Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
sprężyny, amortyzatory lancerek c66 pytanie
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-03-2009, 15:59   

A widać na nadkolu w którym miejsu obciera? A jakie masz ET felgi?
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 05-03-2009, 17:44   

no własnie nie mogłem dojrzeć ET. Nigdzie nie było napisane. Wydaje mi się że jest to obtarcie widoczne na ostatnim zdjęciu, takie czarne coś:)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 05-03-2009, 17:54   

danino88 napisał/a:
no własnie nie mogłem dojrzeć ET. Nigdzie nie było napisane
ET musi być napisane na odwrocie felgi, najprawdopodobniej na ramieniu.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 05-03-2009, 19:07   

Wygląda na to że koło jest za głęboko w nadkolu i trze o tylną ściankę nadkola.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 09-03-2009, 10:05   

no właśnie co dziwne to ET nie jest napisane. Ale spojrzę jeszcze raz :) Tak stwierdziłem ze przy 4 osobach jak jadę i wpadam w jakąś nie równą drogę opona zahacza o nadkole, ale sądzę ze dobija do końca nadkola. Także pytanie czy sprężyny do wymiany? hmmm...
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-03-2009, 18:16   

Według mnie prędzej amortyzatory. Jak będą dobre to nie będzie dobijało. Rozwiązanie prostsze, jeśli faktycznie opona przyciera o nadkole to dłuższy odbój amortyzatora, jakiś niestandardowy. Ale to rozwiązanie doraźne...
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 09-03-2009, 20:03   

Owczar, nie tak szybko, jeśli sprężyny straciły swoją twardość przez te naście lat to będą częściej i bardziej uginać się na nierównościach.
Ja, zważywszy na wiek autka, wymieniłbym całość ale myślę, że to sprawka sprężyn.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 09-03-2009, 20:13   

Ja jestem właśnie po wymianie amortyzatorów z tyłu. Przed wymianą auto w 5 osób dobijało na większej nierówności. Teraz jest o wiele twardsze i nawet z kompletem osób nie dobija. Ale fakt, faktem sprężyny mogły stracić swoje właściwości. Choć myślę, że jakieś dobre amortyzatory gazowo olejowe utwardziłyby zawieszenie. Choć nawet gdyby to wszystko było twardsze, to dłuższy odbój by się przydał na wszelki wypadek. Lepiej, żeby on dobił niż przytarła opona.
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 10-03-2009, 00:27   

no tak tylko gdzie mogę kupić takie sprężyny? a amortyzatory? dajcie jakieś namiary, oby bylo to do C66A :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
małkis
[Usunięty]

  Wysłany: 10-03-2009, 16:04   

danino88 napisał/a:
no tak tylko gdzie mogę kupić takie sprężyny? a amortyzatory? dajcie jakieś namiary, oby bylo to do C66A :)


z amortyzatorami raczej nie było problemu, ja kupiłem Kayaba 341084 i 334019, gorzej jest ze sprężynami

podpinam się pod prośbę kolegi.
walczę teraz z tym tematem. otóż jest to model przejściowy i zazwyczaj z wieloma podzespołami jest problem :-( zamówiłem sprężyny Lesjofords 4059223 i Jamex 579212, niestety żadne nie pasują, pomimo że katalogi producenta wskazują że powinny pasować do C66A.
czy ktoś z forumowiczów przerabiała ten problem i może podać producenta i model sprężyn jakie pasują do tego auta?
wysłałem kilkanaście zapytań i dostaje odpowiedź że powinny pasować od CB choć wiem namacalnie że tak nie jest.
jeśli ktoś może pomóc będziemy wdzięczni (użytkownicy C66A) :wink:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 10-03-2009, 16:10   

Może spróbujcie u japaneze?
 
 
spyder_1988 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 16V -92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Kosewo
Wysłany: 29-03-2009, 19:38   

Zobacz jak wyglądają gumy ograniczające. Są umieszczone na amortyzatorze pod sprężyną i takim kołnierzem ochronnym, może po prostu z jednej strony się wybiła lub rozleciała :wink:
_________________

 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 30-03-2009, 08:25   

ok, sprawdzę dzisiaj, a tak poza tematem to widzę że także masz 1.6 16V a jaka buda?:)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
spyder_1988 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer 1,6 16V -92r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 39
Skąd: Kosewo
Wysłany: 30-03-2009, 20:13   

Nie ciekawie :( troszke progi lecą i jest też kilka pęcherzyków rdzy na błotnikach ale powolutku już się wszystko robi :lol: kilka dni temu poszedł do blacharza :) niby mówił że tragedii nie ma. Zobaczymy jakie będą efekty :biggrin:
_________________

 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 31-03-2009, 15:39   

ale C6x?:)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.