[C63A 1.6] Zapala i nie wchodzi na obroty |
Autor |
Wiadomość |
siekana_glizda
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 8 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-04-2009, 10:55 [C63A 1.6] Zapala i nie wchodzi na obroty
|
|
|
Witam,
Mam problem i nie wiem co dalej:
Silnik benzyna z gazem. Odpaliłem samochód na beznzynie, bez problemu, przejechałe 100 metrów i samochód zgasł. Teraz kiedy go odpalam na benzynie to jedynie chodzi z pedałem gazu wciśniętym do podłogi ale na tak niskich obrotach że pali się kontrolka akumulatora... i może sobie silnik tak pyrkać, aż nie rozładuje się akumulator... Po przełączeniu na gaz w ogóle gaśnie, ściągnięcie buta z gazu też powoduje zgaśnięcie. W ogóle nie wchodzi na obroty, nie da się jechać (chyba że 200 m/h). Pompa paliwa chyba to nie jest, bo wtedy na gazie by chodził.... Świece i kable wymieniane jakieś 2000 km temu... Ściągnąłem rurę z filtra powietrza i też to samo... Kondensatory w ECU wymieniałem jakieś 5000 km temu.. Pomóżcie.. co mogę jeszcze wykombinować zanim zaholuję go do elektromechanika... |
_________________ Lancer 91r 1.5 12V
Lancer 91r GTI 1.6 16V
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-04-2009, 16:15
|
|
|
Przepływomierz to ma? |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-04-2009, 18:00
|
|
|
Oczywiście, że tak. Tam siedzi 4G92 z Colta CAO. Ja bym sprawdził komputer, może kondensatory wylało!! |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
siekana_glizda
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer 91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2008 Posty: 8 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-04-2009, 18:21
|
|
|
przepływomierz sprawdziłem poprzez ściągnięcie rury od filta powietrza - nic nie pomogło, a kondensatory wymieniane jakieś 4 miesiące temu... I jeszcze dodatkowo: chodzi o silnik 1.6 16V wersja GTI |
_________________ Lancer 91r 1.5 12V
Lancer 91r GTI 1.6 16V
 |
|
|
|
 |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 21-04-2009, 22:13
|
|
|
Jak chcesz sprawdzić przepływomierz to po prostu go odłączasz. Zdjęcie rury nic nie da... |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21948 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 21-04-2009, 22:40
|
|
|
docencik87 napisał/a: | Jak chcesz sprawdzić przepływomierz to po prostu go odłączasz | I jak silnik zacznie inaczej pracować to znaczy, że jest OK. |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 22-04-2009, 04:39
|
|
|
W takim przypadku nawet jak nie zacznie pracować inaczej to nie oznacza, że jest nie dobry
Może się rozrząd przestawił ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 11-05-2009, 12:39
|
|
|
sprawdż iskre czy wychodzi z cewki czy jest na wszystkich garachjeżeli nie ma na garach to palec kopułka aparat zapłonowy może też być kwestia czujnika temp. jak padnie to auto się zalewa tzn jest ciągle zalane.
Reasumując zacznij od sprawdzenia świec następnie czy iskra dochodzi do świec tzn do każdej |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|