Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
21-12-2010, 00:08
Podłączenie zdalnego sterowania zamkiem centralnym
Autor Wiadomość
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3556
Skąd: Gniezno
Wysłany: 08-03-2009, 10:07   

Zajc3w napisał/a:
Tylko pytanie czy w sigmach bez fabrycznego alarmu też są tam sygnały sterujące centralnym :?:



Jeśli jest centralny,powinna być też i centralka sterownicza. A tak w ogóle były Sigmy produkowane bez ETACS? Myślałem że to standart.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 08-03-2009, 11:31   

Hmm. nie zapala się żadna kontrolka security po zamknięciu drzwi, nie ma fabrycznego immobilaizera (jest dorabiany) ale są jakieś 2 wtyczki "luzem" po 4 piny w wiązce razem z zapalniczką i włącznikiem awaryjnych.

Poniżej leży jakiś komp.
Omron made in japan - tyle co odczytałem. 2 wtyki różnych szerokości, bodajże 8 i 12 pinów (nie liczyłem dokładnie). - prze kieszeń od radia ciężko było

Na razie muszę przerwać poszukiwania, posonduję popołudniu.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 08-03-2009, 15:47   

ja niby mam pilota i zamek , i działa .. ale opiszę zachowanie , bo wydaje mi się ,zę nie bardzo jest...

kiedy zamykam auto jest jeden "pik" i przerwa , za kilka -kilkanaście sekund jest 3x pik.. nie zawsze czasem i w róznych odstepach od zamkniecia..

mam niestety tylko jeden pilot , i to w kiepskim juz stanie.. dodatkowo nie ma mozliwosci migania swiatłami i ma dość cienki zasięg. nie miga migaczami wogóle.. itd..

dodam ,że w diamante mam pakiet security (tak chyba sie to nazywa) że po zapaleniu auta , i zamknieciu drzwi automatycznie blokuja sie wszystkie drzwi.. ( raz sobie kluczyk zatrasnolem :/ )

Czy ktoś sięz tym spotkał ? jak podłaczyć migacze ? mój pilot ma tylko dwa przyciski. do bagaznika i otwierania jak dorobic drugi ? - da się wymienić na nowszy alarm? ( wiem jak taki alrm złamać nie robiąc praktycznie nic..
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 08-03-2009, 16:02   

najłatwiej chyba w konsoli centralnej pod przycisk awaryjnych - ide montowac pilota do centralnego i takie tam więc za kilka godzin będę wiedział dokładnie co i jak szczegóły.

P.S pilot podłączony tak jak pisałem.
Pod radiem na tunelu jest poziomo przykręcony komp ETACS. W krótszej wtyczce (prawa)zatrzaskiem do góry wtyk "patrzy na nas":
3 pin o od prawej na górze to zamykanie a otwieranie na dole.

Zasilanie z kostki radia z linii "backup", masa tak samo.
Kierunkowskazy podpiąłem pod przycisk awaryjnych.
wtyk patrzy na nas - dwa lewe dolne piny to kierunkowskazy.

demontaż konsoli środkowej z podłokietnikiem:
6 śrub:
2 z przodu przy łączeniu
2 pod popielniczką
2 z tyłu na dole
trzeba odkręcić gałkę zmiany biegów i rozpiąć podświetlenie popielniczki

Potem są jeszcze 2 śruby trzymające konsole radia i/lub schowka + 3 wtyki i żarówka podświetlenia zapalniczki

Panel z nawiewami ma 4 śruby 2 na dole widać, 2 na górze są zakamuflowane pod osłonką podobna do grilla, osłonka trzyma się na zatrzaskach.

Powodzenia.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 09-03-2009, 00:03   

no u mnie delikatnie inaczej , bo mam diamante :) ale dzieki za info - w końcu wiem co to za komputer :D

[ Dodano: 12-03-2009, 21:20 ]
http://forum.mitsumaniaki...p=451071#451071

UWAGA!! PROSZĘ PRZECZYTAĆ POST!! ZLOT 17-19 kwietnia
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 21-12-2010, 00:07   

Odgrzewam kotleta...
Tutaj jeszcze schemat



Podłączenie jest identyczne w obu wersjach tj. z fabrycznym immobilizerem jak i bez (z tego co mi się udało spotkać to auta 91 mogły go nie mieć - np. moj dawca i Sigma Syskiego)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3556
Skąd: Gniezno
Wysłany: 21-12-2010, 10:19   

To ja jeszcze coś dokleję odnośnie centralnego zamka. Niektórym z nas auto potrafiło się samo zamykać, najczęściej przyczyną tej usterki jest uszkodzony obwód w siłowniku centralnego zamka drzwi kierowcy: :wink:

_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 12-01-2013, 21:05   

Panowie pytanie odnośnie centralnego i alarmu mam dawcę 12v z 91 w którym miałem sterowanie z pilota dzisiaj zdemontowałem z dawcy takie cuś

Uploaded with ImageShack.us





Uploaded with ImageShack.us


z tego co znalazłem jest to
autoalarm prestige elv55aal736 i moje pytanie czy to nie jest alarm seryjnie montowany w mitsu
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 12-01-2013, 22:53   

Nie jest to seryjny alarm. Seryjny alaram montowany w niektórych wersjach (od 92 o ile się dobrze orientuję jest zintegrowany z komputerem ETACS który jest w tunelu, pod radiem)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-01-2013, 23:07   

batman, na moje oko to ja miałem identyczny założony w Sigmie haha :) nawet dioda tak samo zamontowana :D ale niestety i tak nie działał więc go olałem i wyrzuciłem :)
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-01-2013, 23:09   

miałem identyczny - w suimie sprawny i korzystałem aż mi sie jedyny pilot rozpadł w rękach na drobiazgi mimo poklejenia go taśmą we wszystkich miejscach..
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2013, 00:30   

w moim dawcy to działało a że obecnie jest chwila czasu to chciałem to przerzucić do obecnie używanej chodzi mi przede wszystkim o sterowanie pilotem zamkiem centralnego man już schemat i opis

[ Dodano: 13-01-2013, 00:35 ]
jak wrzucić obraz w pdf ?
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-01-2013, 11:01   

ja oprócz tej centralki mialem jeszcze jedną pod tunelem srodkowym... szkoda ze nie działał
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
GóR3K 
Mitsumaniak
WR8790L


Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 522
Skąd: Radom/Horsens DK
Wysłany: 13-01-2013, 11:32   

Czyli były dwie centralki ? Panowie, a od czego jest kontrolka security po zamknięciu z kluczyka mojej sigmy na desce się wyświetla taka kontrolka przez 5 sec. ,dodam że nie mam żadnego pilota do alarmu.
_________________
~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 13-01-2013, 11:51   

ale masz fabryczny alarm z sygnałem dźwiękowym wykorzystującym klakson też mam taki kiedyś zamiast wpierw otworzyć drzwi a dopiero potem bagażnik otworzyłem bagażnik kluczykiem i włączył mi się klakson przestał trąbić dopiero po otwarciu drzwi
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.