Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ogrzewanie niedziała
Autor Wiadomość
ćwiek 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0TD 93r.
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 56
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 21-02-2009, 07:36   Ogrzewanie niedziała

witam mam taki problem nawet gdy silnik się nagrzeje (wskazówka temp. prawię na środku) dalej mam chłodno w aucie dodam ze gdy podniosę maskę i zwiększę obroty jedna z rurek do nagrzewnicy się kurczy i ostatnio mi z nagrzewnicy płyn uciekł bo miałem mokra podłogę w środku w czym może być problem?
_________________

 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 21-02-2009, 11:04   

Nagrzewnica brudna/ zakamieniona jak jeszcze przecieka , to moim zdaniem nadaje się do wymiany?
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 21-02-2009, 11:35   

Bez wykręcania możesz odpiąć rurki prowadzące do niej płyn i spróbować przepłukać ją jakimś odkamieniaczem albo podobnie działającym środkiem i liczyć na to, że jest szczelna, tylko obserwuj czy ci się to wszystko przez nagrzewnice na podłogę nie wylewa. Jednak na twoim miejscu najpierw dokładnie zlokalizowałbym wyciek żeby mieć pewność, że jest szczelnie i tu chyba trzeba będzie niestety wyciągnąć nagrzewnicę żeby ją dokładnie sprawdzić. Po wyjęciu można ją porządnie przepłukać i ewentualne nieszczelności spróbować zakleić specyfikiem do klejenia chłodnic. Najlepiej oczywiście wymienić nagrzewnice.
_________________
Mój Galant
Moja strona o Galancie
 
 
 
ćwiek 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0TD 93r.
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 56
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 22-02-2009, 07:43   

Dzięki z odp Najpierw spróbuje jakoś wyczyścić bez demontażu.

I jeszcze mam pytanie silniczek od otwierania i zamykania wewnętrznego oiegu powietrza ma cały czas chodzić ? jak dam np wewnętrzny obieg to otwiera klapkę i cały czas kręci się w ta stronę i tak samo z zewnątrz.
_________________

 
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 22-02-2009, 09:08   

ćwiek napisał/a:
jak dam np wewnętrzny obieg to otwiera klapkę i cały czas kręci się w ta stronę i tak samo z zewnątrz.

Masz coś >>TU<< na temat silniczka :)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 22-02-2009, 17:09   

Ja miałem podobny problem, po zalaniu koncentratem przestał grzać. Na początek zamieniłem przewody, tj. odpływ z dopływem i pomogło. Prawdopodobnie coś zatkało obieg przez nagrzewnicę. Jak to się kurczy przewód? Czy oba przewody są ciepłe?
 
 
Przemi80 
Forumowicz
przemi80

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 52
Skąd: Bychawa
Wysłany: 26-02-2009, 10:14   

Witam! Ja mialem podobnie u siebie i postanowilem przeplukac nagrzewnice zakladajac waz ogrodowy na jeden z przewodow a drugi wypuszczajac pod auto i po odkreceniu wody caly syf wyplukalo.I jak narazie moze bardzo goraco to nie jest ale napewno lepiej grzeje jak przed tym zabiegiem.
_________________
Przemi80
 
 
 
ćwiek 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0TD 93r.
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 56
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 07-03-2009, 17:30   

o i jeszcze jedno pytanko mam jedna rurka do nagrzewnicy jest twarda i a druga miękka i elastyczna takie mają być ?
_________________

 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-03-2009, 21:18   

Obie rurki powinny być takie same. Świadczy to o tym, że przez nagrzewnicę nie przepływa płyn. Spróbuj zabieg z odwróceniem przewodów, a jak to nie pomoże to musisz ją wyjąć i spróbować przepłukać...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.