Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] obroty ciąg dalszy.
Autor Wiadomość
mały 55 
Forumowicz

Auto: LANCER GTS ,2008 cvt.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 33
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-04-2009, 21:32   [Cari 1.8 GDI] obroty ciąg dalszy.

Panowie a czy nieszczelny układ wydechowy może mieć wpływ na spadające obroty po nagrzaniu silnika,ew. zapchany katalizator ,jak to sprawdzić?
 
 
Budrys 
Forumowicz


Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 390
Skąd: Best
Wysłany: 01-04-2009, 21:40   

Raczej na pewno nie ma nic wspólnego z tym bo niby w jaki sposób. Ja mam też ten problem, jak próbuje się zatrzymać to obroty spadają do "zera" i dopiero po kilku-kilkunastu sekundach rosną do tych 600-700 i tak za małych...
 
 
mały 55 
Forumowicz

Auto: LANCER GTS ,2008 cvt.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 33
Skąd: Krakow
Wysłany: 01-04-2009, 21:47   

Słyszałem że zapchany katalizator może przymulić silnik,a nieszczelny wydech przed lambdą może oszukiwać ECU i będzie dawał złą mieszanke .
 
 
Student 
Mitsumaniak

Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 2986
Skąd: Marki
Wysłany: 01-04-2009, 22:08   

Najpierw standardowe czyszczenie przepustnicy i wszystkich dolotów i wylotów, ale nie tylko , jak macie przepustnicę na wierzchu to wypadało by przeczyścić krokowiec, taka mała banieczka przykręcona na 3 śrubki do przepustnicy, potem montaż i ewentualnie sprawdzenie przepływki (plaster miodu z rezystorem na wlocie powietrza) jeszcze jest zawór ERG pod przepustnicą ale strasznie kiepsko się do niego dostać ,, i dopiero potem szukać innych rzeczy.
Powodzenia
_________________
Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.