Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nowy samochod i kilka problemow
Autor Wiadomość
paulak88 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 90KM 98
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 14 Kwi 2009
Posty: 10
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 14-04-2009, 17:22   nowy samochod i kilka problemow

witam

kupilam nie tak dawno temu mitsubishi carisme 1998r silnik: 1600 (ale nie GDI) no i jak zwykle na poczatku mam kilka problemow (pewnie zwiazanych z kosztami ;-) )

1. Wspomaganie na wolnych obrotach praktycznie nie dziala (na wyzszych jest juz ok)

2. Obroty skacza najczesciej z 1000 troszeczke w dol i z powrotem do gory (widzialam ze takie problemy juz sie pojawialy ale najczesciej w silnikach GDI, a co zrobic tutaj?)

3. Jak jest wlaczony bieg to skrzynia ma luzy - powiedaialabym ze nie da sie odroznic czy jest na biegu czy nie (nie jest to problem bardzo uciazliwy ale wole ewentualna usterke naprawic niz potem miec duzy problem)

4. Parują kierunkowskazy - znacie jakis sposob na to?

Jestem kompletnym laikiem jezeli chodzi o samochody ale chcialabym poznac wasza opinie na temat tych usterek zanim oddam auto do warsztatu. Co to moze byc? I podstawowe pytanie: drogie to jest?
 
 
drd1812 
Mitsumaniak


Auto: Renault Latitude
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 1231
Skąd: Lubin
Wysłany: 14-04-2009, 18:09   

Ad. 1 - Poziom płynu wspomagania w zbiorniczku, naciąg paska wieloklinowego, szczelność układu wspomagania, czasem pompa wspomagania.

Ad. 2 - skaczą kiedy ?? włączone odbiorniki prądu ?? kręcenie kierownicą ?? włączony wentylator nadmuchu ?? samoistnie?? - mało danych

Ad. 3 - podejrzenie "problemów" z tulejkami - szeroko opisane w FAQ czytaj tutaj

Ad.4 - tak wyjąć wysuszyć włożyć (jedna śruba krzyżak + dwa zatrzaski wyciąga się na zewnątrz) jeśli popękane kupić nowe zamienniki na Allegro ok 35 zł/szt

Nie jestem wróżem ;) drogie jest co ??
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-04-2009, 19:29   

paulak88 napisał/a:
2. Obroty skacza najczesciej z 1000 troszeczke w dol i z powrotem do gory (widzialam ze takie problemy juz sie pojawialy ale najczesciej w silnikach GDI, a co zrobic tutaj?)


nie pracujesz czasem na klimie ??
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 14-04-2009, 19:57   

2. czyszczenie przepustnicy.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
paulak88 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 90KM 98
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 14 Kwi 2009
Posty: 10
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15-04-2009, 16:30   

jezeli chodzi o skakanie obrotów to dzieje sie to przy wlaczonym radiu i wlaczonym nadmuchu (czy przy wylaczonym nie wiem musze sprawdzic)

a jezeli chodzi o wspomaganie (bo to mnie martwi najbardziej) to jest jeszcze ciekawa sprawa z ponownym zaplonem tzn: jak sie skupiam na kreceniu, a ze nie mam sily to sie skupiam bardziej na tym niz na dodawaniu gazu i samochod mi gasnie - jak go odpale to wspomaganie przy ruszaniu dziala idealnie (pewnie po chwili by przestalo ale ja w tym czasie zdaze juz wykonac manewr).
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 15-04-2009, 19:20   

sprawdź u mechanika czy nie ma za mało płynu w układzie albo czy układ nie jest zapowietrzony, może to być też uszkodzony bądź źle wyregulowany zawór przelewowy.
 
 
rydek 
Mitsumaniak
rydek


Auto: Carisma 1,8 GDI Elegance.99r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 63
Skąd: JELENIA GÓRA
Wysłany: 15-04-2009, 20:46   

1,odłącz akumulator naucz obrotów(przy włączonych nawiewach,światłach i radiu) jak to nie pomoże czyszczenie przepustnicy :lol:
2,sprawdź płyn od wspomagania
3,kierunki=silikon i hejka :D
polecam warsztat na kasprowicza konkretni
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.