Poszukuje posiadaczy Coltów CJ0 z silnikiem 1.3 12V |
Autor |
Wiadomość |
qbaf [Usunięty]
|
Wysłany: 24-01-2009, 20:53 Poszukuje posiadaczy Coltów CJ0 z silnikiem 1.3 12V
|
|
|
Witam. Tak jak w temacie poszukuje włascicieli Coltow CJ0 z silnikiem 1.3 12V z miejscowosci Dębica lub bliskie okolice. A o co mi chodzi , mój problem polega na nie płynnym przyspieszaniu na niskich obrotach, juz auto bylo u dwóch mechanikow którym juz brakuje pomału pomysłów, a kupno częsci za 300 czy 400zl zeby potem sie okazało ze to nie taka część nie bardzo mi sie podoba. Więc jak by któryś z posiadaczy Coltów takich jak mój zgodził się na podmiane paru części żebym wiedział co jest nie tak z moim Coltem. Jak ktoś jest w stanie pomóc prosze o info na PW. Oczywiscie chętnej/chętnemu za pomoc się odwdzięczę.
ps. jak by ktos nie wiedzial o co chodzi z moim Coltem to przypomnę :
problem jest taki ze na kazdym biegu od 0 do 3200-3300tys obrotow auto przyspiesza tak jak by się dławiło brakuje mu wyraźnie mocy czasami jest to słabiej czuć czasami mocniej. Wymieniony został czujnik temperatury (silnika bodajże) i jest na zimnym silniku troszke lepiej (ale minimalnie).
Wg. mechanika moze byc do wymiany :
- czujnik temperatury w kolektorze dolotowym
- czujnik podcisnienia w kolektorze dolotowym
w sytuacji gdyby byl dostep do takiego samego colta podejrzewam ze problem by został szybko rozwiązany.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Miroslaw1305
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJO 1,3 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2007 Posty: 474 Skąd: Kępno
|
Wysłany: 25-01-2009, 10:22
|
|
|
Colt ma dobre przyśpieszenie 1,3 -dopiero w przedziale wyższych obrotów |
|
|
|
 |
qbaf [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2009, 10:33
|
|
|
tak wiem, ale mi nie chodzi o to ze slabo przyspiesza tylko o to ze nie równomiernie , podczas przyspieszania szarpie.(taki efekt jak by sie naciskalo pedał gazu i puszczało) |
|
|
|
 |
PIeTroUD
Forumowicz Concept Car
Auto: Volswagen Passat B5 FL
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 137 Skąd: Ustrzyki Dolne
|
Wysłany: 25-01-2009, 12:19
|
|
|
A sonda lambda? pojedz na komputer z nim |
_________________
 |
|
|
|
 |
qbaf [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2009, 14:40
|
|
|
zapomnialem napisac co sprawdzilem:
- bylem na komputerze wg. mechanika wszystko OK, sonda lambda poprawna
- wymieniony rozrząd(o ile to cos ma do tego), filtr paliwa
- wymienione świece, przewody
juz się męczę z tym za długo bo już(prawie 6 miesięcy) i poprostu chcę jak najszybciej to naprawić bo juz mialem ochote sprzedać samochód. takze tak jak pisalem w pierwszym poscie prosze o info od posiadaczy coltów z Dębicy i okolic |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 25-01-2009, 15:18
|
|
|
aparat zaplonowy !!!! i siedzaca w nim cewka zaplonowa jest Twoim problemem. czy auto duzo pali ? |
|
|
|
 |
qbaf [Usunięty]
|
Wysłany: 25-01-2009, 15:38
|
|
|
jezeli by popatrzyl na wyniki innych to tak dużo. do pracy dojeżdżam ok. 7km w jedną storone z czego 60% to mozna powiedziec ze trasa 40% miasto. i na samej takiej jezdzie spali okolo ~12l/100 w trasie troszke mniej bo okolo 7,5l/100 |
|
|
|
 |
Monia
Mitsumaniak Misiubishi

Auto: CA0 GLI 94 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 06 Mar 2007 Posty: 1358 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 25-01-2009, 20:49
|
|
|
Sprawdz wydajność pompy paliwa bo ona moze bć tego przyczyną. Może sie zabrudziła więc wyjmij i wyczyść moze coś pomoze |
_________________
=> 01055/KMM <= |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 26-01-2009, 08:42
|
|
|
pali za duzo ... Mozna cos weszyć w zapłonie...
Sprawdz tez kable czy nie świeca. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
lukasz921
Mitsumaniak
Auto: Space Star 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 186 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 26-01-2009, 11:32
|
|
|
Witam,
Ja bym rowniez obstawil aparat zaplonowy a konkretnie Cewke. sam to przerabialem w lancerze.
Pozdrawiam;
Lukasz921 |
|
|
|
 |
bobik247
Forumowicz
Auto: Colt C52A 1,5 12V 92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2009 Posty: 87 Skąd: Wrocław/Lwówek Śląski
|
Wysłany: 19-02-2009, 16:27
|
|
|
mam podobny problem w swoim colcie 1,5 c50 z 92r. mianowicie chodzi o to, że auto kiedy jest zimne pali na dotyk, natomiast kiedy jest ciepłe (gorący silnik sie troszke ochłodzi- kwestia kilku minut )nie chce odpalić. rozrusznik kręci bez problemu a silnik nie chce zaskoczyć.Jeśłi nawet uda się uruchomić silnik to pracuje strasznie nierowno(wspomniany efekt szarpania i dławienia się silnika) po chwili jednak szarpanie ustaje a silnik pracuje wzorowo i na niskich i na wysokich obrotach.wymieniłem świece, filtr paliwa,lambde sprawdzałem pompe paliwa i nic;/ bardzo lubie to auto i chciałbym się pozbyć tej usterki. proszę o pomoc. |
Ostatnio zmieniony przez bobik247 20-02-2009, 11:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|