Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-05-2009, 17:05
[Pinin] Silnik 1.8 GDI
Autor Wiadomość
Daromen 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 98
Skąd: Żywiec
Wysłany: 01-03-2009, 18:15   [Pinin] Silnik 1.8 GDI

Witam wszystkich forumowiczów...
Posiadam pininna 1.8 gdi i powiem szczerze silnik nie sprawia mi zadnych problemow,jest bardzo oszczedny a zarazem mocny,troszke mnie dziwi fakt iz opinie niektorych mechanikow z ktorymi rozmawialem sa dosyc slabe co do tego silnika,ze po wiekszym przebiegu tworzy sie w komorze spalania duzy nagar i dlatego odradzaja wielu chcacym kupic auto z takim silnikiem... chcialem was spytac drodzy uzytkownicy czy te "plotki" to jednak prawda? pozdrawiam. :(

[ Dodano: 01-03-2009, 18:25 ]
Daromen napisał/a:
Witam wszystkich forumowiczów...
Posiadam pininna 1.8 gdi i powiem szczerze silnik nie sprawia mi zadnych problemow,jest bardzo oszczedny a zarazem mocny,troszke mnie dziwi fakt iz opinie niektorych mechanikow z ktorymi rozmawialem sa dosyc slabe co do tego silnika,ze po wiekszym przebiegu tworzy sie w komorze spalania duzy nagar i dlatego odradzaja wielu chcacym kupic auto z takim silnikiem... chcialem was spytac drodzy uzytkownicy czy te "plotki" to jednak prawda? pozdrawiam. :(
A i przepraszamm bardzo w zlym miejscu zamiescilem moje pytanie :oops:
_________________
Pajero Pinin 1.8 GDI
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 17:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2009, 20:19   

Na pod forum 4x4 raczej nikt ci nie pomoże, chyba tylko Gene, bo podobne cudo powoził.

Radzę spytać na pod forum np. dla Carismy, gdyż tam jest wielu użytkowników silników GDI zarówno 1,6 jak i 1,8.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-03-2009, 20:36   

bartek2800 napisał/a:
zarówno 1,6 jak i 1,8.

GDI jest tylko 1,8 i 2,4 (ale to Galant)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2009, 20:41   

Możliwe, ale byłem pewien, że GDI są 1,6, 1,8 i właśnie 2,4GDI.

Ale to nie moja specjalność... :roll:
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-03-2009, 16:14   

2.0 tez sa, byly montowane wlasnie w Pininach.
Daromen jak wroce ze snowboardowych ostatkow to postaram sie odpowiedziec na Twoje pytanie. :wink:
Pozdrawaim
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Daromen 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 98
Skąd: Żywiec
Wysłany: 02-03-2009, 16:47   

Z tego co wiem to napewno silniki gdi w pininach to 1.8 i 2.0 a i wiekszy tez napewno jest w pajero 3 generacji...
_________________
Pajero Pinin 1.8 GDI
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 02-03-2009, 16:50   

W Pajero III jest 3,5 GDI o mocy 202km przy 5000 rpm, a moment obrotowy wynosi 318Nm i uzyskiwany jest przy 4000 rpm :wink:
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-03-2009, 15:41   

Ten GDI 3.5 z Pojary cieszy sie dobra opinia. Choc ewentualne naprawy sa koszmarnie drogie w ASO. Pininnow z 2.0 i 1.8 GDI jest w Polsce coraz wiecej ale to i tak niszowe auta.
Najgorzej chyba mechanicy psioczyli na tego typu silniki w Carisma'ch.

- silnik na pasku
- srednio oszczedny
- glosny
- czesto padajace przepustnice
- klopoty z nagarem
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
bartek2800
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2009, 17:28   

Robiąc małe OT:

W Carismach może być całkiem oszczędny, bo GDI daje wyższy moment obrotowy przez co nie "trza" wysoko kręcić i zachowujemy oszczędność :wink:
Jeśli chodzi o nagar - trzeba stosować naprawdę bardzo dobry olej :wink:

[ Dodano: 04-03-2009, 17:34 ]
Na temat oleum w GDI tu jest baaardzooo szeroko opisane:

http://forum.mitsumaniaki...&highlight=olej
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=6554
 
 
Daromen 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 98
Skąd: Żywiec
Wysłany: 04-03-2009, 17:37   

Musze przyznac ze oszczedny jest,w moim pininie rowniez,z tym ze jesli szanujemy gazu,kiedys go sprawdzilem jezdzac tak do 70 km/h i nie chwalac sie przejechalem 100km od pelnego baku i weszlo mi nie cale 7.5 litra!!!
_________________
Pajero Pinin 1.8 GDI
 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2009, 08:31   

Daromen, ta oszczednosc wynika glownie z tego, ze napedzana jest tylko jedna os. Mi w moim Pinine bylo ciezko zejsc ponizej 10l/100km ale przy mega delikatnej jezdzie bylo to mozliwe. Do silnikow GDI takze mechesi zalecaja lanie dobrej jakosci paliwa a to tez moze miec wplyw na pragnienie auta.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 06-03-2009, 19:11   

Gene napisał/a:
Najgorzej chyba mechanicy psioczyli na tego typu silniki w Carisma'ch.

- silnik na pasku
- srednio oszczedny
- glosny
- czesto padajace przepustnice
- klopoty z nagarem

na 2,4 GDI :wink:
silnika na pasku, wiekszosc silnikow jest na pasku...
srednio oszczedny, bo nie kazdy ume jezdzic oszczednie, jak sie wciska gaz do dechy to gdzie szukac oszczednosci?? Znajomemu w astrze 3 generacji 1,9 120km (diesel) po miescie bierze 9litrow ropy, ale jezdzi agresywnie...
padajace przepustnice :shock: :?: nastepny mit.... co jakis czas przeczyscic ja i koniec klopotow :wink:
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.