drgania samochodu |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Nowy Forumowicz

Auto: galant E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 11 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-04-2009, 20:37 drgania samochodu
|
|
|
witam ,czy ktos wie co to moze byc ,gdy samochod drga w przedziale obrotow 1600 -2000 -zarowno podczas postoju jak i jazdy ,ponizej i powyrzej tych wartosci jest ok -czy ktos ma jakies sugestie co to moze byc ? |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-04-2009, 20:43
|
|
|
To zależy czy wcześniej tych objawów nie było czy może robiłeś coś z samochodem (wizyta u mechanika, itp.) ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Mariusz
Nowy Forumowicz

Auto: galant E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 11 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-04-2009, 20:53
|
|
|
jakis czas temu robilem (jak sie teraz okazalo u "pseudo mechanika ")rozrzad -po tej robocie samochod caly sie trzas i max obotow to 3000 -powyzej bylo wrazenie jakby silnik mial wyskoczyc ,wizyta u innego mechanika -diagnoza zle ustawiony balans pompy oleju -teraz ladnie sie wkreca ale telepie go tak jak napisalem wczesniej tzn. teraz dopiero mozna to wyczuc ,bo wtedy to wszystko drgalo |
|
|
|
 |
Postremus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 192 Skąd: Łobez
|
Wysłany: 23-04-2009, 20:57
|
|
|
Drgania typu "rzucanie tyłu" np? Tzn chodzi Ci samochód po całej drodze? Który rok galanta? |
_________________ Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0
 |
|
|
|
 |
Mariusz
Nowy Forumowicz

Auto: galant E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 11 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-04-2009, 21:25
|
|
|
galant 91 rok- nie "rzuca mi tylu " - tylko czuje sie drgania na kierownicy i w podlodze |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-04-2009, 21:47
|
|
|
zle ustawiony rozrzad |
|
|
|
 |
Mariusz
Nowy Forumowicz

Auto: galant E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 11 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-04-2009, 21:57
|
|
|
jak poprawiali ustawienie walka balansowego pompy oleju to powiedzieli ,ze reszta jest ok -a co wedlug ciebie moze byc zle ustawione ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-04-2009, 22:09
|
|
|
czyli pompa dobrze ustawiona
pozostaje pomylka wal/walek - przestawienie o 2 zeby na przyklad |
|
|
|
 |
Mariusz
Nowy Forumowicz

Auto: galant E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 11 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 23-04-2009, 22:17
|
|
|
wszystko jest ponoc ustawione na znaki -a co sie tyczylo tego walka balansowego -to wchodzi srubokret w otwor diagnostyczny , czy moglbys bardziej rozwinac temat wal /walek i przestawienie o 2 zeby ? bo jakbym sie wybieral do mechanika to chcialbym mu jakos to wytlumaczyc w czym jest problem |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-04-2009, 02:34
|
|
|
Mariusz, są dwa wałki w tym silniku, może ten drugi mechanik sprawdził ustawienie tylko balansu pompy olejowej a nie sprawdził czy drugi wałek wyrównoważający jest poprawnie ustawiony, albo źle spojrzał bo mu się spieszyło...
Jak chcesz to jak skończę z Coltem Fillla możemy się umówić na jakieś oględzinki i sprawdzimy czy wszystko jest na znakach, ewentualnie poszukamy jeszcze innej przyczyny.
Chętnie zobaczę brata mojego E32 |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-04-2009, 07:40
|
|
|
no wlasnie chodzilo mi, ze moze jednak nie jest na znaki - ale skoro mechanik sie zarzeka... ew. moze blad paralaksy - sam ostatnio przestawilem w Colcie o 1 zabek...
a przypadkie nic nie majstrowali przy aparacie zaplonowym? - oryginalnie powinien byc posrodku fasolki regulacyjnej |
|
|
|
 |
Mariusz
Nowy Forumowicz

Auto: galant E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 11 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-04-2009, 08:11
|
|
|
co do aparatu zaplonowego to chyba go nie ruszali - ja ich przynajmniej o to nie prosilem.a to zle ustawiony zaplon moze byc przyczyna tych drgan?
[ Dodano: 24-04-2009, 08:54 ]
Maretzky85 - dzieki za propozycje chetnie sie spotkam na ogledziny - daj znac jak uporasz sie z coltem (a jak myslisz ile ci sie jeszcze zejdzie) |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 24-04-2009, 11:42
|
|
|
Mariusz, myślę, że do poniedziałku się uporam Jakby co, to pisz na PW. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
mitsu_pl
Forumowicz

Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Lip 2007 Posty: 1301 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 24-04-2009, 13:09
|
|
|
Ja też 3 razy rozkładałem rozrząd i sprawdzałem, ale nic nie znalazłem... Jednak doszedłem co u mnie jest nie tak... wytłuczone poduchy pod silnikiem i skrzynią, pratycznie wszytkie, jedna została dobra... |
_________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
|