Przewód hamulcowy tył |
Autor |
Wiadomość |
luckyluck
Mitsumaniak

Auto: EA5W V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 960 Skąd: Znad Pilicy
|
Wysłany: 21-01-2009, 11:27 Przewód hamulcowy tył
|
|
|
Czy można dosztukować kawałek przewodu hamulcowego czy trzeba kłaść nowy? Chodzi o to, że wszystkie przewody są mocno skorodowane i gdyby wyciągać jeden to wszystkie mogły by polecieć . Ten pęknięty to tylny prawy tuż za zbiornikiem. A może puścić nowy obok starych nie ingerując w pozostałe? |
_________________ Bydlak
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 21-01-2009, 11:52
|
|
|
luckyluck napisał/a: | A może puścić nowy obok starych nie ingerując w pozostałe | jak najbardziej, ja w swoim wymieniałem i w innych autak, nigdy nowego nie puścisz tak jak orginał idzie |
|
|
|
 |
luckyluck
Mitsumaniak

Auto: EA5W V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 960 Skąd: Znad Pilicy
|
Wysłany: 21-01-2009, 12:32
|
|
|
dzięki, nie byłem pewien. A wiesz może ile kosztuje przewód na tył? do primery koło 200, tu będzie podobnie? |
_________________ Bydlak
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 21-01-2009, 13:00
|
|
|
zwykły miedziany, w zależności od długości kosztuje około 15zł, Tylko musisz sprawdzić czy obie końcówki są takie same (czy na klusz 10 czy na 12). Wymież mniej więcej długość (zawsze weź wiecej). Pewnie nie odkręcisz płaskim kluczem nakrętek więć proponuje jak już będziesz miał wszystko uciąć przy samej główce i kluczem nasadowum z grzechotką
[ Dodano: 21-01-2009, 13:03 ]
tak na marginesie, ja sie kiedyś pytałem w serwisie o przewód hamulcowy na przód ten krótki to mi powiedzieli ponad 60zł, a ja kupiłem miedziany za 8zł i wyszło na to samo Problem jest tylko wtedy keidy masz profesjonalny sportowy ukł.hamulcowy z więksżą pompą, zaciskami itp. bo tam przychodza specjalne większe przewodu. A tak w serji zwykła miedź styknie |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-01-2009, 13:10
|
|
|
frost83, nie pocą Ci się miedziane przewody? Mi w pierwszym gti przy połączeniach w niskich temperaturach się pociły.... więc relokację pompy ABS'u w Wagonie zrobiłem na stalowych rurkach.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 21-01-2009, 13:13
|
|
|
Bartek napisał/a: | nie pocą Ci się miedziane przewody | jak do tej pory ani w moim ani w innym aucie jakie robiłem nic sie nie działo, ale owszem można rozpatrzyć zakup stalowych rurek |
|
|
|
 |
luckyluck
Mitsumaniak

Auto: EA5W V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 960 Skąd: Znad Pilicy
|
Wysłany: 21-01-2009, 13:44
|
|
|
ale te miedziane to są jakieś zamienniki stalowych, czy po prostu zwykłe rurki, które trzeba dorabiać?
Sorki za laickie pytania |
_________________ Bydlak
 |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 21-01-2009, 15:12
|
|
|
to są normalne przewody hamulcowe - uniwersalne |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 21-01-2009, 17:34
|
|
|
ja w swoim E38A wymieniałem wszytkie na nowe, bo już przerdzewiały na maxa i zabrakło mi hamulców z tyłu. Musisz zmierzyć długość starego przewodu (tak mniej więcej - lepiej więcej ) i większości sklepów lub tez hurtowni motoryzacyjnej powinni Ci sprowadzić taki tyle, że miedziany. Dzięki temu na dłuższy czas zapomniesz o problemie. A co do tej wymiany, to ja bym robił raz a porządnie i wymienił wszytkie... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 21-01-2009, 20:31
|
|
|
mitsu_pl napisał/a: | raz a porządnie i wymienił wszytkie... | prawidłowe podejście, jeżeli reszta też już wygląda licho to wymień wszystkie, albo tyle ile zdołasz |
|
|
|
 |
luckyluck
Mitsumaniak

Auto: EA5W V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 960 Skąd: Znad Pilicy
|
Wysłany: 21-01-2009, 22:27
|
|
|
Jeżeli te przewody faktycznie są dużo tańsze od stalówek to bardzo możliwe, że wymienię wszystkie. Po raz kolejny zbiega mi się to w czasie z ubezpieczeniem |
_________________ Bydlak
 |
|
|
|
 |
ptwardy [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 17:04
|
|
|
Tu akurat lepszy grzebka bo wyjdzie tanio - przewody z metra, porządnie zarobić końcówki. W stosunku do serwisu 1;10 albo lepiej. |
|
|
|
 |
luckyluck
Mitsumaniak

Auto: EA5W V6 Avance '99
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Wrz 2008 Posty: 960 Skąd: Znad Pilicy
|
Wysłany: 22-01-2009, 17:40
|
|
|
Oczywiście spróbuję to samemu zrobić, no może z czyjąś pomocą. Kanał jest, narzędzia są tak, że może nie będzie olbrzymiego problemu .
[ Dodano: 23-01-2009, 11:56 ]
ptwardy napisał/a: | przewody z metra, porządnie zarobić końcówki. |
Co to znaczy zarobić końcówki?? |
_________________ Bydlak
 |
|
|
|
 |
|