Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jakie sprzęgło do lancera 2.0 sport 2004
Autor Wiadomość
kwiatol 
Nowy Forumowicz
kwiatol

Auto: lancer sport 20 16V 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: wrocław
Wysłany: 08-04-2009, 20:23   jakie sprzęgło do lancera 2.0 sport 2004

padło sprzęgło w moim miśku, znalazłem komplet firmy exedy za 1580pln oraz w serwisie 2800pln czy są inne alternatywy?
 
 
MisiekNM974 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 90
Skąd: W-ch
Wysłany: 09-04-2009, 07:46   

Witam,

a co dokladnie masz na mysli piszac "komplet". Czy sa to same tarcze, czy moze jeszczed docisk i widelec? Ja wymienilem rok temu wszystkie te trzy elementy a ze Misiek byl jeszcze na gwarancji wiec musialem zaplacic tylko za tarcze bo auto mialo ponad 2 lata (gwarancja na tarcze do dwoch lat lub do 50 tys km). Przynajmniej takie warunki gwarancyjne sa w Niemczech a tu tymczasowo mieszkam i serwisuje Miska. Za tarcze zaplacilem 250 Euro i teraz najsmieszniejsze -- w przyszla srode musze jechac na wymiane jeszcze raz bo znowu sprzeglo zaczelo skrzypiec przy wciskaniu. Sledzac inne posty i znajac wlasne doswiadczenia uwazam ze sprzeglo i tylne zawieszenie Miska to pod wzgledem jakosci jakas kpina. Jesli poczekasz do srody to postram sie wyciagnac jakies wiadomosci na temat sprzegiel od mechanika w niemieckim ASO.

Pozdrawiam
Marcin
 
 
kwiatol 
Nowy Forumowicz
kwiatol

Auto: lancer sport 20 16V 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2
Skąd: wrocław
Wysłany: 09-04-2009, 22:58   

Szczerze mówiąc nie wiem z czego dokładnie składa się sprzęgło, ani która z tych części wymaga wymiany, dlatego zakładam najgorszy scenariusz i pytam o komplet.

Ustaliłem dzisiaj, że mozna kupić komplet Valeo za ok.600-700zł, co (przy Exedy za 1600zł i serwisem za 2800zł), wydaje się ciekawą propozycją, tylko czy to nie jakieś badziewie i jak długo wytrzyma moją ciężką nogę :?:
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-04-2009, 00:48   

Valeo niezły producent, jeżeli pasuje to przy tej cenie ja bym montował.
 
 
MisiekNM974 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 90
Skąd: W-ch
Wysłany: 17-04-2009, 07:44   

Witam,

wczoraj wymienili mi piszczace tarcze ktore byly na gwarancji wiec musialem zaplacic tylko za robocizne -- ile? Wole nie pisac :) .
Natomiast jesli chodzi o firmy produkujace sprzegla do Lancera to mechanik z ASO polecal Valeo albo ATE.

Pozdrawiam
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 17-04-2009, 08:41   

MisiekNM974 napisał/a:
wiec musialem zaplacic tylko za robocizne -- ile? Wole nie pisac :)


A szkoda może by się ta informacja komuś przydała.
_________________

 
 
 
MisiekNM974 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 90
Skąd: W-ch
Wysłany: 17-04-2009, 10:13   

Witam,

wlasciwie to nie ma z tym problemu. Chodzilo mi tylko o to zeby nikogo nie zszokowac :) .
Koszt robocizny w niemieckim ASO 360 Euro.

Pozdrawiam
 
 
glowix
[Usunięty]

Wysłany: 17-04-2009, 10:59   

Jakie przebiegi mieliscie przy problemach ze sprzeglem? Moj Misiek ma 76kkm i zadnych problemow.
 
 
MisiekNM974 
Forumowicz

Auto: Lancer 2.0 Sport combi 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 90
Skąd: W-ch
Wysłany: 17-04-2009, 11:17   

U mnie pierwsze skrzypienie sprzegla pojawilo sie okolo 46 tys km. Wtedy bylo wymienione kompletne sprzeglo: tarcze, docisk i widelec.
Nastepne problemy pojawily sie po 11 tys km ale tym razem to byla wada materialowa tarcz. Po wymianie na "niewadliwe" przestalo skrzypiecie.
Zobaczymy na jak dlugo.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-05-2009, 12:39   

Ja mam dziwny efekt. Wygląda to tak zapalam samochód wyjeżdżam z garażu albo ruszam z parkingu jest ok. Ale jak potem ruszam wyjeżdżając na drogę (czyli 2-3 puszczenie sprzęgła) auto potrafi zszarpać tak jakby sprzęgło nierówno łapało. Też się Wam to zdarza? W odpowiedzi na pytania od razu mówię że niezależnie czy koła są skręcone czy prosto. Efekt występuje raz potem już można robić co się chce i efekt nie występuje. Dopiero jak auto dłużej postoi może się zdarzyć znowu z tym że i tak nie zawsze. Też tak czasem macie?
 
 
mfniwins 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-05-2009, 20:12   

No ja mam co prawda 1,6, ale obserwuje to samo. Na razie nie moge tego skorelować, ani z temperatura, ani z czasem/liczbą wysprzęgleń, ale raz na kilkadziesiąt jest taki efekt. Jest to jakby szarpanie, tak jakby jedno koło "przeskakiwało" - jakby na obwodzie opony było jedno miejsce z dobrą przyczepnością, a reszta śliska, ale wiem że to ze strony sprzęgła. Na razie nic nie robię.
pozdrawiam
KN
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-05-2009, 20:18   

No dokładnie taki efekt i to takie dość brutalne szarpanie. No mi się to zdarza tylko jak auto stoi na dworze (z garażu raczej nie) za 2-3 puszczeniem sprzęgła. Podczas późniejszej jazdy już nigdy.
 
 
mfniwins 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer kombi 1.6
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2008
Posty: 24
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-05-2009, 22:09   

Są dwie różnice u Ciebie szarpie 136 kucy, u mnie mniej więc mniej brutalnie i druga: u nas auto stoi "na polu", a u Was "na dworze" - to też może wpływać.
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-05-2009, 00:10   

krzychu napisał/a:
Też tak czasem macie?

Nie
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-05-2009, 09:32   

krzychu, winny jest materiał okładziny tarczy sprzęgła i docisk. Mitsu wprowadziło na to zmodyfikowane sprzęgło.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.