Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Kontrolka check engine w Cari 01, 1.8 GDI
Autor Wiadomość
Lumbagor 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI 2001
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 5
Skąd: Poznań
Wysłany: 23-01-2009, 18:45   [Cari 1.8 GDI] Kontrolka check engine w Cari 01, 1.8 GDI

Witam forumowiczów.

Podczas jazdy nie wiadomo skąd i kiedy zapaliła się kontrolka check engine. Silnik pracuje normalnie, obroty nie falują, moc silnika taka sama. A kontrolka cały czas się pali. Macie może pomysły , jaki diabeł? :evil:
 
 
Kris1980_147 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 16v + sekwencja
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 334
Skąd: Rogoźnik
Wysłany: 23-01-2009, 21:06   

Pomysł mamy taki, abyś wziął i poświęcił trochę czsu na odszukanie odpowiedzi na twoje pytanie w archiwum.
Bliźniaczych wątków było już ho-ho-ho i jeszcze trochę.
Wystarczy trochę chęci.
Pozdrawiam.
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2009, 21:30   

Kris1980_147 napisał/a:
Pomysł mamy taki, abyś wziął i poświęcił trochę czsu na odszukanie odpowiedzi na twoje pytanie w archiwum.
Bliźniaczych wątków było już ho-ho-ho i jeszcze trochę.
Wystarczy trochę chęci.
Pozdrawiam.


Na stronie głównej masz napisane "odsylanie do szukaj niemile widziane"

Lumbagor jak pojedziesz na diagnostykę to sie dowiesz pewnie jakiś czujnik padł ale powdow może być dużo
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-01-2009, 01:48   

Kris1980_147 zapoznaj się z Zasadami tego Forum - link masz u góry strony Głównej. Tuż nad napisem:
Dział Samochody - OT zabroniony, w temacie posta ma byc napisane czego temat dotyczy a nie tylko POMOCY! Za taki temat autor dostaje ostrzeżenie. Za OT również. UWAGA!!! Odsyłanie do szukaj niemile widziane - nie masz nic do dodania to nie pisz.

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 24-01-2009, 07:49   

znajdz u siebie kogoś kto ci podepnie Cari pod komputer i wtedy się wszystkiego dowiesz, czemu się swieci kontrolka ale tez i wiele innych rzeczy. Pewnie to jakaś pierdółka skoro się nic nie dzieje z autkiem ale podjechac warto by mieć śiwadomość tego co się dzieje
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
Lumbagor 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI 2001
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 5
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-01-2009, 10:49   

Dzięki za podpowiedź. Jadę dzisiaj na komputer. Po wszystkim napiszę na forum co było przyczyną.
 
 
Kris1980_147 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 16v + sekwencja
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 334
Skąd: Rogoźnik
Wysłany: 24-01-2009, 12:24   

Hubeeert napisał/a:
Kris1980_147 zapoznaj się z Zasadami tego Forum - link masz u góry strony Głównej. Tuż nad napisem:
Dział Samochody - OT zabroniony, w temacie posta ma byc napisane czego temat dotyczy a nie tylko POMOCY! Za taki temat autor dostaje ostrzeżenie. Za OT również. UWAGA!!! Odsyłanie do szukaj niemile widziane - nie masz nic do dodania to nie pisz.

Pozdrawiam


Przepraszam, przyzwyczajenia z innego forum :P

Poprawię się :D
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 24-01-2009, 23:35   

a czy przypadkiem nie miałeś mało paliwa w baku ? :D wystarczy ze załapie troszkę powietrza z baku i z tego co wiem wyskakuje CE to najbanalniejsza przyczyna a przyczyn może być jeszcze dużo, dużo więcej także najlepiej chyba będzie jak podepniesz się pod komputer
 
 
rodman26 
Forumowicz


Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 80
Skąd: Ustroń
Wysłany: 31-01-2009, 21:38   

Ja miałem to samo,podczas jechania zapaliła mi się ta kontrolka a auto chodziła normalnie,nawet rano przy odpalaniu.Odłączyłem klemy od akumulatora i kontrola zgasła.Elektryk mi powiedzial ze jak japoniec potrafi sobie pomóc z problemem to nie trzeba komputera do kasowania lub usuwania bledów bo sam to robi.
Pozdro
_________________
Siła tkwi w detalach
 
 
Lumbagor 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI 2001
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 5
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-02-2009, 13:50   

Pojechałem do serwisu mitsubishi podpiąć pod komputer. Dla spokoju ducha! Tak jak myślałem komp niepokazał żadnych błędów. Jedyną niedogodnością są teraz falujące obroty na luzie gdy silnik jest zimny. Pytanie? Aby nauczyć auto poprawcyh obrotów trzeba jeszcze raz odpiąć akumulator przed nauką?
 
 
rodman26 
Forumowicz


Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 80
Skąd: Ustroń
Wysłany: 01-02-2009, 14:18   

.No ale wczesniej tego nie miałeś? (falujące obroty)PS.nie wiem czy w tym wypadku ci pomorze odłączenie akumulatora,bo mowa była o kontrolce silnika,a jak masz falujące obroty to zacznij od czyszczenia przepustnicy(standard :roll: )no i ERG
_________________
Siła tkwi w detalach
 
 
Lumbagor 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI 2001
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 5
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-02-2009, 15:12   

No ja nie mogę.... Właśnie postanowiłem nauczyć silnika obrotów. Bo raz już spróbowałem nauki i nie pomogło...Teraz podczs 10 minut na obciążeniu ( clima na maxa , światła) obroty same weszły na jakieś 1700 i zaczęła mrugać kontrolka check engine. Po skończeniu "nauki" odpaliłem auto ponownie . Kontrolka silnika pali się cały czas!!!! Ciekawe co teraz...
 
 
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 01-02-2009, 15:23   

Spróbuj odczytac bledy, wiem ze w GDI ogolnie nie dziala zmostkowanie zlacza numer 1 do masy ale akurat w moim dziala co prawda ja mam GDI z 98 roku.
Spróbowac zawsze mozna
Tutaj jest opis zlacza diagnostycznego
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3245
 
 
Tang
[Usunięty]

Wysłany: 01-02-2009, 22:18   

Moja Cari miała to samo zaraz po tym jak ją kupiłem. Mam ją "zagazowaną", ale odpalam na benzynie i po chwili przełączam na gaz. Kiedy odpalałem na benzynie, check engine świeciła się do czasu aż przełączyłem na gaz, wtedy zawsze gasnęła. Nikt nie mógł tego rozgryźć. Jeden kolo poradził mi abym zatankował do pełna benzyny z porządnej stacji. Tak zrobiłem i problemu nie mam do dzisiaj. Również nie wiem co było tego przyczyną.
 
 
bomar007 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 71
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16-02-2009, 07:34   

Witam
Mam problem z Carismą 1.8GDI 2001r. Problem polega na tym iż przy około 4000obr zaczyna mi jakby odcinać paliwo, zdarzyło się tak na I, II, III na wyższych biegach nie sprawdzałem. Na luzie kręcił się spokojnie do 6000obr. Przejechałem tak kilka km i w pewnym momencie po ponownym kręceniu do 4000br na I pojawiła się kontrolka check engine i zaczał powoli spadać z obrotów, aż zgasł. Następnie go odpaliłem i przejechałem kilkaset metrów pod dom z zapaloną kontrolką silnika na wolnych obrotach i go wyłączyłem. Wcześniej miałem problem, gdy miałem małą ilość paliwa to czasami mi nie chciał zapalić, wystarczyło go delikatnie bujnąć, przepchać i zapalał, wtedy jechałem na stacje benzynową do pełna i jeszcze mimo wszystko zdarzało się ze krótko po tankowaniu ze 2 razy nie zapalił. Tak po za tym to było wszystko oki, aż do dzisiaj. Przebieg 148000, przez 70000 na pewno nie była czyszczona przepustnica, w ogóle nie wymieniane świece, filtr paliwa, 4 filterki od pompy wysokiego ciśnienia. Raz słyszałem przerywane 5sekundowe syczenie z baku, tak jakby powietrze z koła uciekało. Moje pytanie brzmi co to może być, w jaki sposób zresetować komputer i czy jak go zresetuję to będę musiał go uczyć obrotów? Proszę o pomoc
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.