Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sonda lambda
Autor Wiadomość
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 01-02-2009, 21:41   

Emil napisał/a:
Zastanawiam się nad zmianą oleju z 10w/40 na 15w/40. Myślę że ten silnik nie jest pierwszej młodości (220tys na liczniku) i już czas na taką zmianę.


Taki przebieg to dopiero połowa żywotności tego silnika.
Dla przykładu napiszę,że mam podobny przebieg,i jeżdżę na 5W40.
Jeżeli silnik nie wydaje dziwnych dźwięków,to ja bym nic nie zmieniał.
Chyba że jest coś, co świadczy o wyjątkowym zniszczeniu tej jednostki.

Pozdro.
_________________

 
 
 
Emil 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 29
Skąd: podlaskie
Wysłany: 01-02-2009, 22:41   

Trudno mi jest stwierdzić w jakim silnik jest stanie puki nie wymienie części (o których pisałem); tak myślę że możesz (jacek11) mieć rację. Jedno jest pewne że coś stuka gdy jest zimny, robi większą chmurkę dymu za sobą niż inne samochody i trochę bierze olej.
_________________
Emil
 
 
 
miziek
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2009, 23:11   

Emil, no to najprawdopodobniej popekane pierscienie na tlokach i/lub uszczelniacze puszczaja
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 01-02-2009, 23:20   

Stukanie,to najpewniej popychacze.
Zrób pomiar ciśnień w cylindrach.
Można też zmierzyć ciśnienie oleju.
Te parametry pozwolą określić stan silnika.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.