Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
silnik G4CP DOHC dziwny wyciek oleju
Autor Wiadomość
Cien77 
Nowy Forumowicz

Auto: Sonata
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-03-2009, 10:01   silnik G4CP DOHC dziwny wyciek oleju

Silnik po remoncie, a olej cieknie.
Cieknie spod zimmeringu wałka napędzającego pompę oleju, cieknie właściwie z każdego otworu pompy oleju :( .
Było zbyt duże ciśnienie oleju, ale zawór i filtr już wymienione.
Kanały olejowe drożne, sprawdzane.
Nowy zimmering trzyma dzień-dwa.
Pompa oleju sprawdzana - dobra.
Jednak jest propozycja żeby pompę oleju i tak wymienić.
Koszt nie jest mały, jednak skoro nic innego nie pomaga?
Ja już nie mam innych pomysłów.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 16-03-2009, 14:39   

Jakie naprawy/remont przechodził Twój silnik?
Dlaczego był problem z ciśnieniem oleju?
Jaki przebieg?
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Cien77 
Nowy Forumowicz

Auto: Sonata
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-03-2009, 21:52   

e-gen napisał/a:
Jakie naprawy/remont przechodził Twój silnik?
Dlaczego był problem z ciśnieniem oleju?
Jaki przebieg?


Przebieg prawie 200tys.
Naprawy były po źle złożonym rozrządzie.
Zawory, popychacze, tłoki i pierścienie.
Po złożeniu pojawił się wyciek oleju. Diagnoza - za wysokie ciśnienie oleju.
Wymieniony zawór i filtr (o filtrach podnoszących ciśnienie było w ulotce technicznej Hyundaia).
Niestety, niewiele to pomogło, nowy zimering szybko traci szczelność, w dodatku pojawiły się też przecieki na śrubach (te łatwo zwalczyć wkręcając śruby na odpowiedni klej).
Pompę oleju można wymienić. Gorzej jak to nic nie pomoże.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 17-03-2009, 11:41   

Wygląda na to że ktoś, kto to naprawiał, w jakiś sposób zatkał kanały olejowe (może źle założona uszczelka głowicy) dlatego ciśnienie wysadza uszczelniacze na pompie, źle to widzę....
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Cien77 
Nowy Forumowicz

Auto: Sonata
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-03-2009, 17:00   

e-gen napisał/a:
Wygląda na to że ktoś, kto to naprawiał, w jakiś sposób zatkał kanały olejowe (może źle założona uszczelka głowicy) dlatego ciśnienie wysadza uszczelniacze na pompie, źle to widzę....


Niestety mam podobne obawy. Spróbuję to jakoś jednoznacznie zdiagnozować. Nie chcę wymieniać pompy, która pracuje. Pompa to element mechaniczny napędzany paskiem, nie może nagle generować zbyt wysokiego ciśnienia. Przyczyna na pewno jest gdzie indziej :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.