Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Problem z obrotami !!
Autor Wiadomość
Siekiera 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G GS 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 219
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 29-03-2009, 11:38   [1G 90-94] Problem z obrotami !!

Obroty na zimnym silniku spadaja tak z 900 na okolo 400 mam pytanie co to moze byc?? Z góry dziękuje :)
Ostatnio zmieniony przez Siekiera 30-03-2009, 12:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
PiraTBHW 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse GS 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 4
Skąd: spod machy
Wysłany: 29-03-2009, 23:24   

...
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 30-03-2009, 15:44   

A prubowałeś regulować. Sposub regulacji ma bardzo fajnie opisane Krzyżak na swojej stronie.
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Siekiera 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G GS 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 219
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-03-2009, 16:21   

Aha oki looke, jak czytałem inne tematy to dużo osob pisze, że to może być wina silniczka krokowego. Dlatego obroty spadaja ;/
_________________
93' Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS - SPRZEDANY :(
01' Skoda Fabia 1.9 SDI (złomek :P )
07' VW Touran 1.9 TDI
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 31-03-2009, 15:05   

Siekiera napisał/a:
że to może być wina silniczka krokowego


Najprawdopodobniej tak.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Bruno 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse G1 rok 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11-04-2009, 16:27   

Miałem podobny problem ale mi jeszcze gasł. Okazało sie, że padł mi aparat zapłonowy i na wolnych obrotach nie dawał co jakiś czas iskry. Wcześniej szukałem problemu w ukł. dolotowym i silniczku krokowym.
_________________
Zawsze na czas!
 
 
ronetto 
Forumowicz


Auto: space runner 1,8 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 11-04-2009, 22:35   

Bruno napisał/a:
Miałem podobny problem ale mi jeszcze gasł. Okazało sie, że padł mi aparat zapłonowy i na wolnych obrotach nie dawał co jakiś czas iskry. Wcześniej szukałem problemu w ukł. dolotowym i silniczku krokowym.




a swiecila sie magiczna kontrolka CE i czy na zimnym miales wysokie obroty?
bo ja juz zaczyna szalu dostawac ile mozna regulowac i czescic przepustnice
_________________
moja gwiezdna maszyna przed zakupem
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-04-2009, 03:02   

a tobie się świeci? jak tak to zczytaj błąd... może coś się wyjaśni...
co do przepustnicy, raz wyczyściłeś to wystarczy...:)
sprawdź napięcie na TPSie na wolnych tak jak Krzyzak opisuje na stronie, ewentualnie jeszcze sprawdź po drodze czy IPS ci łączy mase bo jak nie to nie silnik krokowy nie reguluje obrotów... najlepiej jak zacznie Ci skakać to zdejmij kabelek z IPSa i podłącz go do masy (takie ręczne odpalanie krokowca) jak dalej skacze to spróbuj po ciemku kiedyś popatrzeć na cewki wysokiego napięcia i kable aż do świec czy gdzieś przebicia nie masz...

jestem początkujący ale w taki sposób znalazłem przebicie na cewce, po ciemku widziałem przeskakującą iskrę, sam wymieniłem cewke i jak ręką odjął...

jeszcze mógłbyś spróbować przedmuchać sprężonym powietrzem dodatkowe obejścia powietrza przed przepustnicą, może tam syf siedzi jak u mnie, przedmuchałem kompresorem, poleciał biały syf, odpaliłem, za 3cim razem odpalił, reszte syfu se wyssał sam i była jeszcze lepsza gitara :)
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
ronetto 
Forumowicz


Auto: space runner 1,8 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12-04-2009, 07:28   

CE mi nie swieci ale co jakis czas wlasnie obroty spadaja i na zimnym jest 2500 obrotow i strasznie dlugo je zmiejsza . same obroty nie faluja . wymienione (kable swiece filtry czujnik temperatury ) i poczyszczone jest wszystko co moze byc ale to troche irytujace ze jak zapalam to ze tak wyje i troche sie czuje jakbym malucha odpalal :)
_________________
moja gwiezdna maszyna przed zakupem
 
 
Bruno 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse G1 rok 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2009
Posty: 12
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 12-04-2009, 16:08   

Nie świecił się CE a na zimnym silniku miałem niskie obroty poniżej 500 i co jakiś czas nie równo chodził, na ciepłym silniku było dużo lepiej nie gasł ale się dławił, dojście do tego co się dzieje zajeło mi 2 tyg. flustrujące zajęcie.
_________________
Zawsze na czas!
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-04-2009, 21:31   

czyli tak jak piszesz teraz: na zimnym masz 2500 i spada powoli bardzo, a jak napisałeś w pierwszym poście, jak dobrze rozumiem, to: na ciepłym spadają z 900 na 400

dokładnie tak?

zrób to co napisałem wcześniej: sprawdź napięcie na TPSie na wolnych tak jak Krzyzak opisuje na stronie, ewentualnie jeszcze sprawdź po drodze czy IPS ci łączy mase bo jak nie to nie silnik krokowy nie reguluje obrotów... najlepiej jak zacznie Ci skakać to zdejmij kabelek z IPSa i podłącz go do masy (takie ręczne odpalanie krokowca) jak dalej skacze to najprościej sprawdź podłączenie wtyczek do krokowca, TPSa i wtyki do kontrolera ECU (znajduje się za radiem w konsoli), jak to wszystko nie pomoże to jest spora szansa że to kondensatory albo coś innego w samym ECU. komputery na forum naprawia kolega o nicku BARTEK. Jest szpecem w wielu kwestiach, w tym także zrobił doktorat z ECU Mitsubishi, wymienia kondziorki...

to wszystko zajmie Ci góra 2h, a będziesz mógł się dowiedzieć co to... napisz czy to wszystko zrobiłeś i jakie są efekty

a co się dzieje jak masz noge na gazie? normalnie może utrzymywać obroty?
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
ronetto 
Forumowicz


Auto: space runner 1,8 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13-04-2009, 11:11   

ja juz to wszystko mam porobione i obroty nie faluja i sa bardzo ustabilizowane poza jednym szczegolem ze co jakis czas spadaja do czterystu albo calkowicie zgasnace . drugie to na zimnym jak odpalam to 2500 tys i powoli spada . auto jaest zagazowane na gazie nic takiego nie robi . kwestia kondensatorow i problemow z nimi juz raczej w tym modelu ponos odpada .

ostatnie spostrzezenia ... na nagrzanym silniku co jakis czas slychac jakby przerywal(gubil ) jakis cylk i moze dla tego mu odbija .

w innym temacie napisalem o przeplywomierzu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=35676 .
_________________
moja gwiezdna maszyna przed zakupem
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-04-2009, 11:52   

sprawdziłbym świece, kable i cewke czy nie ma przebicia gdy spada z obrotów tak nisko ze gaśnie, co do obrotów 2500 to może żeczywiście coś z ecu... też nie dużo czasu zajmie wyjęcie i sprawdzenie w nim kondziorków...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
ronetto 
Forumowicz


Auto: space runner 1,8 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13-04-2009, 12:02   

sweice wymieniam regolarnie co 10000 kable tez nowki a co do ecu to chyba juz w tym modelu temat kondensatorow jest nie aktualny bo jakos inacvzej to rozwiazano, ale moze i sie myle .
_________________
moja gwiezdna maszyna przed zakupem
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-04-2009, 23:28   

Moim zdaniem nieszczelność w dolocie to Twój problem ronetto
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.