Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C63A 1.6] Zapala i nie wchodzi na obroty
Autor Wiadomość
siekana_glizda 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 8
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-04-2009, 10:55   [C63A 1.6] Zapala i nie wchodzi na obroty

Witam,

Mam problem i nie wiem co dalej:
Silnik benzyna z gazem. Odpaliłem samochód na beznzynie, bez problemu, przejechałe 100 metrów i samochód zgasł. Teraz kiedy go odpalam na benzynie to jedynie chodzi z pedałem gazu wciśniętym do podłogi ale na tak niskich obrotach że pali się kontrolka akumulatora... i może sobie silnik tak pyrkać, aż nie rozładuje się akumulator... Po przełączeniu na gaz w ogóle gaśnie, ściągnięcie buta z gazu też powoduje zgaśnięcie. W ogóle nie wchodzi na obroty, nie da się jechać (chyba że 200 m/h). Pompa paliwa chyba to nie jest, bo wtedy na gazie by chodził.... Świece i kable wymieniane jakieś 2000 km temu... Ściągnąłem rurę z filtra powietrza i też to samo... Kondensatory w ECU wymieniałem jakieś 5000 km temu.. Pomóżcie.. co mogę jeszcze wykombinować zanim zaholuję go do elektromechanika...
_________________
Lancer 91r 1.5 12V
Lancer 91r GTI 1.6 16V
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-04-2009, 16:15   

Przepływomierz to ma?
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-04-2009, 18:00   

Oczywiście, że tak. Tam siedzi 4G92 z Colta CAO. Ja bym sprawdził komputer, może kondensatory wylało!!
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
siekana_glizda 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer 91
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 8
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-04-2009, 18:21   

przepływomierz sprawdziłem poprzez ściągnięcie rury od filta powietrza - nic nie pomogło, a kondensatory wymieniane jakieś 4 miesiące temu... I jeszcze dodatkowo: chodzi o silnik 1.6 16V wersja GTI
_________________
Lancer 91r 1.5 12V
Lancer 91r GTI 1.6 16V
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 21-04-2009, 22:13   

Jak chcesz sprawdzić przepływomierz to po prostu go odłączasz. Zdjęcie rury nic nie da...
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-04-2009, 22:40   

docencik87 napisał/a:
Jak chcesz sprawdzić przepływomierz to po prostu go odłączasz
I jak silnik zacznie inaczej pracować to znaczy, że jest OK.
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-04-2009, 04:39   

W takim przypadku nawet jak nie zacznie pracować inaczej to nie oznacza, że jest nie dobry ;)

Może się rozrząd przestawił ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 11-05-2009, 12:39   

sprawdż iskre czy wychodzi z cewki czy jest na wszystkich garachjeżeli nie ma na garach to palec kopułka aparat zapłonowy może też być kwestia czujnika temp. jak padnie to auto się zalewa tzn jest ciągle zalane.
Reasumując zacznij od sprawdzenia świec następnie czy iskra dochodzi do świec tzn do każdej
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.