Gaśnie i już nie odpali..... |
Autor |
Wiadomość |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 25-03-2009, 19:08 Gaśnie i już nie odpali.....
|
|
|
Witam nie wiedziałem gdzie napisać moje zapytanie. Jadąc do pracy o godzinie 6 samochód przez sporą ilość metrów po prostu nie ciągnie (na gazie) rozgrzeje się troszkę. Mam do przejechania 7 km. Po pracy kończę o 15 odpalam samochód chodzi z jakieś 5 minut ruszam.... znów nie ciągnie... po dojechaniu do skrzyżowania....hamuje i samochód mi gaśnie spadają obroty... próbuję odpalić i mi akumulator pada. Ile czasu mam go nagrzewać aby normalnie chodził na wolnych obrotach? Czy można coś zrobić aby zaczął normalnie jeździć? |
|
|
|
 |
Lisek
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 61 Skąd: Polska
|
Wysłany: 26-03-2009, 19:47
|
|
|
Robiłeś regulacje, wymieniałeś filtry (powietrza i gazu), i jaką masz instalacje? Na benzynie chodzi ok? |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 26-03-2009, 19:49
|
|
|
Tak na benzynie ok. Nie wiem jaka instalacja nie znam sie ;/ . Poprzedni właściciel zrobił regulacje. |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
Lisek
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 61 Skąd: Polska
|
Wysłany: 26-03-2009, 19:56
|
|
|
Sprawdź jeszcze kondycje tych filtrów a najlepiej jeszcze przy okazji świec i kabli - na gazie muszą być dobre (na benzynie lepiej będą działać pomimo tego iż będą zużyte). Osobiście co do gazu to proponowałbym regulacje - jeśli masz zwykłą nie sekwencję to możesz sam pokręcić i mniej więcej zobaczyć co jest grane. Może być tak ,iż dostaje za dużo gazu a za mało powietrza i nie może przepalić wszystkiego ewentualnie 2 możliwość że za mało gazu a za dużo powietrza. Sprawdź też dolot powietrza, czy nie bierze ciepłego z kolektora (jeśli jest taka opcja w twoim aucie) lub czy nie bierze za dużo z zewnątrz - może się dusić. A tak w ogóle to jakie to auto - może będzie łatwiej coś doradzić |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
|
|
|
 |
Lisek
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 61 Skąd: Polska
|
Wysłany: 28-03-2009, 09:59
|
|
|
Jeżeli na benzynie ok to może jednak przydała by się ta regulacja, prawdopodobnie masz zwykłą instalacje które niestety potrzebowały regulacji bo się niestety zużywają. A jaki jest stan reduktora - od niego dużo zależy. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 29-03-2009, 10:15
|
|
|
A jaki masz poziom płynu chłodzącego? Czy reduktor się nagrzewa? |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 29-03-2009, 16:26
|
|
|
Poziom płynu jest stabilny. Wskaźnik zachodzi lekko za pierwsza kreskę. |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 29-03-2009, 19:10
|
|
|
A reduktor się nagrzewa? |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 30-03-2009, 15:05
|
|
|
Po przejechaniu 7 km reduktor jest ciepły ale można przytrzymać na nim dłoń. |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-03-2009, 17:28
|
|
|
Chyba będziesz musiał podjechać do gazowników bo na odległość będzie ciężko pomóc :/ To ewidentnie coś z instalacją. Jeśli na paliwie jest ok to być może tylko kwestia regulacji. |
|
|
|
 |
|