Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: swinks_UK
04-05-2009, 14:51
E8x 2.0 V6 TWIN TURBO
Autor Wiadomość
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 03-05-2009, 12:06   Pierwszy VR4 2-gen w Polsce??

http://moto.allegro.pl/it...0km_anglik.html
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 03-05-2009, 18:27   

Kto sie pokusi ???? :D

[ Dodano: 03-05-2009, 18:30 ]
W sumie jakbym miał 5tys to kupił bym silnik i kompy od 3000GT VR4 co ma grubo ponad 300KM
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 03-05-2009, 22:46   

Kręci mnie ta bryka,tym bardziej,że nie ma przeróbek.
Wszystko powinno pasować.Tylko mnie to nie jest potrzebne.
Ale jeśli ktoś kupi to autko,to chętnie odkupie lotkę 8)
W końcu to HB,i będzie idealna :twisted:

Pozdro. :)
_________________

 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 04-05-2009, 13:53   E8x 2.0 V6 TWIN TURBO

Panowie przedstawiam wam rodzyna........... Silnik taki jak mój tylko z jednym wyjątkiem ..... MA 2 TURBINY !!! :twisted:
kruca .... szkoda że aż 5 koła za niego chce ..... ale dla samego silnika bym go kupił !!! :twisted:



http://moto.allegro.pl/it...0km_anglik.html
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 04-05-2009, 14:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-05-2009, 14:11   

No niezłe cacko. jakbyś zrobił przekładkę do swojego to zostałoby Ci jeszcze mnóstwo części na sprzedaż, w tym sporo części z Twojego. Więc te 5 tys w przypadku takiego rodzynka to nie aż tak dużo.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 04-05-2009, 14:23   

Jak z Jawora, w którym mieszkam, to ciekawe gdzie parkuje bo nie widziałem go.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 04-05-2009, 14:39   

Owczar napisał/a:
Więc te 5 tys w przypadku takiego rodzynka to nie aż tak dużo.

jeszcze trzeba mieć te 5 koła :wink: ..... ale gdybym dysponował wolną gotówką to bym się nie zastanawiał galuś naprawdę wyjątkowy ..... podstawowy silnik 6A12 ma już kopa ,a tu dodatkowo 2 turbiny i pędzony 4x4 :twisted:
ps. ciekawe ile takie cudo pali benzyny :twisted: :twisted: :twisted: przy "spokojnej" jeździe po mieście :twisted: :twisted: :twisted:
 
 
Maniu 
Forumowicz

Auto: Galant 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 53
Skąd: ~Włocławek
Wysłany: 04-05-2009, 14:50   

A orientuje sie ktos moze jak jest z przekladką kierownicy itp? bo przypadkiem mam calego galanta 2.0 V6 na czesci i czy dalo by sie przelozyc wszystko w miarę plug&play? zaznaczm ze mam sedana
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-05-2009, 15:43   

Chyba prościej byłoby przełożyć graty, jeśli to w ogóle możliwe p&p. Jeśli chodzi o przekładkę to są spore koszty. Więcej w dziale Galant VR4.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 04-05-2009, 16:53   

Panowie,dublujecie temat :)
_________________

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 04-05-2009, 19:21   

wszytko się rozchodzi o to, że bez cięcia i spawania nie przełożysz z angola i tym bardziej z 4x4 do zwykłego europejczyka z jedną ośką pędną...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11174
Skąd: Radomsko
Wysłany: 04-05-2009, 23:28   

Ale do naszych maleństw,powinno pasować bez komplikacji :twisted:
_________________

 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-05-2009, 07:17   

jacek11, troszkę ostudzę twój zapał - zróbcie research porządny, bo w VR-4 belka silnika jest innej konstrukcji niż w każdym innym Galancie włączając 2.5 V6. Nie dość, że ma miejsce na wał (co jest oczywiste), to ma zupełnie inny profil przy tylnej turbinie, na którą w wersji N/A nie ma miejsca.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 05-05-2009, 10:54   

Bartek, musiałeś to pisać :wink: :mrgreen: mogłeś dać nam jeszcze kilka dni nieprzespanych nocy i oślinionych monitorów :mrgreen:
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-05-2009, 11:30   

Do tej konkretnej sztuki to w ogóle nie ma się co ślinić - nie sądzę, żeby naprawa skrzyni kosztowała mniej niż 3000 zł....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.