Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A 1.3] C51A Regulacja zaworów
Autor Wiadomość
eddy
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2009, 22:41   [C51A 1.3] C51A Regulacja zaworów

Witam, Wiem że ten temat był już poruszany kilka razy oraz dokładny opis jest na stronce Krzyzaka jednak mam pytanie dotyczące czasu w jakim trzeba wykonać całą procedurę. Jak wiadomo przy demontażu pokrywy oraz podczas regulacji 12 zaworów trochę czasu minie. W tym momencie silnik nam stygnie. I tu jest cały ból. Czy trzeba to zrobić w jak najszybszym czasie czy w miarę możliwości silnik może trochę ostygnąć? Wiadomo że trzeba to zrobić dokładnie a dokładnie nie znaczy szybko. I jeszcze jedno pytanie: jaki klucz do nakrętek kontrujących?? Pozdrawiam
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-04-2009, 23:16   

Podejrzewam, że 12mm klucz. Ja przy regulowaniu 16 zaworów rozgrzewałem auto dodatkowo 3 razy, żeby mieć pewność, że wszystko jest gorące ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 14-04-2009, 07:39   

silnik nie musi być HOT, tylko WARM, więc chyba czasu wystarczy
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-04-2009, 11:28   

Zimą mógłby być problem, ale w słońcu nie powinno być problemu.
 
 
eddy
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2009, 20:23   

Najlepszym rozwiązaniem bedzie chyba rozgrzanie porządne aż włączy sie wentylator no i w miarę szybkie regulowanie. Zobacze jak to wyjdzie w praktyce. Robie to pierwszy raz i chcę to wykonać profesjonalnie. A co do pogody to napewno bedzie miała duży wpływ. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawim

[ Dodano: 19-04-2009, 12:06 ]
Regulacja wykonana i wszystko w jak najlepszym porządku. Bardzo prosta procedura:)
Pozdrawiam
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 08-05-2009, 23:20   

Ja podczas regulacji 16 zaworów gdy obróciłem koło pasowe o 360 stopni (do regulacji drugiej połowy zaworów) dla sprawdzenia przekręciłem kluczyk w stacyjce i wskazówka temperatury się prawie nie podniosła, więc rozgrzałem silnik raz jeszcze (zakładanie pokrywy itd... trochę czasochłonne ale wolałem aby było porządnie zrobione). Nie było upału,ale zimno też nie było. Faktem jednak jest że dostęp do szczeliny między dźwigienką a zaworem dolotowym w 4G92 jest strasznie trudny poza tym robiłem to pierwszy raz, kolejny raz na pewno będę szybszy:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.