jakie sprzęgło do lancera 2.0 sport 2004 |
Autor |
Wiadomość |
kwiatol
Nowy Forumowicz kwiatol
Auto: lancer sport 20 16V 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 2 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 08-04-2009, 20:23 jakie sprzęgło do lancera 2.0 sport 2004
|
|
|
padło sprzęgło w moim miśku, znalazłem komplet firmy exedy za 1580pln oraz w serwisie 2800pln czy są inne alternatywy? |
|
|
|
 |
MisiekNM974
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Wrz 2007 Posty: 90 Skąd: W-ch
|
Wysłany: 09-04-2009, 07:46
|
|
|
Witam,
a co dokladnie masz na mysli piszac "komplet". Czy sa to same tarcze, czy moze jeszczed docisk i widelec? Ja wymienilem rok temu wszystkie te trzy elementy a ze Misiek byl jeszcze na gwarancji wiec musialem zaplacic tylko za tarcze bo auto mialo ponad 2 lata (gwarancja na tarcze do dwoch lat lub do 50 tys km). Przynajmniej takie warunki gwarancyjne sa w Niemczech a tu tymczasowo mieszkam i serwisuje Miska. Za tarcze zaplacilem 250 Euro i teraz najsmieszniejsze -- w przyszla srode musze jechac na wymiane jeszcze raz bo znowu sprzeglo zaczelo skrzypiec przy wciskaniu. Sledzac inne posty i znajac wlasne doswiadczenia uwazam ze sprzeglo i tylne zawieszenie Miska to pod wzgledem jakosci jakas kpina. Jesli poczekasz do srody to postram sie wyciagnac jakies wiadomosci na temat sprzegiel od mechanika w niemieckim ASO.
Pozdrawiam
Marcin |
|
|
|
 |
kwiatol
Nowy Forumowicz kwiatol
Auto: lancer sport 20 16V 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 2 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 09-04-2009, 22:58
|
|
|
Szczerze mówiąc nie wiem z czego dokładnie składa się sprzęgło, ani która z tych części wymaga wymiany, dlatego zakładam najgorszy scenariusz i pytam o komplet.
Ustaliłem dzisiaj, że mozna kupić komplet Valeo za ok.600-700zł, co (przy Exedy za 1600zł i serwisem za 2800zł), wydaje się ciekawą propozycją, tylko czy to nie jakieś badziewie i jak długo wytrzyma moją ciężką nogę |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-04-2009, 00:48
|
|
|
Valeo niezły producent, jeżeli pasuje to przy tej cenie ja bym montował. |
|
|
|
 |
MisiekNM974
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Wrz 2007 Posty: 90 Skąd: W-ch
|
Wysłany: 17-04-2009, 07:44
|
|
|
Witam,
wczoraj wymienili mi piszczace tarcze ktore byly na gwarancji wiec musialem zaplacic tylko za robocizne -- ile? Wole nie pisac .
Natomiast jesli chodzi o firmy produkujace sprzegla do Lancera to mechanik z ASO polecal Valeo albo ATE.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 17-04-2009, 08:41
|
|
|
MisiekNM974 napisał/a: | wiec musialem zaplacic tylko za robocizne -- ile? Wole nie pisac |
A szkoda może by się ta informacja komuś przydała. |
_________________
 |
|
|
|
 |
MisiekNM974
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Wrz 2007 Posty: 90 Skąd: W-ch
|
Wysłany: 17-04-2009, 10:13
|
|
|
Witam,
wlasciwie to nie ma z tym problemu. Chodzilo mi tylko o to zeby nikogo nie zszokowac .
Koszt robocizny w niemieckim ASO 360 Euro.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
glowix [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2009, 10:59
|
|
|
Jakie przebiegi mieliscie przy problemach ze sprzeglem? Moj Misiek ma 76kkm i zadnych problemow. |
|
|
|
 |
MisiekNM974
Forumowicz
Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Wrz 2007 Posty: 90 Skąd: W-ch
|
Wysłany: 17-04-2009, 11:17
|
|
|
U mnie pierwsze skrzypienie sprzegla pojawilo sie okolo 46 tys km. Wtedy bylo wymienione kompletne sprzeglo: tarcze, docisk i widelec.
Nastepne problemy pojawily sie po 11 tys km ale tym razem to byla wada materialowa tarcz. Po wymianie na "niewadliwe" przestalo skrzypiecie.
Zobaczymy na jak dlugo. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27-05-2009, 12:39
|
|
|
Ja mam dziwny efekt. Wygląda to tak zapalam samochód wyjeżdżam z garażu albo ruszam z parkingu jest ok. Ale jak potem ruszam wyjeżdżając na drogę (czyli 2-3 puszczenie sprzęgła) auto potrafi zszarpać tak jakby sprzęgło nierówno łapało. Też się Wam to zdarza? W odpowiedzi na pytania od razu mówię że niezależnie czy koła są skręcone czy prosto. Efekt występuje raz potem już można robić co się chce i efekt nie występuje. Dopiero jak auto dłużej postoi może się zdarzyć znowu z tym że i tak nie zawsze. Też tak czasem macie? |
|
|
|
 |
mfniwins
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer kombi 1.6
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 24 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-05-2009, 20:12
|
|
|
No ja mam co prawda 1,6, ale obserwuje to samo. Na razie nie moge tego skorelować, ani z temperatura, ani z czasem/liczbą wysprzęgleń, ale raz na kilkadziesiąt jest taki efekt. Jest to jakby szarpanie, tak jakby jedno koło "przeskakiwało" - jakby na obwodzie opony było jedno miejsce z dobrą przyczepnością, a reszta śliska, ale wiem że to ze strony sprzęgła. Na razie nic nie robię.
pozdrawiam
KN |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27-05-2009, 20:18
|
|
|
No dokładnie taki efekt i to takie dość brutalne szarpanie. No mi się to zdarza tylko jak auto stoi na dworze (z garażu raczej nie) za 2-3 puszczeniem sprzęgła. Podczas późniejszej jazdy już nigdy. |
|
|
|
 |
mfniwins
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer kombi 1.6
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Maj 2008 Posty: 24 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-05-2009, 22:09
|
|
|
Są dwie różnice u Ciebie szarpie 136 kucy, u mnie mniej więc mniej brutalnie i druga: u nas auto stoi "na polu", a u Was "na dworze" - to też może wpływać. |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-05-2009, 00:10
|
|
|
krzychu napisał/a: | Też tak czasem macie? |
Nie |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-05-2009, 09:32
|
|
|
krzychu, winny jest materiał okładziny tarczy sprzęgła i docisk. Mitsu wprowadziło na to zmodyfikowane sprzęgło. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|