Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Niebezpiecznie wysoka temperatura wody
Autor Wiadomość
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 13-04-2009, 07:48   

masz tam jakieś cisnienie i robi sie obieg, korek jest tak jakby uszczelniaczem, woda cały czas krązy po całym układzie chłodzenie, jak silnik jest zimny termostat jest zamknięty i woda przemieszcza sie po małym obiegu , gdy sie woda w miare czasu nagrzewa termostat sie otwiera i obieg sie powiększa i krązy woda wtedy po całym układzie chłodzeniaja osobiscie stawiam na termostat , możliwe ze juz niepracuje tak jak trzeba jest zakamaieniony i ten bimetal w termostacie albo niepracuje w ogóle albo bardzo marnie pracuje

[ Dodano: 13-04-2009, 09:06 ]
jeszcze zapomniałem dodać odpowiedz na twoje pytanie, obieg wody tworzy pompa wodna
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 13-04-2009, 11:02   

Pod wpływem ciśnienia. Zasysa do chłodnicy podejrzewam w wyniku podciśnienia które się wytworzy jak jest za mało płynu chłodzącego.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 13-04-2009, 11:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 13-04-2009, 11:11   

najczesciej termostat pada jak zmienia sie płyn chłodzący, ale proponuje sprawdzic od najtańszej rzeczy czyli, ilość płynu w układzie czy przypadkiem niejest zapowietrzony, potem korek wlewy płyny przy zbiorniczku wyrównawczym oraz w chłodnicy, następnie termostat, dalej to juz tylko mechanik jak ty sie na tym nieznasz
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14394
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-04-2009, 18:15   

kamils może opisz jaki masz problem? Konkretnie co się dzieje, w jakich okolicznościach się grzeje, w jakiej temperaturze, po jamkim czasie?
Odpowiedź na to w jakiej temperaturze się przegrzeje nie jest jednoznaczna tak jak pisali poprzednicy.

Odpowiedź na Twoje pytanie to ciśnieniowo. Pod wpływem cisnienia korek puszcza, a chłodnica napełnia się pod wpływem podciśnienia. Kiedy płyn stygnie to w chłodnicy powstaje podciśnienie, które zasysa płyn ze zbiorniczka.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 14-04-2009, 19:58   

i jeszcze jedno istotne pytanie, czy wentylator ci sie włącza??
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
koszmarek 
pure energy :-)
ciotka koszmarek


Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 05 Kwi 2008
Posty: 4805
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-04-2009, 21:51   

waldi-1 napisał/a:
czy wentylator ci sie włącza??


pisał, ze tak
_________________
Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem :D
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 15-04-2009, 07:41   

mozesz jeszcze zmienić po prostu płyn, stary mógł stracic własciwisci i zaczyna sie gotować w niskiej niz normalnie temperaturze , no ale tego bym nie brał za bardzo pod uwage
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14394
Skąd: Pruszków
Wysłany: 15-04-2009, 09:31   

Zastanawiam się po co rzucacie rady w ciemno jak kamils nie napisał nawet co się konkretnie dzieje.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 15-04-2009, 09:49   

no to co ze nie napisał, zawsze z którejś rady wniosek wyciągnie, moze akurat któraś bedzie trafna rada
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14394
Skąd: Pruszków
Wysłany: 15-04-2009, 09:58   

Tak tylko jakby słuchał wszystkich rad to mógłby wymienić połowę układu chłodzenia, a chyba chodzi o to żeby mu doradzić tak, aby wymienił odrazu to co trzeba.

Przyczyn przegrzewania, jak sam napisałeś jest mnóstwo. Grunt żeby wiedzieć jak najwięcej okoliczności i powiedzieć co to powoduje.
Jak będziemy wiedzieli w jakich okolicznościach się grzeje to powiemy mu czemu.
Może grzać się w korku, w trasie, w zależności od obrotów, a może grzać się ciągle itd... w każdym przypadku przyczyny jest inna.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 15-04-2009, 10:06   

no dobra to czekamy az sie odezwie i cos napisze, ale zawsze zaczynalismy rady od najmniejszych kosztów
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2009, 14:52   

.... mi chodzilo tylko oto zeby dowiedziec sie kiedy sie przegrzeje silnik w jakich warunkach ja podlaczylem sie do posta ktos go wczesniej pisal umnie jest wszytko sprawne termostat nowy płyn borygo"nowy" pompa wszystko zmienione temperatury okej tylko z tym wskaznikiem mam problem raz jez na pol skali raz ponad pol albo przed polowa a wczesniej bylo zawsze na godz 11 i bylo tez wszytko okej mialem pare razy problem z czujnikiem ten ktory mam to juz 3 czujnik 2 poprzednie pokazywaly czerwone pole albo prawidlowa pokazywal jak chcial

a stalo sie to wtedy kiedy odpiolem centralke od alarmu ktora miala jakies podlaczenie do odciecia zapłonu wywalilem te centralke przewody zlutowalem zpowrotem przy stacyjce , 1 wyjazd i juz dziwne wskazania wskaznika
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14394
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-04-2009, 15:03   

Dlatego mówiłem żeby się wstrzymać dopóki nie napiszesz o co chodzi.
 
 
kamils
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2009, 17:31   

mam problem z tym wskazaniem wskaznik niestoi w miejscu tylko od srodka wzwyz ale na 2 kreske nigdy niewchodzi i niewiem czemu tak jest martwi mnie to troche kiedys zawsze i w kazdej sytuacji bylo na godzinie 11 a teraz wskaznik jest niestabilny dodam ze nawet kiedy jade powoli zatrzymam sie i tentylator chodzi niepewnie sie czuje z ta sytuacja ,moze poradzi ktos
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14394
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-06-2009, 17:33   

Za nistabilność temperatury może odpowiadać termostat lub jest uszkodzony czujnik temperatury. Ale raczej to pierwsze...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.