[Cari 1.8 GDI] Zbieżność tył? |
Autor |
Wiadomość |
rodman26
Forumowicz

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009 Posty: 80 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: 20-03-2009, 22:25 [Cari 1.8 GDI] Zbieżność tył?
|
|
|
Witam forumowiczów.Mam mały problem ponieważ wymieniłem tuleje wahacza wzdłużnego z tyłu Cari i nie wiem czy ustawia sie tam zbieżność lub kąty? |
_________________ Siła tkwi w detalach
 |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-03-2009, 22:54
|
|
|
chyba geometrię |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
mephisto
Mitsumaniak Sławek

Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 387 Skąd: Niemcy/Police
|
Wysłany: 20-03-2009, 23:06
|
|
|
a zbierznosc i geometria to nieto samo,chyba ci co robia zbierznosc to i geometrie tez. chyba ze sie myle |
_________________ Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 |
|
|
|
 |
rodman26
Forumowicz

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009 Posty: 80 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: 20-03-2009, 23:11
|
|
|
Koledzy nieważne czy geometria czy zbieżność tylko czy po wymianie tulei należy ją ustawiać? |
_________________ Siła tkwi w detalach
 |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-03-2009, 23:14
|
|
|
zbieżność ustawia sie na przednich kołach i to tylko element całego procesu ustawienia poprawnego kół zwanego geometrią. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
mephisto
Mitsumaniak Sławek

Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Paź 2007 Posty: 387 Skąd: Niemcy/Police
|
Wysłany: 20-03-2009, 23:20
|
|
|
mnie sie wydaje ze chyba tak,jak i w przypadku wymiany koncowek drazka i wachaczy.ale mechanik ci dokladnie moze to powiedziec. |
_________________ Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 |
|
|
|
 |
komuso
Nowy Forumowicz Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 28 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 21-03-2009, 21:27
|
|
|
Wymieniając tuleje prawdopodobnie zmieniłeś geometrię z tyłu. W cari tył też jest regulowany na śrubach mimośrodowych. Profilaktycznie powinieneś zajrzeć do warsztatu i sprawdzić to. Ja miesiąc temu za taką usługę płaciłem 50pln. |
|
|
|
 |
maly124
Mitsumaniak

Auto: mitsubishi carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 154 Skąd: Turek
|
Wysłany: 21-03-2009, 21:38
|
|
|
Jeżeli chodzi o tył to ustawiamy kont pochylenia i zbieżność , tylko z przodu nie ustawimy konta pochylenia o ile dobrze pamiętam |
_________________ [url=http://triodanceturek.wrzuta.pl/audio/0TQEzrh
 |
|
|
|
 |
rodman26
Forumowicz

Auto: Carisma GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2009 Posty: 80 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: 21-03-2009, 23:01
|
|
|
Dzięki koledzy,oto mi chodziło.Podjąłem sie sam wymiany tulei i nie byłem pewien co do geometrii kół |
_________________ Siła tkwi w detalach
 |
|
|
|
 |
Ginger1021
Forumowicz

Auto: Cari 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 186 Skąd: Olsztyn/Łajsy
|
Wysłany: 22-03-2009, 12:03
|
|
|
Witam podłączę się do tematu, ostatnim razem kolega zwrócił mi uwagę że z tyłu koła w mojej cari są lekko rozkraczone (patrząc względem przednich). Pytanie brzmi czy to normalne czy trzeba ustawić te pochylenie, chociaż zrobiłem od kupna samochodu jakieś 8000 km to na oponach nic nie widać aby darło.
Pozdrawiam. |
_________________ 
 |
|
|
|
 |
maly124
Mitsumaniak

Auto: mitsubishi carisma 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 154 Skąd: Turek
|
Wysłany: 22-03-2009, 12:48
|
|
|
dla swojego spokoju możesz sprawdzić ale skoro nie drze i nie prowadza |
_________________ [url=http://triodanceturek.wrzuta.pl/audio/0TQEzrh
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 23-03-2009, 08:27
|
|
|
Po wymianie czegokolwiek z zawieszenia zawsze trzeba sprawdzić nastawy. Toć cała geometria (przód i tył) kosztuje ledwie 70zł - jak za godzinę roboty to niewiele... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
adaśko
Mitsumaniak
Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 590 Skąd: bielsk podlaski
|
Wysłany: 23-03-2009, 11:50
|
|
|
ja u siebie ustawiałem zbieżność i kąty z tyłu i zapłaciłem 30 zł za wszystko.Jak będziesz ustawiał zbieżność na tych mimośrodach to radzę uważac na śruby bo jesli niebyły ruszane to najprawdopodomniej mozesz je pourywać.tak juz cari maja o czym sie sam przekonałem na własnej skórze ale dorobienie takich śrub to rzaden problem. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 24-03-2009, 12:16
|
|
|
Kupując graty na tył (tuleje, tulejki, cukierki itp.) od razu trzeba sobie kupić nowe śruby mimośrodowe. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
adaśko
Mitsumaniak
Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 590 Skąd: bielsk podlaski
|
Wysłany: 26-03-2009, 12:55
|
|
|
ja u siebie sam sobie dorobiłem takie sruby mimosrodowe ale jak ktos niechce sie bawic to oczywiscie droga wolna do serwisu:) |
|
|
|
 |
|