| 
		[CA1A 1.3] dziwne objawy  miśka | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 josie  		  
		 
         Mitsumaniak majsterklepka
  
  
                  Auto: Omega B 2.0 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-01-2009, 20:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | pszwar12 napisał/a: | 	 		  | czy opłaca mi się zrobić swap na 1,6 dodam że posiadam pełny kompletny silnik ze skrzynią | 	  
 
 
Jeszcze trochę części trzeba:
 
-komputer silnika (ECU)
 
-wiązka
 
-przepływomierz
 
-silnik musi mieć cały osprzęt
 
-skrzynia w 1,6 ma wysprzęglik (hydraulikę) nie linkę -> wysprzęglik, rurki, pompka sprzęgła nie wiem jak przy pedale sprzęgła
 
-no i hamulce itp... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pszwar12  		  
		 
         Mitsumaniak Czerwona Krwinka
  
  
                  Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 45 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20-01-2009, 21:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | josie napisał/a: | 	 		  Jeszcze trochę części trzeba: 
 
-komputer silnika (ECU) 
 
-wiązka 
 
-przepływomierz 
 
-silnik musi mieć cały osprzęt 
 
-skrzynia w 1,6 ma wysprzęglik (hydraulikę) nie linkę -> wysprzęglik, rurki, pompka sprzęgła nie wiem jak przy pedale sprzęgła 
 
-no i hamulce itp... | 	  
 
 wszystko mam hamulce  szczeki tarcze klocki itd  mam zalożony brembo  zakladalem w piatek ech troche po kieszeni mnie pociągnęło no ale coż  nieplanowany wydatek
 
 
jak robic to zrobię wszystko 
 
co myślicie o przegubach nkn czy są dobre ? | 
             
						
				_________________ Colt CA1A 1995 (Żabozielony) 
 
Historia!
 
 
  
 
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Hugo  		  
		 
         Mitsumaniak srebrny szatan
  
  
                  Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-01-2009, 00:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | pszwar12 napisał/a: | 	 		  | co myślicie o przegubach nkn czy są dobre ? | 	   Bardzo dobre. 
 
 
[ Dodano: 21-01-2009, 00:30 ]
 
 	  | pszwar12 napisał/a: | 	 		  | czeka mnie Obróbka głowicy, nowa uszczelka, zawory, prowadnice zaworowe, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, cena wraz z robocizną 1200 zł  | 	   Na jakich częściach? Chyba na szmelcu z JC, więc nie ma sensu w ogóle rozbierać silnika. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SlaVkoEg [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-01-2009, 00:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Przeciez silnik ten mial robiona kapitalke i co juz znowu trzeba robic???      | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 idas  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Toyota Celica VII 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 londolut  		  
		 
         jradmin Colt
  
  
                  Auto: FK2 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-01-2009, 06:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		  | Skrzynia nie jest konieczna | 	  A kto ci to powiedział? Rozważałem swapa 4G13 -> 4G92 parę razy i skrzynie nie pasują (3/5 śrub jest w dobrych miejscach). | 
             
						
				_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
 
Turbofrytkownicom mówimy nie     
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bartek  		  
		 
         Mitsumaniak friendly admin
  
  
                  Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6990 Skąd: że znowu? (W-wa) 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-01-2009, 12:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Górę silnika zostawiłbym w spokoju    - dla pewności można gumki na zaworach zmienić - mogły się przysmarzyć, jeżeli się przegrzał.....
 
 
Bardziej martwią mnie stuki na jałowym wzmagające się wraz ze wzrostem obrotów - mogą walić panewki korbowe, a wtedy masakra...
 
 
1000 zł za chińskie części można liczyć - w historii Żaby Grześ podawał ceny dobrych gratów wiele się nie zmieniło   
 
 
Ciśnienie na 3 garze ucieka w dół, czy w górę? | 
             
						
				_________________ Pozdrawiam
 
MITSUMANIAK Bartek
 
 
Outlander III '14
 
Galant 1600 L '82
 
Legnum VR-4 '99
 
Space Star '14
 
Space Wagon '99 V6 - 24    sprzedany   
 
 
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
 
 
 
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pszwar12  		  
		 
         Mitsumaniak Czerwona Krwinka
  
  
                  Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 45 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-01-2009, 15:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | idas napisał/a: | 	 		  | http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7578233 ?? | 	   to bylo w nerwach i normalnie sie zalamalem ale po dluższym zastanowieniu jednak nie 
 
sprzedaje
 
  	  | Bartek napisał/a: | 	 		  | Ciśnienie na 3 garze ucieka w dół, czy w górę? | 	  
 
w gorę  zobaczymy jak to dalej będzie mam nadzieje ze bedzie wszystko ok
 
 
 	  | londolut napisał/a: | 	 		  | A kto ci to powiedział? Rozważałem swapa 4G13 -> 4G92 parę razy i skrzynie nie pasują (3/5 śrub jest w dobrych miejscach). | 	    dzwonilem do serwisu i mitsubishi do lodzi i tak tam mi powiedzieli 
 
 
od poniedzialku  mam urlop  i wstawiam do mechanika  oprocz tego teraz zaczyna mi piszczec pasek ech  mam nadzieje ze bedzie dobrze a jesli nie to zrobie swapa | 
             
						
				_________________ Colt CA1A 1995 (Żabozielony) 
 
Historia!
 
 
  
 
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kartomaniak gti  		  
		 
         Forumowicz stary kartingowiec
  
  
                  Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-01-2009, 20:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ja za remont samej głowicy w 1.8 zapłaciłem 1200 zł    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pszwar12  		  
		 
         Mitsumaniak Czerwona Krwinka
  
  
                  Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 45 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-01-2009, 21:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kartomaniak gti napisał/a: | 	 		  | ja za remont samej głowicy w 1.8 zapłaciłem 1200 zł   | 	   nie daleko mnie jest facet ktory sie zajmuje  głowicami itp i jest nie zly swiadczy otym miedzy innymi fakt ze przyjezdzaja do niego ludzie i firmy w zasadzie z calej polski mi powiedzial maxmalnie 500 zł za robote | 
             
						
				_________________ Colt CA1A 1995 (Żabozielony) 
 
Historia!
 
 
  
 
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stasiak86 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-01-2009, 09:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               PSZWAR powiem Ci, że tak czytam te posty Twoje i niedowierzam, bo cena za taką robotę, tzn. 1200 pln. to nie wiele... Ja bym się nie zastanawiał nad remontem w sumie za ten pieniądz. Ja miałem podobną akcję, tylko że ja mam 4G92, i wciągał mi olej i płyn chłodniczy. Za planowanie głowicy, wymianę uszczelki, wymianę uszczelniaczy zaworów, rozrządu, i regenerację zaworów zapłaciłem jakieś 1600 pln. Zadowolony jestem nie powiem, że nie... ale Ty mówisz, że za 1200 to samo ( prócz rozrządu ), i do tego pierścienie i  nowe zawory... cena piękna, oby robota też piękna była    A co do ubywania oleju, to mam ostatnio tak, że od remontu nie wciągał ani grama, a ostatnio patrzę a tam ledwo na bagnecie widać, i też zero wycieków, silnik niby czysty... Też nie mam już pomysłów co to może być...     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SlaVkoEg [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-01-2009, 10:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               stasiak86, zalezy ile przejejchales od tego remontu bez dolewania. Nie zapominajmy ze nawet zdrowy silnik spali niewielka ilosc oleju    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kartomaniak gti  		  
		 
         Forumowicz stary kartingowiec
  
  
                  Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-01-2009, 11:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | w niektórych markach jest w instrukcji wyraźnie napisane że silnik " bierze" litr oleju od zmiany do zmiany | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stasiak86 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-01-2009, 13:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wiem panowie, wiem... przerabiałem już ten temat     Już przerabiałem też "branie litra"... oleju oczywiście      , ale to i tak dla mnie jest lekka przesada... litra na tysiąc to sporo, nawet na firmowe "rady" .... Teraz może u mnie trochę wyciekać, tak jak ktoś z Was napisał: dopiero jak się uruchomi silnik to wycieka, bo olej leci pod ciśnieniem... Trzeba to sprawdzić w sumie, bo może to jest przyczyna... zerkne jakoś w weekend     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kartomaniak gti  		  
		 
         Forumowicz stary kartingowiec
  
  
                  Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :) 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 1073 Skąd: wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-01-2009, 13:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | stasiak86 napisał/a: | 	 		  Wiem panowie, wiem... przerabiałem już ten temat     Już przerabiałem też "branie litra"... oleju oczywiście      , ale to i tak dla mnie jest lekka przesada... litra na tysiąc to sporo, nawet na firmowe "rady" .... Teraz może u mnie trochę wyciekać, tak jak ktoś z Was napisał: dopiero jak się uruchomi silnik to wycieka, bo olej leci pod ciśnieniem... Trzeba to sprawdzić w sumie, bo może to jest przyczyna... zerkne jakoś w weekend     | 	  
 
 
przyczyn może byc mnóstwo... uszczelniacze, filtr oleju, miska olejowa itp | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |