sprężyny, amortyzatory lancerek c66 pytanie |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14377 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-03-2009, 15:59
|
|
|
A widać na nadkolu w którym miejsu obciera? A jakie masz ET felgi? |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 05-03-2009, 17:44
|
|
|
no własnie nie mogłem dojrzeć ET. Nigdzie nie było napisane. Wydaje mi się że jest to obtarcie widoczne na ostatnim zdjęciu, takie czarne coś:) |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 05-03-2009, 17:54
|
|
|
danino88 napisał/a: | no własnie nie mogłem dojrzeć ET. Nigdzie nie było napisane | ET musi być napisane na odwrocie felgi, najprawdopodobniej na ramieniu. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 05-03-2009, 19:07
|
|
|
Wygląda na to że koło jest za głęboko w nadkolu i trze o tylną ściankę nadkola. |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 09-03-2009, 10:05
|
|
|
no właśnie co dziwne to ET nie jest napisane. Ale spojrzę jeszcze raz Tak stwierdziłem ze przy 4 osobach jak jadę i wpadam w jakąś nie równą drogę opona zahacza o nadkole, ale sądzę ze dobija do końca nadkola. Także pytanie czy sprężyny do wymiany? hmmm... |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14377 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-03-2009, 18:16
|
|
|
Według mnie prędzej amortyzatory. Jak będą dobre to nie będzie dobijało. Rozwiązanie prostsze, jeśli faktycznie opona przyciera o nadkole to dłuższy odbój amortyzatora, jakiś niestandardowy. Ale to rozwiązanie doraźne... |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 09-03-2009, 20:03
|
|
|
Owczar, nie tak szybko, jeśli sprężyny straciły swoją twardość przez te naście lat to będą częściej i bardziej uginać się na nierównościach.
Ja, zważywszy na wiek autka, wymieniłbym całość ale myślę, że to sprawka sprężyn. |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14377 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-03-2009, 20:13
|
|
|
Ja jestem właśnie po wymianie amortyzatorów z tyłu. Przed wymianą auto w 5 osób dobijało na większej nierówności. Teraz jest o wiele twardsze i nawet z kompletem osób nie dobija. Ale fakt, faktem sprężyny mogły stracić swoje właściwości. Choć myślę, że jakieś dobre amortyzatory gazowo olejowe utwardziłyby zawieszenie. Choć nawet gdyby to wszystko było twardsze, to dłuższy odbój by się przydał na wszelki wypadek. Lepiej, żeby on dobił niż przytarła opona. |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 10-03-2009, 00:27
|
|
|
no tak tylko gdzie mogę kupić takie sprężyny? a amortyzatory? dajcie jakieś namiary, oby bylo to do C66A |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
małkis [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2009, 16:04
|
|
|
danino88 napisał/a: | no tak tylko gdzie mogę kupić takie sprężyny? a amortyzatory? dajcie jakieś namiary, oby bylo to do C66A |
z amortyzatorami raczej nie było problemu, ja kupiłem Kayaba 341084 i 334019, gorzej jest ze sprężynami
podpinam się pod prośbę kolegi.
walczę teraz z tym tematem. otóż jest to model przejściowy i zazwyczaj z wieloma podzespołami jest problem zamówiłem sprężyny Lesjofords 4059223 i Jamex 579212, niestety żadne nie pasują, pomimo że katalogi producenta wskazują że powinny pasować do C66A.
czy ktoś z forumowiczów przerabiała ten problem i może podać producenta i model sprężyn jakie pasują do tego auta?
wysłałem kilkanaście zapytań i dostaje odpowiedź że powinny pasować od CB choć wiem namacalnie że tak nie jest.
jeśli ktoś może pomóc będziemy wdzięczni (użytkownicy C66A) |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14377 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 10-03-2009, 16:10
|
|
|
Może spróbujcie u japaneze? |
|
|
|
 |
spyder_1988
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 16V -92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009 Posty: 39 Skąd: Kosewo
|
Wysłany: 29-03-2009, 19:38
|
|
|
Zobacz jak wyglądają gumy ograniczające. Są umieszczone na amortyzatorze pod sprężyną i takim kołnierzem ochronnym, może po prostu z jednej strony się wybiła lub rozleciała |
_________________
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 30-03-2009, 08:25
|
|
|
ok, sprawdzę dzisiaj, a tak poza tematem to widzę że także masz 1.6 16V a jaka buda?:) |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
spyder_1988
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 16V -92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009 Posty: 39 Skąd: Kosewo
|
Wysłany: 30-03-2009, 20:13
|
|
|
Nie ciekawie troszke progi lecą i jest też kilka pęcherzyków rdzy na błotnikach ale powolutku już się wszystko robi kilka dni temu poszedł do blacharza niby mówił że tragedii nie ma. Zobaczymy jakie będą efekty |
_________________
 |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 31-03-2009, 15:39
|
|
|
ale C6x?:) |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
|