 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
sonda lambda |
Autor |
Wiadomość |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 01-02-2009, 21:41
|
|
|
Emil napisał/a: | Zastanawiam się nad zmianą oleju z 10w/40 na 15w/40. Myślę że ten silnik nie jest pierwszej młodości (220tys na liczniku) i już czas na taką zmianę. |
Taki przebieg to dopiero połowa żywotności tego silnika.
Dla przykładu napiszę,że mam podobny przebieg,i jeżdżę na 5W40.
Jeżeli silnik nie wydaje dziwnych dźwięków,to ja bym nic nie zmieniał.
Chyba że jest coś, co świadczy o wyjątkowym zniszczeniu tej jednostki.
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Emil
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 29 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 01-02-2009, 22:41
|
|
|
Trudno mi jest stwierdzić w jakim silnik jest stanie puki nie wymienie części (o których pisałem); tak myślę że możesz (jacek11) mieć rację. Jedno jest pewne że coś stuka gdy jest zimny, robi większą chmurkę dymu za sobą niż inne samochody i trochę bierze olej. |
_________________ Emil |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-02-2009, 23:11
|
|
|
Emil, no to najprawdopodobniej popekane pierscienie na tlokach i/lub uszczelniacze puszczaja |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 01-02-2009, 23:20
|
|
|
Stukanie,to najpewniej popychacze.
Zrób pomiar ciśnień w cylindrach.
Można też zmierzyć ciśnienie oleju.
Te parametry pozwolą określić stan silnika. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|