Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z zapłonem - odpalanie rano w EA5W
Autor Wiadomość
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-04-2008, 09:00   Problem z zapłonem - odpalanie rano w EA5W

Mam spory kłopot i jak narazie nikt nie jest w stanie znaleźć przyczyny.
Samochód rano nie chce odpalić, rozrusznik kręci, czasami silnik trochę "zachechła" ale nie zaskoczy.
Po odpaleniu na hol, jeździ cały dzień, odpala bez problemu. Po nocy- jeśli odpalam go po ok 8 godzinach zapali, ale jeśli minie ok 12 godzin to już nie odpali i historia się powtarza.
Na niskich obrotach czuje się, że silnik nie pracuje idealnie równo, czasami troszkę szarpie.
Na wyższych obrotach wszystko ok.
Kable i świece mają 10 tyś km przebiegu.
Doradzono mi wymienić kopułkę i palec rozdzielacza, po wymianie samochód odpalał dobrze jednak silnik dalej naniskich obrotach nie pracował dobrze.
Po ok trzech tygodniach znów przestał rano odpalać i wróciliśmy do punktu wyjścia.
Na diagnostyce wyszło, że to najprawdopodobniej cewka. Jednak fachura od układów zapłonowych powiedział mi, że mu to raczej na moduł zapłonowy wygląda, ale sam już nie wie. Dwóch następnych elektroników samochodowych też umyło ręce.
Nie mam pojęcia co dalej robić, wymieniając wszystko po koleji zbankrutuję.
Koledzy, czy coś takiego się komuś z Was przytrafiło, czy ktoś ma jakiś pomysł co to może się dziać z tym moim Miśkiem.
Z góry dzię ki za wszyskie rady.
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 10-04-2008, 09:11   

Wymieniłeś kopułkę na oryginał? Japaneze do modelu 97-98 nie może znaleźć żadnych podróbek...... a śmiem twierdzić, że jak czegoś Marek nie może znaleźć, to z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że to nie istnieje........

Ja wymieniłbym cały aparat zapłonowy.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 10-04-2008, 09:19   

Miałem podobnie.... nie chciał zupełnie zapalić z rana... Efekt był taki, że kręcił, a silnik leciuteńko (prawie nieodczuwalnie) pyrknął raz dwa i cisza... u mnie powodem była pęknięta rurka ciśnieniowa, która jest między czarnym pudełkiem z napisami TANK, PURGE i AIR. I własnie ta od PURGE była pęknięta... co to za pudełko, a w zasadzie puszka, bo to jest walcowate?
Rurka ta to elastyczny kawałek między tym pudełkiem, a jakimś czujnikiem po lewej stronie bloku (stojąc przodem do przodu auta).. być może ten czujnik u Ciebie szwankuje... bladego pojęcia nie mam co to za czujnik...
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-04-2008, 09:24   

Bartek napisał/a:
Wymieniłeś kopułkę na oryginał? Japaneze do modelu 97-98 nie może znaleźć żadnych podróbek...... a śmiem twierdzić, że jak czegoś Marek nie może znaleźć, to z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że to nie istnieje........

Ja wymieniłbym cały aparat zapłonowy.....


Ano oryginał. podróbek rzeczywiście nie ma. Udało mi się kupić ciut taniej poza ASO ale mimo wszystko cztery stówki musiałem beknąć za komplet kopułka + palec.
Też myślę o wymianie apatatu zapłonowego, tym bardziej, że właśnie cewka jast jego integralną częścia ( znajduje się w środku )
Problem jednak w tym, że w grę wchodzi jedynie używka a tu nie ma pewności że będzie w dobrym stanie.
Może ktoś z Was ma taki aparat zapłonowy od w miarę młodej rocznikowo i przebiegowo V szóstki? Symbol to TOT57671 A

[ Dodano: 10-04-2008, 13:18 ]
Moominek napisał/a:
Miałem podobnie.... nie chciał zupełnie zapalić z rana... Efekt był taki, że kręcił, a silnik leciuteńko (prawie nieodczuwalnie) pyrknął raz dwa i cisza... u mnie powodem była pęknięta rurka ciśnieniowa, która jest między czarnym pudełkiem z napisami TANK, PURGE i AIR. I własnie ta od PURGE była pęknięta... co to za pudełko, a w zasadzie puszka, bo to jest walcowate?
Rurka ta to elastyczny kawałek między tym pudełkiem, a jakimś czujnikiem po lewej stronie bloku (stojąc przodem do przodu auta).. być może ten czujnik u Ciebie szwankuje... bladego pojęcia nie mam co to za czujnik...


Czy ktoś wie co to jest i jaki to czujnik?????
Objawy mam podobne.
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
kooks 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 1999r
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-04-2008, 02:57   

identyczne objawy mialem przy padnietej cewece, wymienilem caly aparat i problem zniknal :ANAL:
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 12-04-2008, 17:52   

ten zbiornik jest w komorze silnika przy scianie grodziowej po stronie kierownicy zaraz nad polaczeniem maglownicy z kierownica. rurka wchodzi na zawor pneumatyczny. btw mialbym te graty zaplonowe w dobrym stanie ale nie na gwalt bo mom je w CH a jestem w PL.
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-04-2008, 10:54   

Chyba jednak zacznę od wymiany aparatu zapłonowego... a potem w razie czego zabiorę się za tą puszkę :)
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 14-04-2008, 10:12   

ale nie chodziło mi o tą puszkę... od tej puszki idzie wężyk do jakiegoś czujnika... czy to on czasem nie "walnął"...
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
Lisek 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 61
Skąd: Polska
Wysłany: 03-04-2009, 23:41   

W razie czego jak ktoś szuka kopułki to w Poznaniu jest sklep AKTYW - kopułka (japońska) ok 130zł, palec 20zł. Oto ich strona: http://www.aktyw.pl/kontakt.php
 
 
tompi30 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT EA5W 2.5 AUT.
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 20
Skąd: PŁOCK
Wysłany: 04-04-2009, 08:57   

mam aparat od swojego v6 97r tez miałem problem z obrotami na wolnych i szukałem kopułki ale kupiłem cały aparat wymieniłem całość okazało się że ta kopułka którą kupiłem była tez do d... dopiero dostałem kopułke od PLPynton i to załatwiło sprawe ale aparat który wyjąłem został mi a jest na 100% dobry także jak coś to na PW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.