Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kmer
16-10-2009, 18:48
Galant 2000, 2.4 GDI
Autor Wiadomość
pitbu77 
Mitsumaniak
Made in Poland


Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 728
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-02-2009, 13:26   Galant 2000, 2.4 GDI

Witam wszystkich.

Ponieważ chcę się niedługo przesiąść na większe auto i mój wybór już dawno padł na Galanta, zwracam się do Was szanowni mędrcy po opinię.

Czy może któryś z Was ze Śląska oglądał tegoż łobuza:

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C7595427

Będę wdzięczny o opinię na każdy temat z tym egzemplarzem związany.

Pozdrawiam

Pitbu77
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-02-2009, 13:37   

Czy ten Galant to przypadkowy wybór czy silnik GDI wybrałeś z premedytacją? Dobrze by było gdybyś troszke poczytał o wadach i zaletach tego silnika...
 
 
pitbu77 
Mitsumaniak
Made in Poland


Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 728
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 06-02-2009, 13:51   

Szukam auta w miarę oszczędnego. Na temat tego silnika już trochę się naczytałem na forum. Nie bardzo mam ochotę na silnik z gazem a 2,5 V6 trochę spalać będzie.
Właściwie to podoba mi się wyposażenie tego auta i cena za rocznik. A czy silnik 2,4 GDI należy do awaryjnych? Przecież są tu również forumowicze, którzy właśnie taką jednostkę napędową mają w swoich Galach.
_________________
ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways :D
"Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-02-2009, 14:00   

Jeśli chodzi o awaryjność to nie jest chyba źle. Z tego co wiem to te silniki są czułe na jakość paliwa i częstym problemem jest awaria popychaczy. Poza tym chyba nie ma jakiś typowych awarii. Generalnie tak jak już przeczytałeś, to tego silnika nie przerabia się na LPG. Co do spalania to są podzielone opinie, z tego co wiem, trzeba nim umiejętnie jeździć i potrafi być oszczędny. Jest tańszy przy zakupie, ale to chyba wynika z nieopłacalnego gazowania.. Forumowiczów jest sporo i ich opinia będzie na pewno pewniejsza. Moja opinia, opierająca się na tym co czytałem na forum, to że lepszy 2,5V6, chociażby zagazowany. Ale każdy chwali to co ma ;)

Tu masz troszkę o wadach i zaletach Klik
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.