Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przyspieszenie i V-max
Autor Wiadomość
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2009, 18:24   

Panowie nie ma co sie klucic. Wiadomo jak jest z przbiegami w Polsce i wiadomo czego niestety wiekszosc oczekuje....tanio tanio tanio...dlatego jest co jest , choc sa maniacy ktorzy dopieszczaja te autka lub maniacy, ktorzy maja je bo sa piekne i cena nie ma dla nich znaczenia.
Ja za swojego wielokronie przeplacilem patrzac na polskie realia ale nie zaluje.

A dla kogos kochajacego te autka i majacego gotoweczke polecam stronke

http://www.gebrauchte.com/

dealerow Mitsubishi.

Jest tam wlasnie do nabycia perelka i nie wiadomo jak dlugo tam bedzie wisiec bo cena bardzo atrakcyjna jak na przebieg i rocznik. Ja co prawda mam z kwietnia 2001 ale dalem duzo wiecej.

Wiec polecam warty zakupu. Pierwsza rejestracja luty 2000, przebieg 35tys km, cena 21900 Euro, no i oczywiscie VR4 Europa, 325 PS choc wiadomo, ze podawane jest 286 ze wzgledu na przepisy :)

ps

a i oczywiscie VR4 ma tylna os skretna :) bo cos wydawalo mi sie, ze wyzej ktos pisale ze sigma ma a 3kgt vr4 nie...
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
pavulon 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 93
Skąd: pyrlandia
Wysłany: 22-01-2009, 18:45   

Moim zdaniem 3000 jest robione od podstaw jako auto sportowe, nie jest to ani preludia ani tigra ani nic usportowionego. z założenia ma to wytrzymać duże przeciążenia części maja być mocniejsze z lepszych materiałów zrobione. Sigma kolegi nawet jakby ją postawić nową obok nowego 3000gt i zacząć katować oba równo przez 24h jestem ciekaw co by padło pierwsze .
Nie ujmując sigmie kolegi z pewnością wagowo i silnikowo podobnie, a co z czynnikiem oporu hmmm. Niema co się spierać trzeba na kreskę pojechać .
A jeśli chodzi o zadbane auto. 3000 ja było kupione nowiutkie pewnie było pieszczone i pudrowane w sumie za nowe to była góra pieniędzy dostało pewnie nie raz w kość ale takie jego przeznaczenia, dopiero jak zmienia właściciela zaczynają się schody, kupuje ktoś podobny pudruje i dba i czasami przedmucha rurę  albo trafia do komisu częstsza opcja. I wtedy gość często młody albo mający młodego synalka. Mówi synek mam fajne auto polataj sobie tylko nie rozbij bo na sprzedaż zużycie wzrasta 500% auto stoi 5 miesięcy a ma kopa i fajnie jedzie to na placu rzadko bywa. W końcu ktoś kupuje przerasta go zużycie nie tyle co silnik i skrzyni ale zawieszenie luzy stukania bo w komisie auto igła „było jak przyjechało” wystraszony sprzedaje i zaczyna się życie popychanego skatowanego 3000 które potrzebuje miłości bo dostało kopa od życia.
_________________
Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r.
 
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2009, 19:02   

pavulon napisał/a:
Może jakiś zlocik ogólnopolski sądzę że wspólnymi siłami cos zorganizujemy jest nas kilkoro a jeszcze tylu którzy nie wiedzą że forum istnieje. Ustalimy termin miejsce nawet juz mam. i lotnisko dałoby sie załatwić. tylko chętnych potrzeba i tak same 3000gt nawet niech bedzie ich 20 sztuk. ja siedziałem w 3 nielicząc swojego.


Popieram Popieram, wiosna powoli idzie i mozna by cos zorganizowac. Kiedys w Wawie bylo sporo spotow 3kgt...ehh az sie lezka kreci jak jechalismy np 6 autek przez Wawe.....

Wiec maly zlocik tylko 3000GT jak najbadziej, moze znow dalo by sie sciagnac telewizje i cos milego nakrecic. Moze znow Pan prezes Tetsuya Oda zaszczyci nas swoja osoba... 8)
Wiec mysle, ze jak stopnieja sniegi to trzeba bedzie nowy temacik zalozyc :)
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
driver73 
Mitsumaniak
auta to moja miłosc

Auto: MITSUBISHI 3000 GT 3.0 24V V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 54
Skąd: piekary slaskie
Wysłany: 22-01-2009, 20:09   

i tu sie z Toba zgadzam.........
_________________
driver S7 GTO
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 22-01-2009, 22:15   

Driver nie irytuj sie tak :wink: ,naprawde nie mam nic do ciebie ani nie twierdze ze twoje gt jest gorsze od sigmy zbycha.Piszac co twoje ma lepszego mialem na mysli silnik i skrzynie to jest wsio identyczne. Jezeli chodzi o te przyspieszenia to zapewne w dzisiejszych czasach nie jeden diesel narobi nam wstydu,bo wiek i technika robi swoje i nie stoi w miejscu.Wrzucamy na luz panowie 8) co do zlotu to pewnie bedzie jak co roku od kilku lat ,ze zawsze w tym czasie wypada mi jakis dluzszy wyjazd za granice. A tak na marginesie Witek krecisz sie troche po miescie czy masz swoje gt tylko na weekendowe wypady?? Tak sie akurat wszystko sklada ze d dluzszego czasu pracuje w warszawie i tylko czekac czasu jak sie przeprowadze a wraz ze mna ona....Czerwona hehehe
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2009, 23:36   

vr4 napisał/a:
....A tak na marginesie Witek krecisz sie troche po miescie czy masz swoje gt tylko na weekendowe wypady?? ...Tak

Jezdze nim na codzien :) i do tego dosc ekonomicznie, szczegolnie w zimowych Warszawskich warunkach. Co oczywiscie nie znaczy, ze nie wciskam czasami do dechy :)
Ale codzienna leniwa ekonomia wychodzi calkiem niezle. Nie przekraczajac 2500 obrotow i doslownie zmieniajac biegi wg proponowanej ekonomi w istrukcji obslugi auta czyli
1 - 2 20
2 - 3 35
3 - 4 55
4 - 5 75
5 - 6 95
choc osobiscie z 5 i 6 biegu korzystam juz przy mniejszych predkosciach przy tej leniwej jezdzie.
Spalanie wychodzi mniej wiecej tak. Kupuje np benzynke za 50 pln i przejezdzam na niej 100km :) lub troche wiecej zaleznie od ceny benzyny.

Co do spotu to mysle tu o regionalnym spocie, no chyba, ze komus bedzie sie chcialo przejechac troche wiecej. I trzeba by je robic jak najczesciej..:) Dlatego tez wkleilem fote z jakiegos starego co tygodniowego spotkania w Wawie. Ale bylo to juz dosc dawno niestety....Niektore osoby z tej foty nie maja juz swoich autek :cry:
Mozna by do nich dolozyc jeszcze kolegow z Eclipsami :) . Czesto zreszta te auta mylone sa z 3kgt przez osoby nie majace wogole pojecia o motoryzacji (za przeproszeniem). A spoty Eclipse na ktorych bylem goscinie zapraszany byly bardzo bardzo sympatyczne :) i fajnie zorganizowane....
ehhh rozmarzylem sie 8)

i odbiegamy od tematu postu :)
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
driver73 
Mitsumaniak
auta to moja miłosc

Auto: MITSUBISHI 3000 GT 3.0 24V V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 54
Skąd: piekary slaskie
Wysłany: 23-01-2009, 18:12   

vr4,alez ja sie nie irytuje wcale :lol: .......a tak na marginesie to .........az mi wstyd :oops: :oops: :oops: , bo w zyciu bym sie nie spodziewiał i nie przypuszczał ze w tak sportowym aucie jak 3000 ( fakt co prawda nie vr4), ale jednak jest taki sam motor a nawet skrzynia :rr: jak w sigmie , nic temu drugiemu nie ujmujac bron boze.......tylko dlatego napisałem ten wczesniejszy post, a teraz sie :oops: , ale sa i plusy tego , mam kolejny dowód ze warto było do WAS dołaczyc...ilez człowiek nie wie rzeczy , a wydaje mu sie ze wie tak wiele szczególnie o autach..................
_________________
driver S7 GTO
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 23-01-2009, 19:41   

a to dla ostudzenia ....tam w środku to sigma !!!!
http://memimage.cardomain...70112_large.jpg
- no własnie driver nie ma co ....czas pokaże
....i jak wam się to podoba ? :finga:
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 21:44   

spoko jest ok, :biggrin: patrze ze zbychu jestes aktywny takze w tematach 3000gt ,to bardzo dobrze. Jeszcze sporo driver zobaczysz,ze maja wspolnego wszystkie modele Mitsubishi,mysle ze to z oszczednosci.Nie wiem ile w tym prawdy ale jednemu z forumowiczow oddalem swoje amorki tylnie ,bo wymienialem u siebie na TEINA fakt ze moje vr4 a jego SL ale myslalem ze beda pasowac skoro maja ECS a tu dupa.Nie wzielismy z Darem pod uwage ze przeciesz w vr-ach tylnia os skretna ale nie o tym mowa tylko co mu powiedzieli w warsztacie.......identyczne amory siedza w galantach 4ws :shock: dobre co?? Dla mnie jezeli chodzi o SL to podstawowa wada przedni naped,wiem ze jest tanszy w produkcji itd ale w sportowym aucie??Powinno byc inaczej co zapewne owocuje tym ze SUPRA ma wieksze powodzenie jezeli chodzi o wolnossaka
 
 
t0masz
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 23:06   

Echh i sie zrobiło. Panowie w życiu nie ma kompromisów, albo coś jest sportowe albo luksusowe, albo szybkie, albo ekonomiczne. Wolnossak w przypadku GT to taka alternatywa dla ludzi którzy chcą wygladac jak GT, a jeździć jak Sigmą i nawet gaza można tanio włożyć. 200 parę koni to i tak bardzo dużo, niestety wtedy pozostaje taki niedosyt. Coś w rodzaju mam fajną laskę i mogę tylko na nią sobie popatrzeć. Ja kupiłem Stealth Turbo, a na codzień mam Maxime 3.0. Dodgem mam się cieszyc w piękne słoneczne dni i taki układ wydaje mi się najlepszy. A dla badzo oszczędnych pozostaje jeszcze trzecia wersja 3000GT czyli 1.9 TDI Volkswagena :) ).
 
 
Bogdan9999 
Forumowicz

Auto: Probe
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 40
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 23-01-2009, 23:39   

t0masz napisał/a:
A dla badzo oszczędnych pozostaje jeszcze trzecia wersja 3000GT czyli 1.9 TDI Volkswagena :) ).


Ale to chyba dla tych najmniej myślących :D
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 24-01-2009, 14:22   

nie VW odpada...... :mrgreen:
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Daro 
Mitsumaniak


Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 208
Skąd: Stara Miłosna
Wysłany: 25-01-2009, 02:09   

vr4 napisał/a:
Nie wiem ile w tym prawdy ale jednemu z forumowiczow oddalem swoje amorki tylnie ,bo wymienialem u siebie na TEINA fakt ze moje vr4 a jego SL ale myslalem ze beda pasowac skoro maja ECS a tu dupa.Nie wzielismy z Darem pod uwage ze przeciesz w vr-ach tylnia os skretna ale nie o tym mowa tylko co mu powiedzieli w warsztacie.......identyczne amory siedza w galantach 4ws


Pasują też do Diamante 4WD podobno swoją drogą...
 
 
wujekwaldus 
Forumowicz

Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 47
Skąd: warszawa
Wysłany: 20-02-2009, 08:27   

przyśpieszenie do 100 to mi wyszło jakieś 7,5 sekundy
(też ze stoperem w ręku;p) z tym że stoper trzymał kolega także dodatkowe 80kg, doliczyć:)
Vmax (osiągnięte) xxxxxxx , i gdy dziewczyna wyjmowała aparat abym mógł zrobić zdjęcie to jakiś wafel w daweoo tico postanowił wyprzedzic ciężarówkę:/
SL DOHC 24v, 95 rocznik paliwo V-Power Racing (jest różnica... :) )
Ostatnio zmieniony przez akbi 20-02-2009, 09:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zbyszek05 
Forumowicz
balcer

Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 1236
Skąd: Zambrow
Wysłany: 22-02-2009, 22:44   

no własnie ...jednak da radę zamknąć budzik :finga: i myslę że przy kikunastu próbach w ruszaniu zejdziesz na 7 s....ale to naprawdę jest cięzko sprawdzić ...ogólnie 7 - 8 sekund do setki i zamknięcie 240 km w wersji 225 KM to normalka ....jak się ma zdrowy okaz :finga:
_________________
6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną :-) Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.