przyspieszenie i V-max |
Autor |
Wiadomość |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-01-2009, 18:24
|
|
|
Panowie nie ma co sie klucic. Wiadomo jak jest z przbiegami w Polsce i wiadomo czego niestety wiekszosc oczekuje....tanio tanio tanio...dlatego jest co jest , choc sa maniacy ktorzy dopieszczaja te autka lub maniacy, ktorzy maja je bo sa piekne i cena nie ma dla nich znaczenia.
Ja za swojego wielokronie przeplacilem patrzac na polskie realia ale nie zaluje.
A dla kogos kochajacego te autka i majacego gotoweczke polecam stronke
http://www.gebrauchte.com/
dealerow Mitsubishi.
Jest tam wlasnie do nabycia perelka i nie wiadomo jak dlugo tam bedzie wisiec bo cena bardzo atrakcyjna jak na przebieg i rocznik. Ja co prawda mam z kwietnia 2001 ale dalem duzo wiecej.
Wiec polecam warty zakupu. Pierwsza rejestracja luty 2000, przebieg 35tys km, cena 21900 Euro, no i oczywiscie VR4 Europa, 325 PS choc wiadomo, ze podawane jest 286 ze wzgledu na przepisy
ps
a i oczywiscie VR4 ma tylna os skretna bo cos wydawalo mi sie, ze wyzej ktos pisale ze sigma ma a 3kgt vr4 nie... |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
pavulon
Mitsumaniak

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 93 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 22-01-2009, 18:45
|
|
|
Moim zdaniem 3000 jest robione od podstaw jako auto sportowe, nie jest to ani preludia ani tigra ani nic usportowionego. z założenia ma to wytrzymać duże przeciążenia części maja być mocniejsze z lepszych materiałów zrobione. Sigma kolegi nawet jakby ją postawić nową obok nowego 3000gt i zacząć katować oba równo przez 24h jestem ciekaw co by padło pierwsze .
Nie ujmując sigmie kolegi z pewnością wagowo i silnikowo podobnie, a co z czynnikiem oporu hmmm. Niema co się spierać trzeba na kreskę pojechać .
A jeśli chodzi o zadbane auto. 3000 ja było kupione nowiutkie pewnie było pieszczone i pudrowane w sumie za nowe to była góra pieniędzy dostało pewnie nie raz w kość ale takie jego przeznaczenia, dopiero jak zmienia właściciela zaczynają się schody, kupuje ktoś podobny pudruje i dba i czasami przedmucha rurę albo trafia do komisu częstsza opcja. I wtedy gość często młody albo mający młodego synalka. Mówi synek mam fajne auto polataj sobie tylko nie rozbij bo na sprzedaż zużycie wzrasta 500% auto stoi 5 miesięcy a ma kopa i fajnie jedzie to na placu rzadko bywa. W końcu ktoś kupuje przerasta go zużycie nie tyle co silnik i skrzyni ale zawieszenie luzy stukania bo w komisie auto igła „było jak przyjechało” wystraszony sprzedaje i zaczyna się życie popychanego skatowanego 3000 które potrzebuje miłości bo dostało kopa od życia. |
_________________
 Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r. |
|
|
|
 |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-01-2009, 19:02
|
|
|
pavulon napisał/a: | Może jakiś zlocik ogólnopolski sądzę że wspólnymi siłami cos zorganizujemy jest nas kilkoro a jeszcze tylu którzy nie wiedzą że forum istnieje. Ustalimy termin miejsce nawet juz mam. i lotnisko dałoby sie załatwić. tylko chętnych potrzeba i tak same 3000gt nawet niech bedzie ich 20 sztuk. ja siedziałem w 3 nielicząc swojego. |
Popieram Popieram, wiosna powoli idzie i mozna by cos zorganizowac. Kiedys w Wawie bylo sporo spotow 3kgt...ehh az sie lezka kreci jak jechalismy np 6 autek przez Wawe.....
Wiec maly zlocik tylko 3000GT jak najbadziej, moze znow dalo by sie sciagnac telewizje i cos milego nakrecic. Moze znow Pan prezes Tetsuya Oda zaszczyci nas swoja osoba...
Wiec mysle, ze jak stopnieja sniegi to trzeba bedzie nowy temacik zalozyc |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
driver73
Mitsumaniak auta to moja miłosc
Auto: MITSUBISHI 3000 GT 3.0 24V V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2009 Posty: 54 Skąd: piekary slaskie
|
Wysłany: 22-01-2009, 20:09
|
|
|
i tu sie z Toba zgadzam......... |
_________________ driver S7 GTO |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-01-2009, 22:15
|
|
|
Driver nie irytuj sie tak ,naprawde nie mam nic do ciebie ani nie twierdze ze twoje gt jest gorsze od sigmy zbycha.Piszac co twoje ma lepszego mialem na mysli silnik i skrzynie to jest wsio identyczne. Jezeli chodzi o te przyspieszenia to zapewne w dzisiejszych czasach nie jeden diesel narobi nam wstydu,bo wiek i technika robi swoje i nie stoi w miejscu.Wrzucamy na luz panowie co do zlotu to pewnie bedzie jak co roku od kilku lat ,ze zawsze w tym czasie wypada mi jakis dluzszy wyjazd za granice. A tak na marginesie Witek krecisz sie troche po miescie czy masz swoje gt tylko na weekendowe wypady?? Tak sie akurat wszystko sklada ze d dluzszego czasu pracuje w warszawie i tylko czekac czasu jak sie przeprowadze a wraz ze mna ona....Czerwona hehehe |
|
|
|
 |
witek.w-wa
Forumowicz

Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005 Posty: 155 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-01-2009, 23:36
|
|
|
vr4 napisał/a: | ....A tak na marginesie Witek krecisz sie troche po miescie czy masz swoje gt tylko na weekendowe wypady?? ...Tak |
Jezdze nim na codzien i do tego dosc ekonomicznie, szczegolnie w zimowych Warszawskich warunkach. Co oczywiscie nie znaczy, ze nie wciskam czasami do dechy
Ale codzienna leniwa ekonomia wychodzi calkiem niezle. Nie przekraczajac 2500 obrotow i doslownie zmieniajac biegi wg proponowanej ekonomi w istrukcji obslugi auta czyli
1 - 2 20
2 - 3 35
3 - 4 55
4 - 5 75
5 - 6 95
choc osobiscie z 5 i 6 biegu korzystam juz przy mniejszych predkosciach przy tej leniwej jezdzie.
Spalanie wychodzi mniej wiecej tak. Kupuje np benzynke za 50 pln i przejezdzam na niej 100km lub troche wiecej zaleznie od ceny benzyny.
Co do spotu to mysle tu o regionalnym spocie, no chyba, ze komus bedzie sie chcialo przejechac troche wiecej. I trzeba by je robic jak najczesciej..:) Dlatego tez wkleilem fote z jakiegos starego co tygodniowego spotkania w Wawie. Ale bylo to juz dosc dawno niestety....Niektore osoby z tej foty nie maja juz swoich autek
Mozna by do nich dolozyc jeszcze kolegow z Eclipsami . Czesto zreszta te auta mylone sa z 3kgt przez osoby nie majace wogole pojecia o motoryzacji (za przeproszeniem). A spoty Eclipse na ktorych bylem goscinie zapraszany byly bardzo bardzo sympatyczne i fajnie zorganizowane....
ehhh rozmarzylem sie
i odbiegamy od tematu postu |
_________________ 3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 |
|
|
|
 |
driver73
Mitsumaniak auta to moja miłosc
Auto: MITSUBISHI 3000 GT 3.0 24V V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2009 Posty: 54 Skąd: piekary slaskie
|
Wysłany: 23-01-2009, 18:12
|
|
|
vr4,alez ja sie nie irytuje wcale .......a tak na marginesie to .........az mi wstyd , bo w zyciu bym sie nie spodziewiał i nie przypuszczał ze w tak sportowym aucie jak 3000 ( fakt co prawda nie vr4), ale jednak jest taki sam motor a nawet skrzynia jak w sigmie , nic temu drugiemu nie ujmujac bron boze.......tylko dlatego napisałem ten wczesniejszy post, a teraz sie , ale sa i plusy tego , mam kolejny dowód ze warto było do WAS dołaczyc...ilez człowiek nie wie rzeczy , a wydaje mu sie ze wie tak wiele szczególnie o autach.................. |
_________________ driver S7 GTO |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 23-01-2009, 19:41
|
|
|
a to dla ostudzenia ....tam w środku to sigma !!!!
http://memimage.cardomain...70112_large.jpg
- no własnie driver nie ma co ....czas pokaże
....i jak wam się to podoba ? |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2009, 21:44
|
|
|
spoko jest ok, patrze ze zbychu jestes aktywny takze w tematach 3000gt ,to bardzo dobrze. Jeszcze sporo driver zobaczysz,ze maja wspolnego wszystkie modele Mitsubishi,mysle ze to z oszczednosci.Nie wiem ile w tym prawdy ale jednemu z forumowiczow oddalem swoje amorki tylnie ,bo wymienialem u siebie na TEINA fakt ze moje vr4 a jego SL ale myslalem ze beda pasowac skoro maja ECS a tu dupa.Nie wzielismy z Darem pod uwage ze przeciesz w vr-ach tylnia os skretna ale nie o tym mowa tylko co mu powiedzieli w warsztacie.......identyczne amory siedza w galantach 4ws dobre co?? Dla mnie jezeli chodzi o SL to podstawowa wada przedni naped,wiem ze jest tanszy w produkcji itd ale w sportowym aucie??Powinno byc inaczej co zapewne owocuje tym ze SUPRA ma wieksze powodzenie jezeli chodzi o wolnossaka |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2009, 23:06
|
|
|
Echh i sie zrobiło. Panowie w życiu nie ma kompromisów, albo coś jest sportowe albo luksusowe, albo szybkie, albo ekonomiczne. Wolnossak w przypadku GT to taka alternatywa dla ludzi którzy chcą wygladac jak GT, a jeździć jak Sigmą i nawet gaza można tanio włożyć. 200 parę koni to i tak bardzo dużo, niestety wtedy pozostaje taki niedosyt. Coś w rodzaju mam fajną laskę i mogę tylko na nią sobie popatrzeć. Ja kupiłem Stealth Turbo, a na codzień mam Maxime 3.0. Dodgem mam się cieszyc w piękne słoneczne dni i taki układ wydaje mi się najlepszy. A dla badzo oszczędnych pozostaje jeszcze trzecia wersja 3000GT czyli 1.9 TDI Volkswagena ). |
|
|
|
 |
Bogdan9999
Forumowicz
Auto: Probe
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 40 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: 23-01-2009, 23:39
|
|
|
t0masz napisał/a: | A dla badzo oszczędnych pozostaje jeszcze trzecia wersja 3000GT czyli 1.9 TDI Volkswagena ). |
Ale to chyba dla tych najmniej myślących |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 24-01-2009, 14:22
|
|
|
nie VW odpada...... |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Daro
Mitsumaniak

Auto: Carisma I
Kraj/Country: Belgium
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2008 Posty: 208 Skąd: Stara Miłosna
|
Wysłany: 25-01-2009, 02:09
|
|
|
vr4 napisał/a: | Nie wiem ile w tym prawdy ale jednemu z forumowiczow oddalem swoje amorki tylnie ,bo wymienialem u siebie na TEINA fakt ze moje vr4 a jego SL ale myslalem ze beda pasowac skoro maja ECS a tu dupa.Nie wzielismy z Darem pod uwage ze przeciesz w vr-ach tylnia os skretna ale nie o tym mowa tylko co mu powiedzieli w warsztacie.......identyczne amory siedza w galantach 4ws |
Pasują też do Diamante 4WD podobno swoją drogą... |
|
|
|
 |
wujekwaldus
Forumowicz
Auto: BMW 320d 2007r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 47 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20-02-2009, 08:27
|
|
|
przyśpieszenie do 100 to mi wyszło jakieś 7,5 sekundy
(też ze stoperem w ręku;p) z tym że stoper trzymał kolega także dodatkowe 80kg, doliczyć:)
Vmax (osiągnięte) xxxxxxx , i gdy dziewczyna wyjmowała aparat abym mógł zrobić zdjęcie to jakiś wafel w daweoo tico postanowił wyprzedzic ciężarówkę:/
SL DOHC 24v, 95 rocznik paliwo V-Power Racing (jest różnica... ) |
Ostatnio zmieniony przez akbi 20-02-2009, 09:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 22-02-2009, 22:44
|
|
|
no własnie ...jednak da radę zamknąć budzik i myslę że przy kikunastu próbach w ruszaniu zejdziesz na 7 s....ale to naprawdę jest cięzko sprawdzić ...ogólnie 7 - 8 sekund do setki i zamknięcie 240 km w wersji 225 KM to normalka ....jak się ma zdrowy okaz |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
|