Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ukryta awaria chlodzenia
Autor Wiadomość
petyer666 
Forumowicz

Auto: mitsubihi carisma 1.6 90KM 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 58
Skąd: lublin
Wysłany: 08-04-2009, 07:41   ukryta awaria chlodzenia

witam wszystkich kilka dni temu pisalem ze mam problem z moja cari tzn z brakiem ogrzewania z kiepskim chlodzeniem i z obrotami ! Hmm juz wam mowie co odkrylem wczoraj -nie zagladalem do autka kilka dni z braku czasu lecz wczoraj zagladam pod maske obejzalem dokladnie wszystko i zauwazylem ze mokra plama nie zniknela ze spojlera od srodka pod chlodnica(strach)-widzialem ja wczesniej ale byla taka pogoda ze moglo byc mokro -ale teraz kiedy jest taka pogoda od kilkui dni plama rzuca sie w oczy!!!:)przyjzalem sie dokladniej temu miejscu i co sie okazuje ?ze pod wplywem korozji pekla obejma na gumowej rurze ktora laczy chlodnice z silnikiem ta rura zamocowana jest na dole do chlodnicy po prawej stronie -moim zdaniem to jest cala przyczyna tych dziwnych zachowan auta-brak ogrzewania ,dziwne obroty,smrod z pod maski-i wlasnie mam pytanie ?niech ktos mi szczegolowo opisze jak spuscic caly plyn chlodniczy!jaki plyn najlepiej zalac?i czy uklad trzeba odpowietrzyc czy sam sie opowietrzy???
_________________
benio
 
 
 
mephisto 
Mitsumaniak
Sławek


Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 387
Skąd: Niemcy/Police
Wysłany: 08-04-2009, 07:50   

odpowietrzyc to oczywisnie ze musisz sruba powinna byc na polowie wysokosci bloku silnika i jezeli tak jak u mnie to od strony kierowcy,plynu do chlodnicy to niema wielkich wymagan jaki uznasz za stosowne taki zalej,a ile wchodzi to w instrukcji masz bo mi wchodzi 6l
_________________
Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 
 
 
petyer666 
Forumowicz

Auto: mitsubihi carisma 1.6 90KM 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 58
Skąd: lublin
Wysłany: 08-04-2009, 07:58   

dzieki za pomoc -oczywiscie plyn leje do chlodnicy po korek?a do zbiorniczka tylko dolewam jak bedzie niski poziom?aha jak sposcic mam plyn ?-jesli wloze rurke do zbiorniczka i starym sposobem zassam czy sposci sie stary plyn do konca czy jakis inny sposob?
_________________
benio
 
 
 
JackD
[Usunięty]

Wysłany: 08-04-2009, 08:19   

petyer666 napisał/a:
dzieki za pomoc -oczywiscie plyn leje do chlodnicy po korek?a do zbiorniczka tylko dolewam jak bedzie niski poziom?aha jak sposcic mam plyn ?-jesli wloze rurke do zbiorniczka i starym sposobem zassam czy sposci sie stary plyn do konca czy jakis inny sposob?

Tak to spuszczasz z akwarium, albo wino z dymiona.
po prostu zrzuć węża z chłodnicy ten najniżej połozony i po kłopocie.
Nie szukaj żadnych kraników, zaworów
POzdr.
 
 
mephisto 
Mitsumaniak
Sławek


Auto: Lancer X/Colt V/Tiburon
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 387
Skąd: Niemcy/Police
Wysłany: 08-04-2009, 12:57   

dokladnie tak jak napisal jackd. tak sie pozbywasz plynu.
_________________
Mitsubishi Lancer X 1.8 Di-D
Mitsubishi Colt 1.3
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-04-2009, 13:20   

JackD, mephisto, nie prawda - tak możecie spuszczać wino, a nie płyn, którego w bloku silnika zostanie jakieś 2 l..... Na boku bloku znajdziesz śrubkę na klucz 14, którą nic nie jest przykręcone - to korek spustowy wody z bloku....

[ Dodano: 08-04-2009, 13:22 ]
a śruba do odpowietrzania jest w obudowie termostatu, lub tuż obok - ładnie okarteczkowana na żółto, żeby nie odkręcać po nagrzaniu.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
petyer666 
Forumowicz

Auto: mitsubihi carisma 1.6 90KM 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 58
Skąd: lublin
Wysłany: 08-04-2009, 13:23   

ok -ta rura jest po stronie kierowcy na samym dole??? jesli o ta wam chodzi to pisalem juz wczesniej ze wlasnie przy niej mi sie zerwala obejma i z tej dziury poszedl plyn -ale co mam zrobic z plynem ze zbiorniczka -tam jest jeszcze plyn na poziomie minimum? a wogole to jesli z tej dziury w chlodnicy pojdzie plyn to nic nie zostanie w silniku???

[ Dodano: 08-04-2009, 13:27 ]
no wlasnie jedni pisza tak drudzy inaczej dlatego chcialem zeby ktos mi napisal kto to robil krok po kroku bo ja pierwszy raz!!! a jeszcze ksiazke mam w jezyku niemieckim ehhh

[ Dodano: 08-04-2009, 13:30 ]
jak odpowietrzac???
_________________
benio
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 08-04-2009, 15:37   

petyer666 napisał/a:
no wlasnie jedni pisza tak drudzy inaczej dlatego chcialem zeby ktos mi napisal kto to robil krok po kroku bo ja pierwszy raz!!! a jeszcze ksiazke mam w jezyku niemieckim ehhh


z powyższych postów masz czarno na białym:
1. z dużego układu zlewasz płyn przez wąż, z którego Ci cieknie
2. z małego układu ( silnik) zlewasz wginstrukcji Bartka
3. ze zbiorniczka po prostu wylewasz, jak go odkręcisz to wyjmiesz

petyer666 napisał/a:
ak odpowietrzac???

wpisz w wyszukiwarke na forum "odpowietrzanie" i zaznacz aby szukał w dziale carisma. znajdziesz dokładny opis ze zdjęciem, którą srubke na termostacie odkręcić, aby odpowietrzyć.
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
petyer666 
Forumowicz

Auto: mitsubihi carisma 1.6 90KM 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 58
Skąd: lublin
Wysłany: 10-04-2009, 23:47   

siema wszystkim dzis bylem u mechaniora :) i cari smiga jak nowa:) zalalem plynu do pelna i jest ok zniknely falujace obroty jesr grzanie i wszystko jest spoks dzieki wszystkim za pomoc!!! i zycze wszystkim wsolych spokojnych swiat i mokrego...:)pozdro
_________________
benio
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.