 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
polosie w Galancie demontaz |
Autor |
Wiadomość |
joshua
Forumowicz

Auto: galant kombi 2002r 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 61 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 15-04-2009, 21:20 polosie w Galancie demontaz
|
|
|
czy aby wyjac polosie wystarczy odkrecic nakretke przy piascie i wyjac ze skrzyni czy sa jeszcze jakies niespodzianki? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 15-04-2009, 23:40
|
|
|
Ogólnie rzecz biorąc to tak, z tym, że musisz jeszcze zrobić sobie miejsce na wyjęcie półosi, czyli pewnie rozpinanie amorka od zwrotnicy lub sworznia wahacza.
Oczywiście zwróć uwagę na to, żeby nie rozpiąć przegubu, tylko wyjąć go ze skrzyni, najlepiej go podważając. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 16-04-2009, 07:31
|
|
|
wyjac polos z piasty - ja rozpinam gorny wahacz w tym aucie, zeby odchylic zwrotnice
miejsca jest na styk
potem lom/breszka/whatever i zapierajac sie o skrzynke wypinasz przegub ze skrzynki
jak chcesz wyjac cala polos na zewnatrz, to musisz jeszcze rozpiac dolny prosty wahacz, bo bedzie trzymal polos na widelkach amortyzatora |
|
|
|
 |
|
|