Przesunięty przez: Hiszpan 14-05-2009, 08:35 |
Outlander 2.0 DiD zakup , pytania |
Autor |
Wiadomość |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2009, 21:18 Outlander 2.0 DiD zakup , pytania
|
|
|
Witam wszystkich po długiej przerwie
Mam pytanko do Was użytkowników outlander-a 2.0 did
Mam do kupienia nówke 2008r 2.0 DiD wersja bardzo ładna nie instyle ale posiada 18 felgi czarne szyby car audio rockford naprawde ładny
mam Pytanie :
1. Jakie jest spalanie w mieście ,trasa
2. ile wchodzi do baku paliwka i jaki jest zasięg maksymalny ?
3. Niestety nie jest wyposażony w xenon , czy ktoś już przerabiał ten temat ? da sie to jakoś domówić w serwsie ?
Teraz jeżdzę jak widać outlanderem turbo i nie zamierzam opuszczać marki mitsu
JEŻELI JEST KTOŚ Z KRAKOWA MAJĄCY OUTLANDERA 2.0 DiD i skłonny do rozmowy oko w oko byłbym wdzięczny za spotkanie gdzieś na mieście |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 13-05-2009, 22:28
|
|
|
1. czyste miasto - w zależności od korków, długości jazdy, temperatury na zewnątrz 8-12l; trasa w zależności od prędkości - 5,8 (raz byłem taki cierpliwy) - 9. Przy normalnej jeździe bez oszczędzania i bez szaleństw to średnio 7,2 na trasie.
2 60l - zasięg 600-1000km - zależy jak pojedziesz
3. SPryskiwacze, poziomowanie - w serwisie to będzie raczej bardzo droga sprawa
Do grodu Kraka jeżdżę niemal co dwa tygodnie, ale pociągiem - jest zdecydowanie szybszy do centrum |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
OutekII
Forumowicz
Auto: Outlander Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2009 Posty: 40 Skąd: Polska
|
Wysłany: 14-05-2009, 07:39 Re: Outlander 2.0 DiD zakup , pytania
|
|
|
Leszek_Kamil napisał/a: | Witam wszystkich po długiej przerwie
Mam pytanko do Was użytkowników outlander-a 2.0 did
Mam do kupienia nówke 2008r 2.0 DiD wersja bardzo ładna nie instyle ale posiada 18 felgi czarne szyby car audio rockford naprawde ładny
mam Pytanie :
1. Jakie jest spalanie w mieście ,trasa
2. ile wchodzi do baku paliwka i jaki jest zasięg maksymalny ?
3. Niestety nie jest wyposażony w xenon , czy ktoś już przerabiał ten temat ? da sie to jakoś domówić w serwsie ?
Teraz jeżdzę jak widać outlanderem turbo i nie zamierzam opuszczać marki mitsu
JEŻELI JEST KTOŚ Z KRAKOWA MAJĄCY OUTLANDERA 2.0 DiD i skłonny do rozmowy oko w oko byłbym wdzięczny za spotkanie gdzieś na mieście |
To zapewne wersja Int+ SE. To taki Int+ z "wyjętymi" ksenonami i KOS.
Wersja zapewne miała iść na inny rynek, prawdopodobie turecki, ale trafiła do nas więc ją nazwali SE. Mnie starczyła "turecka" Invite .
Dorabianie ksenonów sobie odpuść. Ja pytałem w aso TO KOSZT 15kk. No chyba że indywidualnie tracąc gwarancję.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-05-2009, 14:05
|
|
|
szczerze mowiac to zwykle lampy halogenowe sa tak dobre w outku ze sama w zasadzie mijala by sie z celem, chyba ze ktos lubi niebieskawy kolorek.
W poprzednim aucie - Lagunie mialem fabryczne xenony (a przejezdzilem na nich ponad 5 lat) i porownujac teraz do tych zwyklych w outku - widocznosc lamp z halogenami wydaje mi sie nawet lepsza niz z tymi xenonami w lagunie. Wg mnie xenony przynajmniej te w tej wersji bezsoczewkowej jak w outlanderach sa porownywalne ze swyklym oswietleniem z lamp halogenowych. wsadzaja stara technologie w nowe auta i pchaja do ludzi za ciezka kase a roznica nie jest powalajaca.
Ja po swoich dosiadczeniach specjalnie zeby oszczedzic sobie kosztow/klopotow w przyszlosci, szukalem wersji bez xenonow.
dodatkowo na plus halogenow to brak spryskiwaczy - ktore z wiekiem beda mialy tendencje do zacinania sie przy podnoszeniu/opadaniu. Pomijam fakt ich zerowej przydatnosci - pryskaly na klosze ladnie je zabryzgujac piana ale nie byly w stanie ich umyc a kazde nawet leciutkie spryskanie przedniej szyby wiazalo sie od razu ze spryskaniem lamp....bardzo irytujace i niepotrzebnie marnujace plyn do szyb.
To takie moje refleksje. |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 14-05-2009, 16:03
|
|
|
Dzięki za pomoc
A jak ci kolego dab pali twój pojazd ?
Powiem tak przesiadając się z 202 KM na 140 to tak troszku dziwnie dlatego odrazu przy zakupie leciał by do auta chip oryginalny ralli art czy ktoś z forum robił już taki zabieg ? jak się auto spisuje?
Co do xenonów hmmm dużo jeżdżę i xenon a zwykła zarówka wydaje mi się mocniejsza mam już 2 auto z xenonem i zabardzo nie chce następnego bez:) i ta ładna barwa
Głównie chodzi mi tu o spalanie i zasięg na pełnym baku w mieście oczywiście zaznaczam że mam ciężką nogę
Kwestia skóry to raczej nie problem już na allegro pare razy spotkałem się z kompletnym wnętrzem od outka II pełna skóra więc na tym mi tak nie zależy
Czekam na dalsze wypowiedzi |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14-05-2009, 18:02
|
|
|
Moje wyniki spalanie nie beda zbytnio miarodajne bo mam przejechane 750km...ale srednio komp wskazuje 8,9-9,2l/100km
Poprzenie lampy xenonowe miales na soczewkach (zarniki D2S)? |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 14-05-2009, 23:37
|
|
|
dab napisał/a: | xenony przynajmniej te w tej wersji bezsoczewkowej jak w outlanderach sa porownywalne ze swyklym oswietleniem z lamp halogenowych | nie są porównywalne. czasami jeszcze wsiadam do Octavii ze zwykłymi halogenami i pomimo dobrych żarówek jest bardzo wyraźna różnica. Leszek_Kamil napisał/a: | mam już 2 auto z xenonem i zabardzo nie chce następnego bez:) | ja też preferuję kolejne z xenonami. Nawet kosztem dodatkowej stówy rocznie na płyn do spryskiwaczy, bo jak słusznie zauważyłdab, nawet lekkie spryskanie szyby uruchamia spryski reflektorów. Ale Outku dość dobrze myją, czasami jesienią/zimą zdarzało mi się włączać sam sprysk reflektorów, aby rozjaśnić sytuację - skuteczne. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
eler1
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 48 Skąd: elerowo
|
Wysłany: 14-05-2009, 23:42
|
|
|
rezon napisał/a: | dab napisał/a: | xenony przynajmniej te w tej wersji bezsoczewkowej jak w outlanderach sa porownywalne ze swyklym oswietleniem z lamp halogenowych | nie są porównywalne. czasami jeszcze wsiadam do Octavii ze zwykłymi halogenami i pomimo dobrych żarówek jest bardzo wyraźna różnica. Leszek_Kamil napisał/a: | mam już 2 auto z xenonem i zabardzo nie chce następnego bez:) | ja też preferuję kolejne z xenonami. Nawet kosztem dodatkowej stówy rocznie na płyn do spryskiwaczy, bo jak słusznie zauważyłdab, nawet lekkie spryskanie szyby uruchamia spryski reflektorów. Ale Outku dość dobrze myją, czasami jesienią/zimą zdarzało mi się włączać sam sprysk reflektorów, aby rozjaśnić sytuację - skuteczne. | To zależy od xenonów i zwykłych reflektorów ich konstrukcji w toyocie miałem xenony bardzo słabo dawały a na zwykłych soczewkowych halogenach w hondzie o niebo lepiej |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 15-05-2009, 20:09
|
|
|
Bardzo dziękuje osobie niestety nie wiem czy z forum dziś w Warszawie jadącej z rodzinnką outkiem 2.0 did za rozmowę na CB pomogło mi to bardzo , może to forumowicz nie wiem ma l200 i teraz outlandera więc nigdy nie wiadomo a warto podziękować
koledzy mam jeszcze jedno pytanie
kolor hmmm
czarny czy popielaty ?
Słyszałem że outlander II ma słabą powłokę lakierniczą i szybko się rysuje czy to prawda? |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 15-05-2009, 22:51
|
|
|
co do koloru to wiesz...musisz sam wybrac to co ci sie po prostu najbardziej podoba.
Ja wybralem czarnego ktos iny srebrnego, kazdy ma to co lubi |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 15-05-2009, 23:04
|
|
|
Leszek_Kamil napisał/a: | outlander II ma słabą powłokę lakierniczą i szybko się rysuje czy to prawda | prawda, ale dotyczy to praktycznie każdego nowego samochodu. Octavię II reklamowałem na zarysowania lakieru przez uszczelki drzwi. To są koszty ekologii - lakiery wodne.
Leszek_Kamil napisał/a: | czarny czy popielaty | po doświadczeniach z ciemnymi samochodami - walką z zasychającymi kroplami po myciu, widocznym każdym pyłku obecnie jestem na etapie beży metalicznych - czyli przede wszystkim jasne. chociaż czarne, świeżo umyte wyglądają super - po kilku dniach niestety nieco mniej super. Przy kolejnym zakupie rozważam tez biały - perła świetnie wygląda. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2009, 19:35
|
|
|
A ten system Rockforda coś przyjemnego? w salonie wszystko po odłączane a jak to w salonie mówią że wszystko super ale jakoś warto zapytać innych
Panowie jak z tym chipem ! czy ktoś już coś takiego robił ?
Jaka jest kwota ubezpieczenia AC OC itd pełny pakiet ? przy max zniżkach ? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 17-05-2009, 08:31
|
|
|
Leszek_Kamil napisał/a: | A ten system Rockforda coś przyjemnego? w salonie wszystko po odłączane | różnica jest wyraźna w porównaniu do zwykłego. Nie rozumiem tylko co to jest poodłączane w salonach - nie mają demo z rockfordem? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2009, 12:32
|
|
|
Własnie z autem testowym jest ciężko
kolego a jak płacisz za ubezpieczenie outka? KOSZT |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-05-2009, 22:33
|
|
|
Leszek_Kamil napisał/a: | A ten system Rockforda coś przyjemnego? w salonie wszystko po odłączane a jak to w salonie mówią że wszystko super ale jakoś warto zapytać innych
Panowie jak z tym chipem ! czy ktoś już coś takiego robił ?
Jaka jest kwota ubezpieczenia AC OC itd pełny pakiet ? przy max zniżkach ? |
szczerze mowiac to Rockford mnie lekko rozczarowal Spodzielawem sie lepszej jakosci dzieku - porownuje do ostatniego mojego auta LAGUNY II dzie mialem tez fabryczne naglosnienie a gralo jakos ciekawiej Tu sa niby te basy ale jakies takie "plaskie"
Wg mnie ladniej to wyglada niz gra
Moze kiedyss trzeba by zmienic glosniki na lepsze...moze tu nieco zaoszczedzili?
Pelny pakiet z max znizkami to koszt miedzy 3000 a 3500zl (usredniajac) |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
|