Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
po wymianie rozrzadu walek balansowy halasuje na niskich
Autor Wiadomość
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
  Wysłany: 11-02-2009, 21:46   po wymianie rozrzadu walek balansowy halasuje na niskich

Witam

dzis odalem do zrobienia mojego galancika 1.8, znajomy mechanik zadzwonil do mnie i poinformowal mnie ze mały pasek pekł, stad ten post:

jakie moga byc przyczyny? na co zwrocic uwage by nie pekl ponownie

dzieki


EDIT


Po wymianie rozrzady na luzie czyli na obrotach okolo 1000, walek balansowy halasuje , czy wina moze byc to ze nie chodzil jakis czas, bo tak jak napisane jest wyzej pasek byl zerwany czy moze istnieje jakas inna przyczyna, prosze o pomoc !
Ostatnio zmieniony przez guzer 12-02-2009, 23:34, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
u157 
Mitsumaniak


Auto: Galant E 33, EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 344
Skąd: Złotów
Wysłany: 11-02-2009, 22:19   

Witam.
Myślę że nowy dobry pasek i napinacz załatwią sprawę. Są magicy co nie wymieniają paska balansowego.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-02-2009, 22:28   

Taaaaa... ostatnio reanimowałem diesla w E32 po niewymienionym pasku balansowym - wkręcił się w rozrząd i zgadnijcie co się stało ...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 11-02-2009, 22:34   

wiec przyczyna moze byc tylko to ze byl stary ?
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-02-2009, 22:57   

Starość przede wszystkim. Wszelkie płyny mu tez nie pomagają - to przy okazji jakichkolwiek wycieków...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 12-02-2009, 11:40   

Po wymianie rozrzadu na luzie czyli na obrotach okolo 1000, walek balansowy halasuje , czy wina moze byc to ze nie chodzil jakis czas, bo tak jak napisane jest wyzej pasek byl zerwany czy moze istnieje jakas inna przyczyna, prosze o pomoc !

pozdrawiam
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-02-2009, 20:17   

Skąd wiesz, że balansowy hałasuje ? :) Poza tym co to za hałas ? metaliczny ? obijanie, trzęsie się czy co ? Dokładniej opisz zjawisko a na pewno coś się wymyśli :)
Najlepiej nagraj aparatem jakimś i wrzuć na youtube :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 14-02-2009, 00:51   

no tak mi mechanik powiedzial, najlepiej slychac ten dzwiek na 1200 obrotów, jutro nagram i wrzuce tutaj
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-02-2009, 13:16   

a rozrzad na pewno dobrze zlozyl? - bardzo latwo sie pomylic; ew. za mocno napial i stad halas
moze ktos celowo odlaczyl balans, bo panewki halasowaly
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 14-02-2009, 18:59   

tutaj filmik jak chodzi silnik najlepiej sluchac to w zakresie 1000-1200 obrotow

http://wyslijto.pl/files/pre_download/f7m3bp8ui5


mam nadzieje ze pomozecie

pozdrawiam
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2009, 20:11   

mi to brzmi na zuzyte lozysko alternatora,pompy lub jakiesc rolki. Nie wiem jak by brzmiala panewka balansu, ale sadze ze dźwiek byłby bardziej stłumiony i tepy pochodzacy z bloku silnika. Moze masz którys pasek za mocno napiety, moze któraś roka albo zlej jakosci albo źle załozonai ociera kołnierzem o blok. Zdejmij osłony odlacz alternator z pompa i posluchaj, ew zwiń rurka z czegos i odsuchaj skad pochodzi dżwiek.
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 14-02-2009, 21:17   

niewiem mechanik powiedzial zebym podjechal do niego jak przejade 600 km i zobaczy co to moze byc ale wiecie jak jest ... lekko martwie sie o mojego miska
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2009, 23:41   

moze zmien mechanika bo po 600km moze pyc albo po pasku albo po alternatorze, cholera wie co jest nie tak i nia sie gdadnac co przez to sie jeszcze rozwali, nie ma co czekac az sie wyrobi czy ulozy to wyje panewka albo lozysko.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 15-02-2009, 00:07   

Chodzi o ten śmieszny metaliczny dźwięk ? Proponuje przykręcić kolektor wydechowy ;)
Potem zobaczyć jak ładnie pasek klinowy do pompy wspomagania ociera o plastikową osłonę rozrządu.
To z drobnostek, potem proponuje zdjąć pasek klinowy z z alternatora i posłuchać czy to czasem nie któreś łożysko. Jeśli to żadne z wyżej wymienionych, to niestety trzeba zdjąć osłonę rozrządu i zobaczyć co tam słychać :)
PS. Regulacja zaworów koniecznie i jeszcze dwie rzeczy - co Ci się stało z metalową rurą od kolektora wydechowego która szła do zaworu trzcinowego (czy jakkolwiek się on tam nie nazywa) i chyba brakuje Ci części dolotu :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-02-2009, 00:26   

Jedź do mechanika i niech nie gada o 600km bo jakąś kaszanę odwalił i wziął za to pieniądze.
Mi to wygląda na dzwiek paska szlifującego obudowę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.