Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problemy.... Wiele
Autor Wiadomość
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
  Wysłany: 24-03-2009, 21:34   Problemy.... Wiele

Witam kupiłem ostatnio Galanta http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34650
Podczas postoju np. góra jeden dzień bez odpalania rozładowuje mi akumulator. Prawdopodobnie jest to wynikiem źle podłączonego radia lecz po wpatrywaniu się w kabelki i ruszaniu ich stwierdziłem, iż raczej jest ok. Mogę się mylić .... Jak dokładnie to sprawdzić ? Kolejna sprawa po odpaleniu go np. rano i gdy pochodzi z 10 minut ruszam.... mam do przejechania sporą ilość metrów na 2 biegu (dziury) po wjechaniu na asfalt samochód zaczyna się dusić... Czy za mało został nagrzany?

Kolejne pytanie ehh sporo ich jest :( (wybaczcie) zatankowałem gazu za 60 zł (litr 1.90) i przejechałem 200 kilometrów. Zapaliła mi się czerwona kontrolka ile może palić?

Znów pytanie... nieraz samochód mi szarpie na podczas jazdy po mieście (na gazie). Cóż można zrobić?
 
 
pachwin 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E32A GLSi 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 5
Skąd: Tyszowce
Wysłany: 24-03-2009, 21:59   

Spalanie i szarpanie może być objawem padniętej sondy lambda bądź emulatora (podczas jazdy na gazie), wiem bo sam przechodziłem coś takiego (tylko że ja mam tylko benzynę). Spróbuj pojeździć na benzynie (wystarczy 10 km).
 
 
 
guzer 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 24-03-2009, 22:22   

jesli chodzi o padajacy aku to powiedz mi czy jak wyjmiesz kluczyk to nie swieci ci sie czasem zegarek, ewentualnie slaby aku. Wez zwykly miernik natężenia i sprawdz na wylonczonym silniku czy nie masz poboru mocy jak masz to napisz ile moze cos wymysle

pozdro
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 24-03-2009, 22:42   

Kluczyki wyjmuję to odcinam zapłon i nawet zegarek mi się nie świeci. Lecz radio mogę włączyć. Miernika nie posiadam jak uda mi się pożyczyć to wykonam polecenie.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-03-2009, 22:48   Re: Problemy.... Wiele

Postremus napisał/a:
Witam kupiłem ostatnio Galanta http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34650
Podczas postoju np. góra jeden dzień bez odpalania rozładowuje mi akumulator. Prawdopodobnie jest to wynikiem źle podłączonego radia lecz po wpatrywaniu się w kabelki i ruszaniu ich stwierdziłem, iż raczej jest ok. Mogę się mylić .... Jak dokładnie to sprawdzić ? Kolejna sprawa po odpaleniu go np. rano i gdy pochodzi z 10 minut ruszam.... mam do przejechania sporą ilość metrów na 2 biegu (dziury) po wjechaniu na asfalt samochód zaczyna się dusić... Czy za mało został nagrzany?

Kolejne pytanie ehh sporo ich jest :( (wybaczcie) zatankowałem gazu za 60 zł (litr 1.90) i przejechałem 200 kilometrów. Zapaliła mi się czerwona kontrolka ile może palić?

Znów pytanie... nieraz samochód mi szarpie na podczas jazdy po mieście (na gazie). Cóż można zrobić?


wychodzi ze ok 15 litrów na 100km :wink:
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-03-2009, 11:19   

1. zajrzyj pod maskę w poszukiwaniu "obcych" kabli poprowadzonych od dodatniej klemy akumulatora
2. wyjmij radio z samochodu lub odepnij kostki z tyłu radia na dzień, dwa.
3. wymień świece i przewody zapłonowe (najczęstsza usterka kaszlu na gazie)
_________________

 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 25-03-2009, 15:38   

ok zrobię to wszystko. Powiedzcie mi koledzy jak długo po odpaleniu powinien nagrzewać się samochód na gaz. U mnie jest tak, że po pracy jak chcę jechać przez miasto i stając przed skrzyżowaniem samochód mi gaśnie. Jak się nagrzeje obroty trzyma. Dwa razy tak mi się stało i dwa razy musiałem na drodze wymieniać akumulator....
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-03-2009, 20:25   

Brak jednoznacznej odpowiedzi. Temperatura płynu chłodzącego, warunki zewnętrzne, termostat, ubytki płynu... Wszystko masz do sprawdzenia.
Np. w tej chwili przy temp. powietrza ok.5 * samochód na benzynie (motor 2.0 16V) po upływie 5 minut osiąga temp. roboczą.
_________________

 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 26-03-2009, 16:27   

samochód stoi więcej niż 5 minut. Jego temperatura powinna być odpowiednia lecz i tak gaśnie....
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14386
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-03-2009, 16:44   

Twoje auto jest na wtrysku? Czy gaźnik? To na początek... 5 min na wolnych obrotach to za mało żeby się rozgrzać. Podczas jazdy owszem, może się nagrzać.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-03-2009, 17:03   

Chyba nie produkowali gaźnikowych 2.0
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14386
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-03-2009, 18:38   

A silniczek krokowy działa? Jakie są obroty na gazie?
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 26-03-2009, 19:05   

Owczar napisał/a:
A silniczek krokowy działa? Jakie są obroty na gazie?


jak już się rozgrzeje to 1000, a jeszcze jak zimny to 1500. Nieraz spada poniżej 1000


Radio odłączyłem i akumulator się nie rozładowuje :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.