Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA
Autor Wiadomość
Vtii
[Usunięty]

  Wysłany: 17-02-2009, 19:32   Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA

Czy silnik 1,8 MIVEC można zagazować?
Ostatnio zmieniony przez tyku 28-06-2016, 12:21, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Crimson 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 63
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 17-02-2009, 19:40   

Informacja z Samaru (6.01.2009)

Polska: Nowości spod znaku Mitsubishi

- również w czerwcu w salonach będzie już dostępny Lancer z benzynowym silnikiem 1.8 i fabryczną instalacją gazową.
 
 
Vtii
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2009, 19:44   

Ale,czy to też będzie MIVEC?Czy może bedzie to inny silnik,tyle że też o pojemności też 1,8?
 
 
Crimson 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 63
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 17-02-2009, 19:49   

Vtii napisał/a:
Ale,czy to też będzie MIVEC?Czy może bedzie to inny silnik,tyle że też o pojemności też 1,8?


Tej informacji nie podają. Ale nie sądzę, żeby opracowali nowy silnik do współpracy z instalacją gazową.

Jako ciekawostka. W tym roku pojawi się nowy Diesel.

" pod koniec roku w salonach pojawi się Lancer z całkowicie nowym silnikiem Diesla 4N13 spełniający normę Euro 5, opracowany wspólnie z Mitsubishi Heavy Industries."
 
 
Vtii
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2009, 19:54   

Zapytam inaczej...czy silniki typu MIVEC mają bezpośredni wtrysk paliwa do cylindrów jak to jest w silnikach typu GDI,czy nie?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-02-2009, 19:57   

Nie. MIVEC - zmienne fazy rozrządu. Raczej instalacja gazowa nie jest wskazana. Ale jeśli zamontują taką co będzie bardzo dobrze dawkowała gaz to jest szansa że silnik będzie długo chodził.

Krzychu
 
 
Vtii
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2009, 20:05   

Z tego co pamietam,to honda jako pierwsza wprowadzila zmienne fazy rozrzadu w swych silnikach VTI.Wyciagali z pojemnosci 1,6 az 160km.Te silniki juz dawno zostaly zagazowane,wiec nie bedzie problemu z MIVEC.Dzieki za odpowiedz.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-02-2009, 20:07   

Problemem nie jest sama technologia MIVEC a raczej przy okazji inne materiały w gniazdach zaworowych które jednak mogą być inne niż w Hondzie. Ale ja się nie znam i nie chciał bym żeby to był kolejny temat gdzie będzie 1000 postów na temat czy LPG to dobry pomysł tak jak to miało miejsce w dziale EVO

Krzychu
 
 
Vtii
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2009, 20:14   

Czy nikt nie gazował jeszcze 1,8 MIVEC?Czy może sa już takowi?
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2009, 20:16   

Vtii napisał/a:
Ale,czy to też będzie MIVEC?Czy może bedzie to inny silnik,tyle że też o pojemności też 1,8?

Będzie to ten samo silnik z MIVEC ale będą montowane zawory i gniazda zaworowe odporne na LPG.
_________________

 
 
Vtii
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2009, 20:21   

Czyli to nie ten sam silnik:((Po krotkim zastanowieniu zostaje przy swoim EA5W V6 PLG:)
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-02-2009, 20:33   

Vtii napisał/a:
Po krotkim zastanowieniu zostaje przy swoim EA5W V6 PLG:)

:D
_________________

 
 
pfx 
Forumowicz


Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 228
Skąd: Kraków/Podkarpacie
Wysłany: 18-02-2009, 14:44   

tomekrvf napisał/a:
Vtii napisał/a:
Ale,czy to też będzie MIVEC?Czy może bedzie to inny silnik,tyle że też o pojemności też 1,8?

Będzie to ten samo silnik z MIVEC ale będą montowane zawory i gniazda zaworowe odporne na LPG.

A czym się różnią gniazda zaworowe odporne na LPG od nieodpornych?
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2009, 17:39   

pfx napisał/a:
A czym się różnią gniazda zaworowe odporne na LPG od nieodpornych?

Materiałem. Niestety szczegółów Ci nie podam.(rodzaj materiału itp)
_________________

 
 
Vtii
[Usunięty]

Wysłany: 18-02-2009, 19:05   

Byłem dziś w serwisie Mitsu w Olsztynie i tam zapewniono mnie,że można wstawić gaz do Mive"ca 1,8:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.