Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2W 2.0] Układ kierowniczy again
Autor Wiadomość
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 19-04-2009, 19:22   [EA2W 2.0] Układ kierowniczy again

Cześć.

Stwierdziłem w Galancie wycieki z układu wspomagania. Może nie super mocne, ale jednak. Poci się na chłodniczce, tej rurce z przodu. Czy ktoś z Szanownych Klubowiczów wie, gdzie aktualnie takiej części szukać, bo serwis Mitsubishi stanowczo przesadza, jak za kawałek aluminiowej ruły. Czy do wymiany trzeba zrzucać zderzak?

Pozdrawiam.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-04-2009, 10:49   

Tutaj masz troszkę więcej:
http://forum.mitsumaniaki...ica+wspomagania
Nie wiem czy musisz zrzucać zderzak, ale jesteś skazany na używkę...
Zapytaj Grid-a czy jest skomplikowana wymiana.
 
 
pawlos 
Mitsumaniak
Boski wiatr


Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 518
Skąd: Stargard
Wysłany: 20-04-2009, 13:37   

ja miałem to samo - kawałek wężyka dwie obejmy i po sprawie -10 minut roboty

średnica zewnętrzna rurki chłodnicy 10mm

pozdrawiam
_________________
reprezentant DREAM TEAM 2012 :king: :king:
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 20-04-2009, 15:17   

Dzięki Owczar, czytałem to, ale sobie pomyślałem, że a nuż ktoś odkrył źródełko nowych cześci 'pozaASOwych' w międzyczasie. Skoro nie, to wolę połatać to co mam, bo nie jest tragiczne, niż ryzykować niepewną używkę.

Pawlos, tylko u mnie to pechowato trochę, bo cieknie w miejcu mocowania, tam gdzie jest na środku samochodu do niej dospawana/domontowana obejma mocująca. Najwyżej wytnę ten kawałek i dam złączkę gumową faktycznie.

W tym miejscu nie ma dużych ciśnień jakichś, prawda? Sądząc po zwykłych obejmach.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 20-04-2009, 18:36   

Widzę że to często występująca usterka. Ja też miałem przygodę z tą rurką która już była przez kogoś klejona. Ciekło w najniższym jej położeniu zaraz przy złączkach (chyba faktycznie uszkodzenia powstają na skutek obijania kamieniami itp.). Jak zaczęło kapać (żadko ale denerwowało) to zakleiłem to miejsce poxiliną jak dobrze pamiętam i spokój.

Ciśnienia występujące w układzie nie są duże więc smiało można próbować łatać rurkę.
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Koyocik 
Mitsumaniak
Kuba


Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 631
Skąd: BB
Wysłany: 21-04-2009, 09:57   

Dzięki za wszystkie rady, namierzyłem taką rurkę używaną, ale w dobrym stanie. Bo moja po bliższych oględzinach jest jednak dość mocno zmasakrowana. Spróbuję ją w przyszłym tyg. wymienić, przy okazji wymienię te przewody gumowe, po co mają być sparciałe.
Pozdrawiam.
_________________
Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.