Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Alternator
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-05-2009, 12:39   

Za taką kasę raczej nie znajdziesz, ale jeśli znajdziesz to rzeczywiście warto. Szczotki bym wykluczył, raczej regulator. Jak kończą się szczotki to ładowanie raz jest raz nie ma.. No ale to trzeba sprawdzić, bez wyjęcia raczej ciężko.
 
 
pipi_ja 
Forumowicz

Auto: Galant EA 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 574
Skąd: wlkp
Wysłany: 14-05-2009, 12:40   

Może sie mylę ale wydaje mi sie , że kolega Owczar rozwiązał problem na poczatku tego posta.
Zimą miałem podobny problem jak tu opisywany. Jak odpalałem auto codziennie było git,ale jak postał 3 dni juz klapa. Ładowanie tez było kiepskie i winny okazał sie akumulator. U ciebie może być podobnie, słabe ładowanie może być spowodowane spadkiem napięcia na akumulatorze.
Wg mnie aku sie kończy i daltego po dłuższym czasie nie możesz go zapalić, zwyczajnie nie trzyma pradu.Skoro na postoju pobór jest taki jak zmierzył elektryk nie widzę innej opcji.

Jeśli masz taką możliwość to faktycznie podmień z kimś akumulatory i wszystko bedzie jsane.
 
 
 
tomarek1 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W 2.0 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 37
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 14-05-2009, 12:44   

czy sam bez specjalistycznych kluczy dam rade go wyjac czy jest to raczej trudne
na allegro widzialem za okolo 120 zeta i tansze tez byly ale od 2,5 v6?
a ja mam EA2W
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-05-2009, 12:48   

Nie jest trudne, ale kanał by się przydał, inaczej nie dasz rady. Tam jest chyba ze 2-3 śrubki plus odkręcenie napinacza.
A nie masz z kim zrobic podmianki aku? Nie wiem na ile kompetentny jest Twój elektryk, swojego znam i gdyby powiedział, że alternator to poszedłbym na to. A w tym wypadku, po tym co piszesz, to na dwoje babka wróżyła :/
Ostatnio zmieniony przez Owczar 14-05-2009, 12:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomarek1 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W 2.0 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 37
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 14-05-2009, 12:48   

pipi_ja W SKLEPIE Z AKUMULATORAMI GOSC SPRAWDZIL MOJ I POWIEDZIAL ZE AKU JEST OK NA MIERNIKU WYSZLO MU 10 Z HACZYKIEM ALE CZEGO TO JUZ NIE WIEM :?:

[ Dodano: 14-05-2009, 12:57 ]
ELEKTRYK OK PRZYNAJMNIEJ NIE ZNAM LEPSZEGO
A AKU MAM (MIALEM BO SIE PRZEWROCIL W BAGAZNIKU I ELEKTROLIT SIE WYLAL I ZZARLO TAPICERE) I PODLACZALEM NA ZMIANE, NA JEDNYM JEZDZILEM DRUGI SIE LADOWAL I OBA SIE ROZLADOWYWALY
JAK BYLO ZIMNO TO WYTRZYMYWALY OKOLO 1 TYGODNIA TERAZ OKOLO 2 TYGODNI
PS COS MI MULI NA FORUM CZY TO NORMALNE ?
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-05-2009, 13:02   

Forum u mnie działa ok. Popraw duże litery na małe, bo na forum odbierano to jest jako krzyk.

A wracając do tematu. Ciężka sprawa, ja nie daje żadnej 100% diagnozy. Choć teraz bardziej skłaniam się ku za niskiemu ładowaniu i problemem od tej strony. Chyba, że oba aku są juz padnięte, a to mało prawdopodobne. Są najwyraźniej niedoładowane.
 
 
tomarek1 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W 2.0 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 37
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 14-05-2009, 13:09   

Owczar czy jesli padl regulator to go sie wymienia,naprawia czy wlasnie caly nowy alternator trzeba?
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 10-06-2009, 15:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-05-2009, 13:25   

To zależy. Regulator jest właśnie w alternatorze. Nie wiem czy dostaniesz zamiennik, a nawet oryginał. Do lancera mój elektryk nie mógł dostać, ale zamontował na zewnątrz od innego auta. Może się okazać że bardziej bedzie opłacalne kupno używki.
 
 
tomarek1 
Forumowicz


Auto: Galant EA2W 2.0 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 37
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 14-05-2009, 13:30   

dzieki bardzo Owczar za poswiecony czas i za pomoc
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-05-2009, 13:49   

Nie ma problemu. Mam nadzieję, ze uda się znaleźć przyczynę i nie zapomnij napisać jak się sprawa wyjaśni ;)
 
 
q67 
Mitsumaniak


Auto: EA2W Galant 2.0 SE kombi 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 106
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15-05-2009, 17:34   

http://www.bendiks.lublin...CFUgTzAodzxgxsA

Proponuje dowiedzieć sie w tej firmie ile kosztowałaby regeneracja . Możliwe że nawet z przesyłką się opłaci ...
 
 
spidernet 
Forumowicz


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 287
Skąd: WLKP
Wysłany: 18-05-2009, 16:35   

Tak na marginesie - obdzwoniłem wiele punktów sprzedaży części do aut w poszukiwaniu regulatora napięcia do Galanta EA2A 2.0. Niestety na dzień dzisiejszy nikt nie potrafił mi powiedzieć nic konkretnego. Czy wiecie może gdzie zdobyć ten element i ile może kosztować szacunkowo? Może japaneze?
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-05-2009, 16:49   

Japaneze ma, w cenie od 100 do 300zł. Trzeba podać numer alternatora.
 
 
spidernet 
Forumowicz


Auto: Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 287
Skąd: WLKP
Wysłany: 18-05-2009, 16:54   

...a w którym miejscu dokładniej znajduje się ten regulator, bo nie bardzo wiem gzdie go szukać :|
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14384
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-05-2009, 22:49   

W alternatorze. A ten znajduje się z tyłu silnika, po prawej stronie. Napędzany jest paskiem klinowym. Sam tego nie zrobisz...

A dla potomnych. Dziś zmierzyłem napięcie ładowania w moim galu.
W stanie spoczynku na wolnych obrotach było 14,11V, po włączeniu wszystkich odbiorników prądu (tj. oba wentylatory, podgrzewanie tylnej szyby, dmuchawa na max, światła drogowe) spadło 12,90, ale po dodaniu gazu, powyżej 1000 obrotów było cały czas 13,93V.
Tylko światła drogowe 13,92
Krótkie 13,99
Klima i krótkie 13,97
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 10-06-2009, 15:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.