 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z zaworami |
Autor |
Wiadomość |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2009, 00:44
|
|
|
zdejmij klawiature, wyjmij walek rozrzadu, wytrzyj wszystko na sucho i sprawdzaj sufmiarką. W praktyce jak bez oleju walek nie lata w panewkach tak ze jest wyczuwalny luz to jest git. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 15-04-2009, 00:52
|
|
|
Vlad, czyli wystarczy zdjac pokrywe zaworów??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2009, 09:16
|
|
|
nie wiem jak konkretnie w tym silniku ale w wiekszosci wałki powinny dac sie wyciagnac bez zdejmowania glowicy. Zdjac trzeba tez koło paska rozrzadu i wszystkich osłon by później znow ustawic rozrzad. Sprawdź czy nie masz wypitych zaworów tam gdzie naciska na niego dźwigienka (ma byc jak lustro bez wrzerow) i czy masz wszystkie kanaly olejowe w klawiaturze drozne i na kazdy zawór jest podawany olej. |
|
|
|
 |
|
|