 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1,8d] JAK grzeją się wam świece żarowe |
Autor |
Wiadomość |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 21-02-2009, 17:24 [1,8d] JAK grzeją się wam świece żarowe
|
|
|
Problem dotyczy Lancera 1.8d 92' GLX
Skrótowo opowiem w czym problem. Średnio po około 7 dniach od naładowania akumulatora prostownikiem ,rano nie mogę odpalić auta a napięcie na aku poniżej 12V
Moje pytanie jak szybko nagrzewają się w waszych maszynach świece żarowe ? U mnie to około 1,5-3s w zależności od temperatury otoczenia.
Zauważyłem że na zimnym silniku świece są podgrzewane przez jakiś czas (nawet 8min) W tym czasie jakby nie było ładowania z alternatora (napięcie na klemach 12,3 - 12,5V)
Na listwie zasilającej świece żarowe natomiast 5,5 - 6V
Moja ogromna prośba by ktoś z dieselkiem zmierzył u siebie napięcie na klemach zaraz po odpaleniu zimnego auta czy tak samo we wszystkich Lancerach alternator nie ładuje podczas grzania świec. Ręce mi opadają wydałem 1000zł na remont instalacji elektrycznej , akumulator i różnych ekspertów a auto jak rozładowywało akumulator tak rozładowuje. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
zbysze1
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 97 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Wrz 2009 Posty: 29 Skąd: Slask
|
Wysłany: 17-09-2009, 01:30
|
|
|
Pewnie juz po czasie.
W moim swiece zarowe zima grzaly max 6s . Jak ktoras byla uszkodzona to krocej . Tak jakby czas grzania zalezal od pobieranego pradu . Samochod zapalal bez problemu, jak cieplo to na pol obrotu, zima 3-4 tylko czasem gasl .
Pod przekaznikami jest jakas kostka , chyba opornik co prad zmniejsza . U mnie to sie wypalilo i elektryk rozlaczyl. Moze dlatego po 6 s calkowicie rozlancza ?
Aby zima lepiej palil warto dolac 1/10 benzyny do ON . Latem tez tak robilem , bo spalal z 20% mniej. 8 lat w ten sposob jezdzilem - bez problemu .
Glowny moj problem to pasek przeciwwalka rozrzadu, max 35 tys wytrzymywal i dzwignie zaworow polamane |
|
|
|
 |
|
|