[Cari 1.9DI-D] Dziwny problem z TURBO w Carsima 1.9DID i Spa |
Autor |
Wiadomość |
jaladreip
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star 1.9 DID 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2009 Posty: 11 Skąd: polska
|
Wysłany: 30-01-2009, 13:59 [Cari 1.9DI-D] Dziwny problem z TURBO w Carsima 1.9DID i Spa
|
|
|
problem z turbo w silniku 1.9 DID samochod Carisma i Sapce star ; jakis czas temu pewien mechanol stwierdzil mi iz padl u mnie sterownik turbiny w Space star - wstawil inny i smigalo jak trzeba, nie kupilem od niego gdyz za duzo sobie zyczyl zamowilem taniej oryginal jaki tam siedzial no ale pozostal blad i dalej nie bylo turbo; inny mechanol zlikwidowal blad ale dalej turbo nie bylo wiec myslalem ze cos jeszcze poszlo; wszystko po kolei sprawdzalem turbina, przeplywomierz, przewody, czyszczenie itp itd... dalej nic !!?? w koncu pomyslalem ze to moze wina sterownika turbiny? zamienilem sie ze znajomym ktory ma Carisme z tym samym silnikiem i bylo OK !!! wiec to nie sterownik; u mnie dalej trubo nie dzialalo a u znbajomego zapomnialem podlaczyc sterownik, przekrecilem stacyjke i wskoczyl blad - turbo nie dziala... teraz juz w Autoryzowanym Serwisie Mitsubishi skasowali mi bledy w obu autkach lecz dalej nic ???!!! gdzie jest w tym wszystkim tkwi problem ? ; obstawiam iz jest to wina komputera ale co dokladnie nie wiem tym bardziej iz w obu autkach jest wszystko OK; tylko te cholerne bledy; HELP !!!!!!!!!!!
[ Dodano: 02-02-2009, 09:42 ]
i nikt nic nie wie !? hehe, ach wy fachowcy za "dyszke" |
_________________ jaladreip |
|
|
|
 |
misiux24
Nowy Forumowicz Maniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 4G 2007 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Kwi 2009 Posty: 13 Skąd: Stegna
|
Wysłany: 01-04-2009, 13:06 Problem z ponownym załączeniem turbiny
|
|
|
Polecam następujący sposób:
- odpalić silnik
- zdjąć klemę minusową
- odczekać 2-3 min
- zgasić silnik
- założyć klemę
Powinno ustawić ponownie "fabrycznie" komputerek.
W mojej Carismie DiD było podobnie i to pomogło.
Pozdrawiam i daj znać czy jest ok. |
_________________ Pozdrawiam wszystkich maniaków Miśka |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 01-04-2009, 13:17
|
|
|
Nie szkoda Ci alternatora ? Klemę odłączasz bez włączonego silnika na kilka minut i potem podpinasz i odpalasz i uczysz obrotów itp. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
misiux24
Nowy Forumowicz Maniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 4G 2007 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Kwi 2009 Posty: 13 Skąd: Stegna
|
Wysłany: 02-04-2009, 07:16 Szkoda alternatora...
|
|
|
Dziękuje za podpowiedź - sprawdzę czy bez załączonego silnika komputer też reaguje.
Pozdrawiam
Ps. Moje kolejne pytanie dotyczy klocków z przodu - do wewnętrznego klocka jest podczepiana taka śmieszna blaszka - czy one są obowiązkowe z obu stron auta, czy jak jednej nie będzie to świat się nie zawali???
Proszę o info w tej sprawie. |
_________________ Pozdrawiam wszystkich maniaków Miśka |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-04-2009, 11:10
|
|
|
Świat się nie zawali, ale nie będziesz wiedział kiedy Ci się klocki zaczną kończyć z tej strony gdzie tej blaszki nie masz.
Ta blaszka jest po to, żeby sygnalizować kończenie się żywotu klocków. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
misiux24
Nowy Forumowicz Maniak
Auto: Mitsubishi Eclipse 4G 2007 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Kwi 2009 Posty: 13 Skąd: Stegna
|
Wysłany: 02-04-2009, 11:29 Blaszka - klocki
|
|
|
Dziękuje
Ja i tak często zaglądam w mechanike autka, więc pilnuje takich spraw.
Raz jeszcze pozdrawiam. |
_________________ Pozdrawiam wszystkich maniaków Miśka |
|
|
|
 |
|