 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2W 2.0] Układ kierowniczy again |
Autor |
Wiadomość |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 19-04-2009, 19:22 [EA2W 2.0] Układ kierowniczy again
|
|
|
Cześć.
Stwierdziłem w Galancie wycieki z układu wspomagania. Może nie super mocne, ale jednak. Poci się na chłodniczce, tej rurce z przodu. Czy ktoś z Szanownych Klubowiczów wie, gdzie aktualnie takiej części szukać, bo serwis Mitsubishi stanowczo przesadza, jak za kawałek aluminiowej ruły. Czy do wymiany trzeba zrzucać zderzak?
Pozdrawiam. |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
pawlos
Mitsumaniak Boski wiatr

Auto: EAxW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 518 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 20-04-2009, 13:37
|
|
|
ja miałem to samo - kawałek wężyka dwie obejmy i po sprawie -10 minut roboty
średnica zewnętrzna rurki chłodnicy 10mm
pozdrawiam |
_________________ reprezentant DREAM TEAM 2012
 |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 20-04-2009, 15:17
|
|
|
Dzięki Owczar, czytałem to, ale sobie pomyślałem, że a nuż ktoś odkrył źródełko nowych cześci 'pozaASOwych' w międzyczasie. Skoro nie, to wolę połatać to co mam, bo nie jest tragiczne, niż ryzykować niepewną używkę.
Pawlos, tylko u mnie to pechowato trochę, bo cieknie w miejcu mocowania, tam gdzie jest na środku samochodu do niej dospawana/domontowana obejma mocująca. Najwyżej wytnę ten kawałek i dam złączkę gumową faktycznie.
W tym miejscu nie ma dużych ciśnień jakichś, prawda? Sądząc po zwykłych obejmach. |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 20-04-2009, 18:36
|
|
|
Widzę że to często występująca usterka. Ja też miałem przygodę z tą rurką która już była przez kogoś klejona. Ciekło w najniższym jej położeniu zaraz przy złączkach (chyba faktycznie uszkodzenia powstają na skutek obijania kamieniami itp.). Jak zaczęło kapać (żadko ale denerwowało) to zakleiłem to miejsce poxiliną jak dobrze pamiętam i spokój.
Ciśnienia występujące w układzie nie są duże więc smiało można próbować łatać rurkę. |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 21-04-2009, 09:57
|
|
|
Dzięki za wszystkie rady, namierzyłem taką rurkę używaną, ale w dobrym stanie. Bo moja po bliższych oględzinach jest jednak dość mocno zmasakrowana. Spróbuję ją w przyszłym tyg. wymienić, przy okazji wymienię te przewody gumowe, po co mają być sparciałe.
Pozdrawiam. |
_________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" - Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
"All is hardcore when made with love" |
|
|
|
 |
|
|