Problemy.... Wiele |
Autor |
Wiadomość |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 24-03-2009, 21:34 Problemy.... Wiele
|
|
|
Witam kupiłem ostatnio Galanta http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34650
Podczas postoju np. góra jeden dzień bez odpalania rozładowuje mi akumulator. Prawdopodobnie jest to wynikiem źle podłączonego radia lecz po wpatrywaniu się w kabelki i ruszaniu ich stwierdziłem, iż raczej jest ok. Mogę się mylić .... Jak dokładnie to sprawdzić ? Kolejna sprawa po odpaleniu go np. rano i gdy pochodzi z 10 minut ruszam.... mam do przejechania sporą ilość metrów na 2 biegu (dziury) po wjechaniu na asfalt samochód zaczyna się dusić... Czy za mało został nagrzany?
Kolejne pytanie ehh sporo ich jest (wybaczcie) zatankowałem gazu za 60 zł (litr 1.90) i przejechałem 200 kilometrów. Zapaliła mi się czerwona kontrolka ile może palić?
Znów pytanie... nieraz samochód mi szarpie na podczas jazdy po mieście (na gazie). Cóż można zrobić? |
|
|
|
 |
pachwin
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E32A GLSi 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Sie 2008 Posty: 5 Skąd: Tyszowce
|
Wysłany: 24-03-2009, 21:59
|
|
|
Spalanie i szarpanie może być objawem padniętej sondy lambda bądź emulatora (podczas jazdy na gazie), wiem bo sam przechodziłem coś takiego (tylko że ja mam tylko benzynę). Spróbuj pojeździć na benzynie (wystarczy 10 km). |
|
|
|
 |
guzer
Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 124 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 24-03-2009, 22:22
|
|
|
jesli chodzi o padajacy aku to powiedz mi czy jak wyjmiesz kluczyk to nie swieci ci sie czasem zegarek, ewentualnie slaby aku. Wez zwykly miernik natężenia i sprawdz na wylonczonym silniku czy nie masz poboru mocy jak masz to napisz ile moze cos wymysle
pozdro |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 24-03-2009, 22:42
|
|
|
Kluczyki wyjmuję to odcinam zapłon i nawet zegarek mi się nie świeci. Lecz radio mogę włączyć. Miernika nie posiadam jak uda mi się pożyczyć to wykonam polecenie. |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-03-2009, 22:48 Re: Problemy.... Wiele
|
|
|
Postremus napisał/a: | Witam kupiłem ostatnio Galanta http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34650
Podczas postoju np. góra jeden dzień bez odpalania rozładowuje mi akumulator. Prawdopodobnie jest to wynikiem źle podłączonego radia lecz po wpatrywaniu się w kabelki i ruszaniu ich stwierdziłem, iż raczej jest ok. Mogę się mylić .... Jak dokładnie to sprawdzić ? Kolejna sprawa po odpaleniu go np. rano i gdy pochodzi z 10 minut ruszam.... mam do przejechania sporą ilość metrów na 2 biegu (dziury) po wjechaniu na asfalt samochód zaczyna się dusić... Czy za mało został nagrzany?
Kolejne pytanie ehh sporo ich jest (wybaczcie) zatankowałem gazu za 60 zł (litr 1.90) i przejechałem 200 kilometrów. Zapaliła mi się czerwona kontrolka ile może palić?
Znów pytanie... nieraz samochód mi szarpie na podczas jazdy po mieście (na gazie). Cóż można zrobić? |
wychodzi ze ok 15 litrów na 100km |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-03-2009, 11:19
|
|
|
1. zajrzyj pod maskę w poszukiwaniu "obcych" kabli poprowadzonych od dodatniej klemy akumulatora
2. wyjmij radio z samochodu lub odepnij kostki z tyłu radia na dzień, dwa.
3. wymień świece i przewody zapłonowe (najczęstsza usterka kaszlu na gazie) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 25-03-2009, 15:38
|
|
|
ok zrobię to wszystko. Powiedzcie mi koledzy jak długo po odpaleniu powinien nagrzewać się samochód na gaz. U mnie jest tak, że po pracy jak chcę jechać przez miasto i stając przed skrzyżowaniem samochód mi gaśnie. Jak się nagrzeje obroty trzyma. Dwa razy tak mi się stało i dwa razy musiałem na drodze wymieniać akumulator.... |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-03-2009, 20:25
|
|
|
Brak jednoznacznej odpowiedzi. Temperatura płynu chłodzącego, warunki zewnętrzne, termostat, ubytki płynu... Wszystko masz do sprawdzenia.
Np. w tej chwili przy temp. powietrza ok.5 * samochód na benzynie (motor 2.0 16V) po upływie 5 minut osiąga temp. roboczą. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 26-03-2009, 16:27
|
|
|
samochód stoi więcej niż 5 minut. Jego temperatura powinna być odpowiednia lecz i tak gaśnie.... |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14386 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-03-2009, 16:44
|
|
|
Twoje auto jest na wtrysku? Czy gaźnik? To na początek... 5 min na wolnych obrotach to za mało żeby się rozgrzać. Podczas jazdy owszem, może się nagrzać. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-03-2009, 17:03
|
|
|
Chyba nie produkowali gaźnikowych 2.0 |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14386 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-03-2009, 18:38
|
|
|
A silniczek krokowy działa? Jakie są obroty na gazie? |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 26-03-2009, 19:05
|
|
|
Owczar napisał/a: | A silniczek krokowy działa? Jakie są obroty na gazie? |
jak już się rozgrzeje to 1000, a jeszcze jak zimny to 1500. Nieraz spada poniżej 1000
Radio odłączyłem i akumulator się nie rozładowuje |
|
|
|
 |
|