Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
drgania samochodu
Autor Wiadomość
Mariusz 
Nowy Forumowicz


Auto: galant E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 11
Skąd: warszawa
  Wysłany: 23-04-2009, 20:37   drgania samochodu

witam ,czy ktos wie co to moze byc ,gdy samochod drga w przedziale obrotow 1600 -2000 -zarowno podczas postoju jak i jazdy ,ponizej i powyrzej tych wartosci jest ok -czy ktos ma jakies sugestie co to moze byc ?
 
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-04-2009, 20:43   

To zależy czy wcześniej tych objawów nie było czy może robiłeś coś z samochodem (wizyta u mechanika, itp.) ?
_________________

 
 
Mariusz 
Nowy Forumowicz


Auto: galant E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 11
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-04-2009, 20:53   

jakis czas temu robilem (jak sie teraz okazalo u "pseudo mechanika ")rozrzad -po tej robocie samochod caly sie trzas i max obotow to 3000 -powyzej bylo wrazenie jakby silnik mial wyskoczyc ,wizyta u innego mechanika -diagnoza zle ustawiony balans pompy oleju -teraz ladnie sie wkreca ale telepie go tak jak napisalem wczesniej tzn. teraz dopiero mozna to wyczuc ,bo wtedy to wszystko drgalo
 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 23-04-2009, 20:57   

Drgania typu "rzucanie tyłu" np? Tzn chodzi Ci samochód po całej drodze? Który rok galanta?
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Mariusz 
Nowy Forumowicz


Auto: galant E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 11
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-04-2009, 21:25   

galant 91 rok- nie "rzuca mi tylu " - tylko czuje sie drgania na kierownicy i w podlodze
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-04-2009, 21:47   

zle ustawiony rozrzad
 
 
Mariusz 
Nowy Forumowicz


Auto: galant E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 11
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-04-2009, 21:57   

jak poprawiali ustawienie walka balansowego pompy oleju to powiedzieli ,ze reszta jest ok -a co wedlug ciebie moze byc zle ustawione ?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-04-2009, 22:09   

czyli pompa dobrze ustawiona
pozostaje pomylka wal/walek - przestawienie o 2 zeby na przyklad
 
 
Mariusz 
Nowy Forumowicz


Auto: galant E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 11
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-04-2009, 22:17   

wszystko jest ponoc ustawione na znaki -a co sie tyczylo tego walka balansowego -to wchodzi srubokret w otwor diagnostyczny , czy moglbys bardziej rozwinac temat wal /walek i przestawienie o 2 zeby :) ? bo jakbym sie wybieral do mechanika to chcialbym mu jakos to wytlumaczyc w czym jest problem
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-04-2009, 02:34   

Mariusz, są dwa wałki w tym silniku, może ten drugi mechanik sprawdził ustawienie tylko balansu pompy olejowej a nie sprawdził czy drugi wałek wyrównoważający jest poprawnie ustawiony, albo źle spojrzał bo mu się spieszyło...
Jak chcesz to jak skończę z Coltem Fillla możemy się umówić na jakieś oględzinki i sprawdzimy czy wszystko jest na znakach, ewentualnie poszukamy jeszcze innej przyczyny.
Chętnie zobaczę brata mojego E32 :D
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-04-2009, 07:40   

no wlasnie chodzilo mi, ze moze jednak nie jest na znaki - ale skoro mechanik sie zarzeka... ew. moze blad paralaksy - sam ostatnio przestawilem w Colcie o 1 zabek...
a przypadkie nic nie majstrowali przy aparacie zaplonowym? - oryginalnie powinien byc posrodku fasolki regulacyjnej
 
 
Mariusz 
Nowy Forumowicz


Auto: galant E32
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 11
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-04-2009, 08:11   

co do aparatu zaplonowego to chyba go nie ruszali - ja ich przynajmniej o to nie prosilem.a to zle ustawiony zaplon moze byc przyczyna tych drgan?

[ Dodano: 24-04-2009, 08:54 ]
Maretzky85 - dzieki za propozycje chetnie sie spotkam na ogledziny - daj znac jak uporasz sie z coltem (a jak myslisz ile ci sie jeszcze zejdzie)
 
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-04-2009, 11:42   

Mariusz, myślę, że do poniedziałku się uporam :) Jakby co, to pisz na PW.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 24-04-2009, 13:09   

Ja też 3 razy rozkładałem rozrząd i sprawdzałem, ale nic nie znalazłem... Jednak doszedłem co u mnie jest nie tak... wytłuczone poduchy pod silnikiem i skrzynią, pratycznie wszytkie, jedna została dobra...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 02-05-2009, 20:29   

o dwa ząbki to raczej juz by niebyło czym jechać , przy robocie napinacza mozna łatwo przestawić rozrząd :D
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.