Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaśnie i już nie odpali.....
Autor Wiadomość
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
  Wysłany: 25-03-2009, 19:08   Gaśnie i już nie odpali.....

Witam nie wiedziałem gdzie napisać moje zapytanie. Jadąc do pracy o godzinie 6 samochód przez sporą ilość metrów po prostu nie ciągnie (na gazie) rozgrzeje się troszkę. Mam do przejechania 7 km. Po pracy kończę o 15 odpalam samochód chodzi z jakieś 5 minut ruszam.... znów nie ciągnie... po dojechaniu do skrzyżowania....hamuje i samochód mi gaśnie spadają obroty... próbuję odpalić i mi akumulator pada. Ile czasu mam go nagrzewać aby normalnie chodził na wolnych obrotach? Czy można coś zrobić aby zaczął normalnie jeździć?
 
 
Lisek 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 61
Skąd: Polska
Wysłany: 26-03-2009, 19:47   

Robiłeś regulacje, wymieniałeś filtry (powietrza i gazu), i jaką masz instalacje? Na benzynie chodzi ok?
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 26-03-2009, 19:49   

Tak na benzynie ok. Nie wiem jaka instalacja nie znam sie ;/ . Poprzedni właściciel zrobił regulacje.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Lisek 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 61
Skąd: Polska
Wysłany: 26-03-2009, 19:56   

Sprawdź jeszcze kondycje tych filtrów a najlepiej jeszcze przy okazji świec i kabli - na gazie muszą być dobre (na benzynie lepiej będą działać pomimo tego iż będą zużyte). Osobiście co do gazu to proponowałbym regulacje - jeśli masz zwykłą nie sekwencję to możesz sam pokręcić i mniej więcej zobaczyć co jest grane. Może być tak ,iż dostaje za dużo gazu a za mało powietrza i nie może przepalić wszystkiego ewentualnie 2 możliwość że za mało gazu a za dużo powietrza. Sprawdź też dolot powietrza, czy nie bierze ciepłego z kolektora (jeśli jest taka opcja w twoim aucie) lub czy nie bierze za dużo z zewnątrz - może się dusić. A tak w ogóle to jakie to auto - może będzie łatwiej coś doradzić
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 26-03-2009, 20:32   

Mitsubishi Galant 2.0 z 92 roku :) w dowodzie 97 ;)
Taki --> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=34650
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Lisek 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 61
Skąd: Polska
Wysłany: 28-03-2009, 09:59   

Jeżeli na benzynie ok to może jednak przydała by się ta regulacja, prawdopodobnie masz zwykłą instalacje które niestety potrzebowały regulacji bo się niestety zużywają. A jaki jest stan reduktora - od niego dużo zależy.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 29-03-2009, 10:15   

A jaki masz poziom płynu chłodzącego? Czy reduktor się nagrzewa?
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 29-03-2009, 16:26   

Poziom płynu jest stabilny. Wskaźnik zachodzi lekko za pierwsza kreskę.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 29-03-2009, 19:10   

A reduktor się nagrzewa?
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 30-03-2009, 15:05   

Po przejechaniu 7 km reduktor jest ciepły ale można przytrzymać na nim dłoń.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 30-03-2009, 17:28   

Chyba będziesz musiał podjechać do gazowników bo na odległość będzie ciężko pomóc :/ To ewidentnie coś z instalacją. Jeśli na paliwie jest ok to być może tylko kwestia regulacji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.