[1G 90-94] Problem z obrotami !! |
Autor |
Wiadomość |
Siekiera
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G GS 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 219 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29-03-2009, 11:38 [1G 90-94] Problem z obrotami !!
|
|
|
Obroty na zimnym silniku spadaja tak z 900 na okolo 400 mam pytanie co to moze byc?? Z góry dziękuje :) |
Ostatnio zmieniony przez Siekiera 30-03-2009, 12:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
PiraTBHW
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse GS 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 4 Skąd: spod machy
|
Wysłany: 29-03-2009, 23:24
|
|
|
... |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 30-03-2009, 15:44
|
|
|
A prubowałeś regulować. Sposub regulacji ma bardzo fajnie opisane Krzyżak na swojej stronie. |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
Siekiera
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G GS 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 219 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30-03-2009, 16:21
|
|
|
Aha oki looke, jak czytałem inne tematy to dużo osob pisze, że to może być wina silniczka krokowego. Dlatego obroty spadaja ;/ |
_________________ 93' Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS - SPRZEDANY
01' Skoda Fabia 1.9 SDI (złomek )
07' VW Touran 1.9 TDI |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 31-03-2009, 15:05
|
|
|
Siekiera napisał/a: | że to może być wina silniczka krokowego |
Najprawdopodobniej tak. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Bruno
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse G1 rok 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 12 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 11-04-2009, 16:27
|
|
|
Miałem podobny problem ale mi jeszcze gasł. Okazało sie, że padł mi aparat zapłonowy i na wolnych obrotach nie dawał co jakiś czas iskry. Wcześniej szukałem problemu w ukł. dolotowym i silniczku krokowym. |
_________________ Zawsze na czas! |
|
|
|
 |
ronetto
Forumowicz

Auto: space runner 1,8 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Paź 2006 Posty: 54 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 11-04-2009, 22:35
|
|
|
Bruno napisał/a: | Miałem podobny problem ale mi jeszcze gasł. Okazało sie, że padł mi aparat zapłonowy i na wolnych obrotach nie dawał co jakiś czas iskry. Wcześniej szukałem problemu w ukł. dolotowym i silniczku krokowym. |
a swiecila sie magiczna kontrolka CE i czy na zimnym miales wysokie obroty?
bo ja juz zaczyna szalu dostawac ile mozna regulowac i czescic przepustnice |
_________________ moja gwiezdna maszyna przed zakupem |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12-04-2009, 03:02
|
|
|
a tobie się świeci? jak tak to zczytaj błąd... może coś się wyjaśni...
co do przepustnicy, raz wyczyściłeś to wystarczy...:)
sprawdź napięcie na TPSie na wolnych tak jak Krzyzak opisuje na stronie, ewentualnie jeszcze sprawdź po drodze czy IPS ci łączy mase bo jak nie to nie silnik krokowy nie reguluje obrotów... najlepiej jak zacznie Ci skakać to zdejmij kabelek z IPSa i podłącz go do masy (takie ręczne odpalanie krokowca) jak dalej skacze to spróbuj po ciemku kiedyś popatrzeć na cewki wysokiego napięcia i kable aż do świec czy gdzieś przebicia nie masz...
jestem początkujący ale w taki sposób znalazłem przebicie na cewce, po ciemku widziałem przeskakującą iskrę, sam wymieniłem cewke i jak ręką odjął...
jeszcze mógłbyś spróbować przedmuchać sprężonym powietrzem dodatkowe obejścia powietrza przed przepustnicą, może tam syf siedzi jak u mnie, przedmuchałem kompresorem, poleciał biały syf, odpaliłem, za 3cim razem odpalił, reszte syfu se wyssał sam i była jeszcze lepsza gitara |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
ronetto
Forumowicz

Auto: space runner 1,8 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Paź 2006 Posty: 54 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12-04-2009, 07:28
|
|
|
CE mi nie swieci ale co jakis czas wlasnie obroty spadaja i na zimnym jest 2500 obrotow i strasznie dlugo je zmiejsza . same obroty nie faluja . wymienione (kable swiece filtry czujnik temperatury ) i poczyszczone jest wszystko co moze byc ale to troche irytujace ze jak zapalam to ze tak wyje i troche sie czuje jakbym malucha odpalal |
_________________ moja gwiezdna maszyna przed zakupem |
|
|
|
 |
Bruno
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse G1 rok 93
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2009 Posty: 12 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 12-04-2009, 16:08
|
|
|
Nie świecił się CE a na zimnym silniku miałem niskie obroty poniżej 500 i co jakiś czas nie równo chodził, na ciepłym silniku było dużo lepiej nie gasł ale się dławił, dojście do tego co się dzieje zajeło mi 2 tyg. flustrujące zajęcie. |
_________________ Zawsze na czas! |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 12-04-2009, 21:31
|
|
|
czyli tak jak piszesz teraz: na zimnym masz 2500 i spada powoli bardzo, a jak napisałeś w pierwszym poście, jak dobrze rozumiem, to: na ciepłym spadają z 900 na 400
dokładnie tak?
zrób to co napisałem wcześniej: sprawdź napięcie na TPSie na wolnych tak jak Krzyzak opisuje na stronie, ewentualnie jeszcze sprawdź po drodze czy IPS ci łączy mase bo jak nie to nie silnik krokowy nie reguluje obrotów... najlepiej jak zacznie Ci skakać to zdejmij kabelek z IPSa i podłącz go do masy (takie ręczne odpalanie krokowca) jak dalej skacze to najprościej sprawdź podłączenie wtyczek do krokowca, TPSa i wtyki do kontrolera ECU (znajduje się za radiem w konsoli), jak to wszystko nie pomoże to jest spora szansa że to kondensatory albo coś innego w samym ECU. komputery na forum naprawia kolega o nicku BARTEK. Jest szpecem w wielu kwestiach, w tym także zrobił doktorat z ECU Mitsubishi, wymienia kondziorki...
to wszystko zajmie Ci góra 2h, a będziesz mógł się dowiedzieć co to... napisz czy to wszystko zrobiłeś i jakie są efekty
a co się dzieje jak masz noge na gazie? normalnie może utrzymywać obroty? |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
ronetto
Forumowicz

Auto: space runner 1,8 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Paź 2006 Posty: 54 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13-04-2009, 11:11
|
|
|
ja juz to wszystko mam porobione i obroty nie faluja i sa bardzo ustabilizowane poza jednym szczegolem ze co jakis czas spadaja do czterystu albo calkowicie zgasnace . drugie to na zimnym jak odpalam to 2500 tys i powoli spada . auto jaest zagazowane na gazie nic takiego nie robi . kwestia kondensatorow i problemow z nimi juz raczej w tym modelu ponos odpada .
ostatnie spostrzezenia ... na nagrzanym silniku co jakis czas slychac jakby przerywal(gubil ) jakis cylk i moze dla tego mu odbija .
w innym temacie napisalem o przeplywomierzu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=35676 . |
_________________ moja gwiezdna maszyna przed zakupem |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 13-04-2009, 11:52
|
|
|
sprawdziłbym świece, kable i cewke czy nie ma przebicia gdy spada z obrotów tak nisko ze gaśnie, co do obrotów 2500 to może żeczywiście coś z ecu... też nie dużo czasu zajmie wyjęcie i sprawdzenie w nim kondziorków... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
ronetto
Forumowicz

Auto: space runner 1,8 GLXi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Paź 2006 Posty: 54 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13-04-2009, 12:02
|
|
|
sweice wymieniam regolarnie co 10000 kable tez nowki a co do ecu to chyba juz w tym modelu temat kondensatorow jest nie aktualny bo jakos inacvzej to rozwiazano, ale moze i sie myle . |
_________________ moja gwiezdna maszyna przed zakupem |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-04-2009, 23:28
|
|
|
Moim zdaniem nieszczelność w dolocie to Twój problem ronetto |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
|