Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9DI-D] Dziwny problem z TURBO w Carsima 1.9DID i Spa
Autor Wiadomość
jaladreip 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star 1.9 DID 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: polska
Wysłany: 30-01-2009, 13:59   [Cari 1.9DI-D] Dziwny problem z TURBO w Carsima 1.9DID i Spa

problem z turbo w silniku 1.9 DID samochod Carisma i Sapce star ; jakis czas temu pewien mechanol stwierdzil mi iz padl u mnie sterownik turbiny w Space star - wstawil inny i smigalo jak trzeba, nie kupilem od niego gdyz za duzo sobie zyczyl :) zamowilem taniej oryginal jaki tam siedzial no ale pozostal blad i dalej nie bylo turbo; inny mechanol zlikwidowal blad ale dalej turbo nie bylo wiec myslalem ze cos jeszcze poszlo; wszystko po kolei sprawdzalem turbina, przeplywomierz, przewody, czyszczenie itp itd... dalej nic !!?? w koncu pomyslalem ze to moze wina sterownika turbiny? zamienilem sie ze znajomym ktory ma Carisme z tym samym silnikiem i bylo OK !!! wiec to nie sterownik; u mnie dalej trubo nie dzialalo a u znbajomego zapomnialem podlaczyc sterownik, przekrecilem stacyjke i wskoczyl blad - turbo nie dziala... :( teraz juz w Autoryzowanym Serwisie Mitsubishi skasowali mi bledy w obu autkach lecz dalej nic ???!!! gdzie jest w tym wszystkim tkwi problem ? ; obstawiam iz jest to wina komputera ale co dokladnie nie wiem tym bardziej iz w obu autkach jest wszystko OK; tylko te cholerne bledy; HELP !!!!!!!!!!! :(

[ Dodano: 02-02-2009, 09:42 ]
i nikt nic nie wie !? hehe, ach wy fachowcy za "dyszke" :) :axe:
_________________
jaladreip
 
 
misiux24 
Nowy Forumowicz
Maniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 4G 2007 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 13
Skąd: Stegna
Wysłany: 01-04-2009, 13:06   Problem z ponownym załączeniem turbiny

Polecam następujący sposób:
- odpalić silnik
- zdjąć klemę minusową
- odczekać 2-3 min
- zgasić silnik
- założyć klemę

Powinno ustawić ponownie "fabrycznie" komputerek.

W mojej Carismie DiD było podobnie i to pomogło.

Pozdrawiam i daj znać czy jest ok.
_________________
Pozdrawiam wszystkich maniaków Miśka
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-04-2009, 13:17   

Nie szkoda Ci alternatora ? Klemę odłączasz bez włączonego silnika na kilka minut i potem podpinasz i odpalasz i uczysz obrotów itp.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
misiux24 
Nowy Forumowicz
Maniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 4G 2007 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 13
Skąd: Stegna
Wysłany: 02-04-2009, 07:16   Szkoda alternatora...

Dziękuje za podpowiedź - sprawdzę czy bez załączonego silnika komputer też reaguje.

Pozdrawiam


Ps. Moje kolejne pytanie dotyczy klocków z przodu - do wewnętrznego klocka jest podczepiana taka śmieszna blaszka - czy one są obowiązkowe z obu stron auta, czy jak jednej nie będzie to świat się nie zawali???

Proszę o info w tej sprawie.
_________________
Pozdrawiam wszystkich maniaków Miśka
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 02-04-2009, 11:10   

Świat się nie zawali, ale nie będziesz wiedział kiedy Ci się klocki zaczną kończyć z tej strony gdzie tej blaszki nie masz.
Ta blaszka jest po to, żeby sygnalizować kończenie się żywotu klocków.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
misiux24 
Nowy Forumowicz
Maniak

Auto: Mitsubishi Eclipse 4G 2007 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 13
Skąd: Stegna
Wysłany: 02-04-2009, 11:29   Blaszka - klocki

Dziękuje :)

Ja i tak często zaglądam w mechanike autka, więc pilnuje takich spraw.

Raz jeszcze pozdrawiam.
_________________
Pozdrawiam wszystkich maniaków Miśka
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.