Przesunięty przez: Gene 28-05-2009, 17:05 |
[Pinin] Silnik 1.8 GDI |
Autor |
Wiadomość |
Daromen
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Wrz 2008 Posty: 98 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 01-03-2009, 18:15 [Pinin] Silnik 1.8 GDI
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów...
Posiadam pininna 1.8 gdi i powiem szczerze silnik nie sprawia mi zadnych problemow,jest bardzo oszczedny a zarazem mocny,troszke mnie dziwi fakt iz opinie niektorych mechanikow z ktorymi rozmawialem sa dosyc slabe co do tego silnika,ze po wiekszym przebiegu tworzy sie w komorze spalania duzy nagar i dlatego odradzaja wielu chcacym kupic auto z takim silnikiem... chcialem was spytac drodzy uzytkownicy czy te "plotki" to jednak prawda? pozdrawiam.
[ Dodano: 01-03-2009, 18:25 ]
Daromen napisał/a: | Witam wszystkich forumowiczów...
Posiadam pininna 1.8 gdi i powiem szczerze silnik nie sprawia mi zadnych problemow,jest bardzo oszczedny a zarazem mocny,troszke mnie dziwi fakt iz opinie niektorych mechanikow z ktorymi rozmawialem sa dosyc slabe co do tego silnika,ze po wiekszym przebiegu tworzy sie w komorze spalania duzy nagar i dlatego odradzaja wielu chcacym kupic auto z takim silnikiem... chcialem was spytac drodzy uzytkownicy czy te "plotki" to jednak prawda? pozdrawiam. | A i przepraszamm bardzo w zlym miejscu zamiescilem moje pytanie |
_________________ Pajero Pinin 1.8 GDI
 |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 17:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2009, 20:19
|
|
|
Na pod forum 4x4 raczej nikt ci nie pomoże, chyba tylko Gene, bo podobne cudo powoził.
Radzę spytać na pod forum np. dla Carismy, gdyż tam jest wielu użytkowników silników GDI zarówno 1,6 jak i 1,8. |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-03-2009, 20:36
|
|
|
bartek2800 napisał/a: | zarówno 1,6 jak i 1,8. |
GDI jest tylko 1,8 i 2,4 (ale to Galant)
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2009, 20:41
|
|
|
Możliwe, ale byłem pewien, że GDI są 1,6, 1,8 i właśnie 2,4GDI.
Ale to nie moja specjalność... |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 02-03-2009, 16:14
|
|
|
2.0 tez sa, byly montowane wlasnie w Pininach.
Daromen jak wroce ze snowboardowych ostatkow to postaram sie odpowiedziec na Twoje pytanie.
Pozdrawaim |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Daromen
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Wrz 2008 Posty: 98 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 02-03-2009, 16:47
|
|
|
Z tego co wiem to napewno silniki gdi w pininach to 1.8 i 2.0 a i wiekszy tez napewno jest w pajero 3 generacji... |
_________________ Pajero Pinin 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2009, 16:50
|
|
|
W Pajero III jest 3,5 GDI o mocy 202km przy 5000 rpm, a moment obrotowy wynosi 318Nm i uzyskiwany jest przy 4000 rpm |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-03-2009, 15:41
|
|
|
Ten GDI 3.5 z Pojary cieszy sie dobra opinia. Choc ewentualne naprawy sa koszmarnie drogie w ASO. Pininnow z 2.0 i 1.8 GDI jest w Polsce coraz wiecej ale to i tak niszowe auta.
Najgorzej chyba mechanicy psioczyli na tego typu silniki w Carisma'ch.
- silnik na pasku
- srednio oszczedny
- glosny
- czesto padajace przepustnice
- klopoty z nagarem |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Daromen
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Wrz 2008 Posty: 98 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 04-03-2009, 17:37
|
|
|
Musze przyznac ze oszczedny jest,w moim pininie rowniez,z tym ze jesli szanujemy gazu,kiedys go sprawdzilem jezdzac tak do 70 km/h i nie chwalac sie przejechalem 100km od pelnego baku i weszlo mi nie cale 7.5 litra!!! |
_________________ Pajero Pinin 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-03-2009, 08:31
|
|
|
Daromen, ta oszczednosc wynika glownie z tego, ze napedzana jest tylko jedna os. Mi w moim Pinine bylo ciezko zejsc ponizej 10l/100km ale przy mega delikatnej jezdzie bylo to mozliwe. Do silnikow GDI takze mechesi zalecaja lanie dobrej jakosci paliwa a to tez moze miec wplyw na pragnienie auta. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 06-03-2009, 19:11
|
|
|
Gene napisał/a: | Najgorzej chyba mechanicy psioczyli na tego typu silniki w Carisma'ch.
- silnik na pasku
- srednio oszczedny
- glosny
- czesto padajace przepustnice
- klopoty z nagarem |
na 2,4 GDI
silnika na pasku, wiekszosc silnikow jest na pasku...
srednio oszczedny, bo nie kazdy ume jezdzic oszczednie, jak sie wciska gaz do dechy to gdzie szukac oszczednosci?? Znajomemu w astrze 3 generacji 1,9 120km (diesel) po miescie bierze 9litrow ropy, ale jezdzi agresywnie...
padajace przepustnice nastepny mit.... co jakis czas przeczyscic ja i koniec klopotow
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
|