Przesunięty przez: lukasz12 21-12-2010, 00:08 |
Podłączenie zdalnego sterowania zamkiem centralnym |
Autor |
Wiadomość |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3556 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 08-03-2009, 10:07
|
|
|
Zajc3w napisał/a: | Tylko pytanie czy w sigmach bez fabrycznego alarmu też są tam sygnały sterujące centralnym |
Jeśli jest centralny,powinna być też i centralka sterownicza. A tak w ogóle były Sigmy produkowane bez ETACS? Myślałem że to standart. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 08-03-2009, 11:31
|
|
|
Hmm. nie zapala się żadna kontrolka security po zamknięciu drzwi, nie ma fabrycznego immobilaizera (jest dorabiany) ale są jakieś 2 wtyczki "luzem" po 4 piny w wiązce razem z zapalniczką i włącznikiem awaryjnych.
Poniżej leży jakiś komp.
Omron made in japan - tyle co odczytałem. 2 wtyki różnych szerokości, bodajże 8 i 12 pinów (nie liczyłem dokładnie). - prze kieszeń od radia ciężko było
Na razie muszę przerwać poszukiwania, posonduję popołudniu. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 08-03-2009, 15:47
|
|
|
ja niby mam pilota i zamek , i działa .. ale opiszę zachowanie , bo wydaje mi się ,zę nie bardzo jest...
kiedy zamykam auto jest jeden "pik" i przerwa , za kilka -kilkanaście sekund jest 3x pik.. nie zawsze czasem i w róznych odstepach od zamkniecia..
mam niestety tylko jeden pilot , i to w kiepskim juz stanie.. dodatkowo nie ma mozliwosci migania swiatłami i ma dość cienki zasięg. nie miga migaczami wogóle.. itd..
dodam ,że w diamante mam pakiet security (tak chyba sie to nazywa) że po zapaleniu auta , i zamknieciu drzwi automatycznie blokuja sie wszystkie drzwi.. ( raz sobie kluczyk zatrasnolem :/ )
Czy ktoś sięz tym spotkał ? jak podłaczyć migacze ? mój pilot ma tylko dwa przyciski. do bagaznika i otwierania jak dorobic drugi ? - da się wymienić na nowszy alarm? ( wiem jak taki alrm złamać nie robiąc praktycznie nic.. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 08-03-2009, 16:02
|
|
|
najłatwiej chyba w konsoli centralnej pod przycisk awaryjnych - ide montowac pilota do centralnego i takie tam więc za kilka godzin będę wiedział dokładnie co i jak szczegóły.
P.S pilot podłączony tak jak pisałem.
Pod radiem na tunelu jest poziomo przykręcony komp ETACS. W krótszej wtyczce (prawa)zatrzaskiem do góry wtyk "patrzy na nas":
3 pin o od prawej na górze to zamykanie a otwieranie na dole.
Zasilanie z kostki radia z linii "backup", masa tak samo.
Kierunkowskazy podpiąłem pod przycisk awaryjnych.
wtyk patrzy na nas - dwa lewe dolne piny to kierunkowskazy.
demontaż konsoli środkowej z podłokietnikiem:
6 śrub:
2 z przodu przy łączeniu
2 pod popielniczką
2 z tyłu na dole
trzeba odkręcić gałkę zmiany biegów i rozpiąć podświetlenie popielniczki
Potem są jeszcze 2 śruby trzymające konsole radia i/lub schowka + 3 wtyki i żarówka podświetlenia zapalniczki
Panel z nawiewami ma 4 śruby 2 na dole widać, 2 na górze są zakamuflowane pod osłonką podobna do grilla, osłonka trzyma się na zatrzaskach.
Powodzenia. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 09-03-2009, 00:03
|
|
|
no u mnie delikatnie inaczej , bo mam diamante ale dzieki za info - w końcu wiem co to za komputer
[ Dodano: 12-03-2009, 21:20 ]
http://forum.mitsumaniaki...p=451071#451071
UWAGA!! PROSZĘ PRZECZYTAĆ POST!! ZLOT 17-19 kwietnia |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 21-12-2010, 00:07
|
|
|
Odgrzewam kotleta...
Tutaj jeszcze schemat
Podłączenie jest identyczne w obu wersjach tj. z fabrycznym immobilizerem jak i bez (z tego co mi się udało spotkać to auta 91 mogły go nie mieć - np. moj dawca i Sigma Syskiego) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3556 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 21-12-2010, 10:19
|
|
|
To ja jeszcze coś dokleję odnośnie centralnego zamka. Niektórym z nas auto potrafiło się samo zamykać, najczęściej przyczyną tej usterki jest uszkodzony obwód w siłowniku centralnego zamka drzwi kierowcy:
 |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2013, 21:05
|
|
|
Panowie pytanie odnośnie centralnego i alarmu mam dawcę 12v z 91 w którym miałem sterowanie z pilota dzisiaj zdemontowałem z dawcy takie cuś
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
z tego co znalazłem jest to
autoalarm prestige elv55aal736 i moje pytanie czy to nie jest alarm seryjnie montowany w mitsu |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-01-2013, 22:53
|
|
|
Nie jest to seryjny alarm. Seryjny alaram montowany w niektórych wersjach (od 92 o ile się dobrze orientuję jest zintegrowany z komputerem ETACS który jest w tunelu, pod radiem) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12-01-2013, 23:07
|
|
|
batman, na moje oko to ja miałem identyczny założony w Sigmie haha nawet dioda tak samo zamontowana ale niestety i tak nie działał więc go olałem i wyrzuciłem |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 12-01-2013, 23:09
|
|
|
miałem identyczny - w suimie sprawny i korzystałem aż mi sie jedyny pilot rozpadł w rękach na drobiazgi mimo poklejenia go taśmą we wszystkich miejscach.. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2013, 00:30
|
|
|
w moim dawcy to działało a że obecnie jest chwila czasu to chciałem to przerzucić do obecnie używanej chodzi mi przede wszystkim o sterowanie pilotem zamkiem centralnego man już schemat i opis
[ Dodano: 13-01-2013, 00:35 ]
jak wrzucić obraz w pdf ? |
|
|
|
 |
t0m3k
Mitsumaniak
Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 956 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-01-2013, 11:01
|
|
|
ja oprócz tej centralki mialem jeszcze jedną pod tunelem srodkowym... szkoda ze nie działał |
_________________
Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6 |
|
|
|
 |
GóR3K
Mitsumaniak WR8790L

Auto: SIGMA 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 522 Skąd: Radom/Horsens DK
|
Wysłany: 13-01-2013, 11:32
|
|
|
Czyli były dwie centralki ? Panowie, a od czego jest kontrolka security po zamknięciu z kluczyka mojej sigmy na desce się wyświetla taka kontrolka przez 5 sec. ,dodam że nie mam żadnego pilota do alarmu. |
_________________ ~GALANT 2.5 V6 AVANCE 99' -SPRZEDANY
~SIGMA 3.0 V6 24V 96' - SPRZEDANA 2013-2014
~COLT GTI 2.0 88' SPRZEDANY- 2012-2012
~SIGMA 3.0 V6 12V EXE 93' - 2011-teraz
~SPACE WAGON 2.4 99' SPRZEDANY - 2011-2013
~LANCER 1.3 96' SPRZEDANY - 2009-2010
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-01-2013, 11:51
|
|
|
ale masz fabryczny alarm z sygnałem dźwiękowym wykorzystującym klakson też mam taki kiedyś zamiast wpierw otworzyć drzwi a dopiero potem bagażnik otworzyłem bagażnik kluczykiem i włączył mi się klakson przestał trąbić dopiero po otwarciu drzwi |
|
|
|
 |
|