|
Niebezpiecznie wysoka temperatura wody |
| Autor |
Wiadomość |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 13-04-2009, 07:48
|
|
|
masz tam jakieś cisnienie i robi sie obieg, korek jest tak jakby uszczelniaczem, woda cały czas krązy po całym układzie chłodzenie, jak silnik jest zimny termostat jest zamknięty i woda przemieszcza sie po małym obiegu , gdy sie woda w miare czasu nagrzewa termostat sie otwiera i obieg sie powiększa i krązy woda wtedy po całym układzie chłodzeniaja osobiscie stawiam na termostat , możliwe ze juz niepracuje tak jak trzeba jest zakamaieniony i ten bimetal w termostacie albo niepracuje w ogóle albo bardzo marnie pracuje
[ Dodano: 13-04-2009, 09:06 ]
jeszcze zapomniałem dodać odpowiedz na twoje pytanie, obieg wody tworzy pompa wodna |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 13-04-2009, 11:02
|
|
|
| Pod wpływem ciśnienia. Zasysa do chłodnicy podejrzewam w wyniku podciśnienia które się wytworzy jak jest za mało płynu chłodzącego. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
| Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 13-04-2009, 11:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 13-04-2009, 11:11
|
|
|
| najczesciej termostat pada jak zmienia sie płyn chłodzący, ale proponuje sprawdzic od najtańszej rzeczy czyli, ilość płynu w układzie czy przypadkiem niejest zapowietrzony, potem korek wlewy płyny przy zbiorniczku wyrównawczym oraz w chłodnicy, następnie termostat, dalej to juz tylko mechanik jak ty sie na tym nieznasz |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 14-04-2009, 18:15
|
|
|
kamils może opisz jaki masz problem? Konkretnie co się dzieje, w jakich okolicznościach się grzeje, w jakiej temperaturze, po jamkim czasie?
Odpowiedź na to w jakiej temperaturze się przegrzeje nie jest jednoznaczna tak jak pisali poprzednicy.
Odpowiedź na Twoje pytanie to ciśnieniowo. Pod wpływem cisnienia korek puszcza, a chłodnica napełnia się pod wpływem podciśnienia. Kiedy płyn stygnie to w chłodnicy powstaje podciśnienie, które zasysa płyn ze zbiorniczka. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-04-2009, 21:51
|
|
|
| waldi-1 napisał/a: | | czy wentylator ci sie włącza?? |
pisał, ze tak |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 15-04-2009, 09:31
|
|
|
| Zastanawiam się po co rzucacie rady w ciemno jak kamils nie napisał nawet co się konkretnie dzieje. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 15-04-2009, 09:58
|
|
|
Tak tylko jakby słuchał wszystkich rad to mógłby wymienić połowę układu chłodzenia, a chyba chodzi o to żeby mu doradzić tak, aby wymienił odrazu to co trzeba.
Przyczyn przegrzewania, jak sam napisałeś jest mnóstwo. Grunt żeby wiedzieć jak najwięcej okoliczności i powiedzieć co to powoduje.
Jak będziemy wiedzieli w jakich okolicznościach się grzeje to powiemy mu czemu.
Może grzać się w korku, w trasie, w zależności od obrotów, a może grzać się ciągle itd... w każdym przypadku przyczyny jest inna. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 19-04-2009, 14:52
|
|
|
.... mi chodzilo tylko oto zeby dowiedziec sie kiedy sie przegrzeje silnik w jakich warunkach ja podlaczylem sie do posta ktos go wczesniej pisal umnie jest wszytko sprawne termostat nowy płyn borygo"nowy" pompa wszystko zmienione temperatury okej tylko z tym wskaznikiem mam problem raz jez na pol skali raz ponad pol albo przed polowa a wczesniej bylo zawsze na godz 11 i bylo tez wszytko okej mialem pare razy problem z czujnikiem ten ktory mam to juz 3 czujnik 2 poprzednie pokazywaly czerwone pole albo prawidlowa pokazywal jak chcial
a stalo sie to wtedy kiedy odpiolem centralke od alarmu ktora miala jakies podlaczenie do odciecia zapłonu wywalilem te centralke przewody zlutowalem zpowrotem przy stacyjce , 1 wyjazd i juz dziwne wskazania wskaznika |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-04-2009, 15:03
|
|
|
| Dlatego mówiłem żeby się wstrzymać dopóki nie napiszesz o co chodzi. |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2009, 17:31
|
|
|
| mam problem z tym wskazaniem wskaznik niestoi w miejscu tylko od srodka wzwyz ale na 2 kreske nigdy niewchodzi i niewiem czemu tak jest martwi mnie to troche kiedys zawsze i w kazdej sytuacji bylo na godzinie 11 a teraz wskaznik jest niestabilny dodam ze nawet kiedy jade powoli zatrzymam sie i tentylator chodzi niepewnie sie czuje z ta sytuacja ,moze poradzi ktos |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14394 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 23-06-2009, 17:33
|
|
|
| Za nistabilność temperatury może odpowiadać termostat lub jest uszkodzony czujnik temperatury. Ale raczej to pierwsze... |
|
|
|
 |
|
|