Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 19:08 |
Chek engine świeci sie na gazie |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 13-05-2009, 09:20
|
|
|
Niektórzy myślą ze jak płacą więcej to jest lepiej. Albo że co tanie to obciach.
To tak jak Kabanosy Krakus - można kupić za 5.99 w Biedronce i można za 9.99 w Realu.
To że sie niczym nie różnią to szczegół...liczy sie przecież cena.
Niektórzy wolą to drugie bo ktoś ich przecież zobaczy w sklepie dla biednych...
Sorry za OT. Chyba że przeniose to do nowego tematu... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2009, 09:35
|
|
|
wojtas021180 napisał/a: | Herdi napisał/a: | LPG jest dobre do Lanosa |
LPG jest dobre do wielu aut, tylko że osoby twierdzące:
Herdi napisał/a: | Bo gaz to w kuchence powinien być a nie w samochodzie |
Nigdy tego nie zrozumieją.
PS sorkki za OT |
Dobra dobra, już nic nie mówię bo dostane jaszcze jakąś klątwę |
|
|
|
 |
sebi629
Forumowicz TAXI Sigma - Jedyna
Auto: sigma '94 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-05-2009, 10:21
|
|
|
Lubie te rozmowy o gazie. Jakbyscie dzien w dzien robili po 200 - 300 kilometrow po miescie to przestalibyscie narzekac na gaz i uwazalibyscie go za najwieksze dobro. |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 13-05-2009, 10:23
|
|
|
A co do kondycji silnika na gazie to możecie zapytac Kosiora bo wlasnie jego 24V jeździła na gazie (i to 2generacji) - jak długo cięzko określić i tez mielismy pewne obawy co do stanu silnika |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 13-05-2009, 10:27
|
|
|
Niektórzy pewnie rzucą odpowiedź że jak sie dużo jeździ to można dieslem. Niektórzy wolą ciągle przekładanie biegów, wibracje, hałas i sadzę niż "smród" z gazu i obciachowy wlew w zderzaku... |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 13-05-2009, 12:03
|
|
|
ja sie wypowiadałem i tylko linka dam : http://forum.mitsumaniaki...p=491650#491650 |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 13-05-2009, 14:53
|
|
|
Wlew zawsze można zamontować koło wlewu benzynki, pod klapką. Diesel dobry do ciężarówki, albo dostawczaka. |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 13-05-2009, 15:30
|
|
|
taa a prąd do gniazdka .. dajcie spokój... każde dobre byle by jeździło i miało buta jak trzeba |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
Jaceksigma
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Sigma Kombi manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009 Posty: 18 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-05-2009, 18:03
|
|
|
Wracając do tematu
komputer wskazuje mi błąd 14 (błąd czujnika położenia przepustnicy)
gdy go skasuje to pojawia sie dopiero po przełączeniu na gaz gdy sie zapali kontrolka CE.
Zauważyłem ze do jednego z przewodów dochodzących do czujnika położenia przepustnicy brązowego z czerwonym paskiem podpięty jest biały przewód od instalacji gazowej. Może poprostu gazownicy sie podpieli nie pod ten przewód co trzeba? |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 17-05-2009, 20:39
|
|
|
Ca lkiem rozsądny wniosek.. bo po o by mieli się tam wpinać.. well załóżmy że chcą to czytać.. to powinni to zrobić próbnikiem wysoko rezystancyjnym.... |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
|