| [E32A 1.8] jak spuścić paliwo | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Smalcyk   Mitsumaniak
 
 Auto: Mitsubishi galant
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Lis 2008
 Posty: 86
 Skąd: Płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-04-2009, 09:31   [E32A 1.8] jak spuścić paliwo |   
 |  
               | 
 |  
               | witam jak mogę spuścić paliwo w moim galancie? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Koyocik   Mitsumaniak
 Kuba
 
  
 Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 23 Sty 2009
 Posty: 631
 Skąd: BB
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-04-2009, 09:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | a) Metoda najprostsza - Wsadzić wężyk przez wlew paliwa, zassać (tylko się nie napij przy tym) i do kanistra b) Metoda wydumana - odpiąć przewód paliwowy przy silniku, wsadzić go do kanistra i przekręcić stacyjkę - pompa sama wypompuje Ci paliwo do kanistra
 c) Metoda samobójcza - poszukać korka spustowego, nie wiem czy w E32był, ale może się okazać jednorazowy przy samochodzie w tym wieku - wykręcisz ale szczelnie już nie wkręcisz.
 d) Wyjeździć
   |  
				| _________________ Tamagocchi ("Bordello Edition" -  Bartek) i EA3,5W, EA2W, B12
 Były: EA2W, CP9A-4G63t i E57A-4D68t
 "All is hardcore when made with love"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Smalcyk   Mitsumaniak
 
 Auto: Mitsubishi galant
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Lis 2008
 Posty: 86
 Skąd: Płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-04-2009, 09:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | dzięki za info |  
				| _________________ Galant 89r. 1.8 -29.05.09 sprzedany
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu_pl   Forumowicz
 
  
 Auto: Subaru Forester
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 14 Lip 2007
 Posty: 1301
 Skąd: Grajewo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-04-2009, 12:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | W E38A jest takowy korek spustowy i bez problemu się wykręca i szczelnie wkręca... Dodam, że jest to 89 rok... |  
				| _________________ Subaru Forester SF FL - 2000r.
 Subaru Forester SF - 1999r.
 Subaru Outback BI - 2005r.
 Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | alanVR4   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant E39A GTi Dynamic 4
 Dołączył: 02 Kwi 2009
 Posty: 26
 Skąd: Sochaczew
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-04-2009, 12:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | no raczej że korek, a nie żadne wężyki! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Smalcyk   Mitsumaniak
 
 Auto: Mitsubishi galant
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Lis 2008
 Posty: 86
 Skąd: Płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-04-2009, 13:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | gdzie ten korek się znajduję ? mam sedana z 89r. 1.8 |  
				| _________________ Galant 89r. 1.8 -29.05.09 sprzedany
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PAVEU   Mitsumaniak
 MitsuManiak:)
 
  
 Auto: '89 E33A 4G63 2.0
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 18 Kwi 2008
 Posty: 173
 Skąd: Loobleen, 10-ta
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-04-2009, 15:51 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Koyocik napisał/a: |  	  | a) Metoda najprostsza - Wsadzić wężyk przez wlew paliwa, zassać (tylko się nie napij przy tym) i do kanistra b) Metoda wydumana - odpiąć przewód paliwowy przy silniku, wsadzić go do kanistra i przekręcić stacyjkę - pompa sama wypompuje Ci paliwo do kanistra
 c) Metoda samobójcza - poszukać korka spustowego, nie wiem czy w E32był, ale może się okazać jednorazowy przy samochodzie w tym wieku - wykręcisz ale szczelnie już nie wkręcisz.
 d) Wyjeździć
   | 
 
 raczej jedyna sluszna metoda... najlepiej z kanalu to zrobic. stojac pod bakiem majac po swojej lewej, lewe kolo miska masz w baku srube na klucz 22 albo 17 nie pamietam juz, odkrecasz i leci ...Dwie sruby sa w baku. Jedna po prawej to przykrecona jest pompa paliwa wiec odkrecajac ta paliwo poleci ale wolno. Ta o ktorej pisalem poleci smialo wiec naszykuj cos do lapania
   
 p.s: pisalem jak jest u mnie w e33 hatchback. moze w e32 byc lekko inaczej.
 
 pozdrawiam.
 |  
				| _________________ PROUD E33A OWNER
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Smalcyk   Mitsumaniak
 
 Auto: Mitsubishi galant
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Lis 2008
 Posty: 86
 Skąd: Płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24-04-2009, 16:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | ok dzięki za info  daje pomógł dla każdego z was za pomoc   |  
				| _________________ Galant 89r. 1.8 -29.05.09 sprzedany
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | waldi-1   Mitsumaniak
 
  
 Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 24 razy
 Dołączył: 25 Paź 2006
 Posty: 1577
 Skąd: Chechło City
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Smalcyk   Mitsumaniak
 
 Auto: Mitsubishi galant
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 26 Lis 2008
 Posty: 86
 Skąd: Płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-05-2009, 22:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | wielkie serdeczne podziekowania za pomoc  przepis z lewarkiem pomogl korek spustowy w sedanie jest na wysokoski lewego tylniego kola korek na klucz 24 odkrecil sie bardzo leciutenko nawet mlotka nie bylo trzeba uzywac a mielem pod reka hehdzieki wielkie |  
				| _________________ Galant 89r. 1.8 -29.05.09 sprzedany
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |