Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hiszpan
14-05-2009, 08:35
Outlander 2.0 DiD zakup , pytania
Autor Wiadomość
Leszek_Kamil
[Usunięty]

Wysłany: 13-05-2009, 21:18   Outlander 2.0 DiD zakup , pytania

Witam wszystkich po długiej przerwie :)
Mam pytanko do Was użytkowników outlander-a 2.0 did
Mam do kupienia nówke 2008r 2.0 DiD wersja bardzo ładna nie instyle ale posiada 18 felgi czarne szyby car audio rockford naprawde ładny
mam Pytanie :
1. Jakie jest spalanie w mieście ,trasa
2. ile wchodzi do baku paliwka i jaki jest zasięg maksymalny ?
3. Niestety nie jest wyposażony w xenon , czy ktoś już przerabiał ten temat ? da sie to jakoś domówić w serwsie ?

Teraz jeżdzę jak widać outlanderem turbo :) i nie zamierzam opuszczać marki mitsu :)


JEŻELI JEST KTOŚ Z KRAKOWA MAJĄCY OUTLANDERA 2.0 DiD i skłonny do rozmowy oko w oko byłbym wdzięczny za spotkanie gdzieś na mieście :)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 13-05-2009, 22:28   

1. czyste miasto - w zależności od korków, długości jazdy, temperatury na zewnątrz 8-12l; trasa w zależności od prędkości - 5,8 (raz byłem taki cierpliwy) - 9. Przy normalnej jeździe bez oszczędzania i bez szaleństw to średnio 7,2 na trasie.
2 60l - zasięg 600-1000km - zależy jak pojedziesz
3. SPryskiwacze, poziomowanie - w serwisie to będzie raczej bardzo droga sprawa
Do grodu Kraka jeżdżę niemal co dwa tygodnie, ale pociągiem - jest zdecydowanie szybszy do centrum :wink:
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
OutekII 
Forumowicz

Auto: Outlander Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 40
Skąd: Polska
Wysłany: 14-05-2009, 07:39   Re: Outlander 2.0 DiD zakup , pytania

Leszek_Kamil napisał/a:
Witam wszystkich po długiej przerwie :)
Mam pytanko do Was użytkowników outlander-a 2.0 did
Mam do kupienia nówke 2008r 2.0 DiD wersja bardzo ładna nie instyle ale posiada 18 felgi czarne szyby car audio rockford naprawde ładny
mam Pytanie :
1. Jakie jest spalanie w mieście ,trasa
2. ile wchodzi do baku paliwka i jaki jest zasięg maksymalny ?
3. Niestety nie jest wyposażony w xenon , czy ktoś już przerabiał ten temat ? da sie to jakoś domówić w serwsie ?

Teraz jeżdzę jak widać outlanderem turbo :) i nie zamierzam opuszczać marki mitsu :)


JEŻELI JEST KTOŚ Z KRAKOWA MAJĄCY OUTLANDERA 2.0 DiD i skłonny do rozmowy oko w oko byłbym wdzięczny za spotkanie gdzieś na mieście :)


To zapewne wersja Int+ SE. To taki Int+ z "wyjętymi" ksenonami i KOS.
Wersja zapewne miała iść na inny rynek, prawdopodobie turecki, ale trafiła do nas więc ją nazwali SE. Mnie starczyła "turecka" Invite :-) .
Dorabianie ksenonów sobie odpuść. Ja pytałem w aso TO KOSZT 15kk. No chyba że indywidualnie tracąc gwarancję.
Pozdrawiam
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-05-2009, 14:05   

szczerze mowiac to zwykle lampy halogenowe sa tak dobre w outku ze sama w zasadzie mijala by sie z celem, chyba ze ktos lubi niebieskawy kolorek.
W poprzednim aucie - Lagunie mialem fabryczne xenony (a przejezdzilem na nich ponad 5 lat) i porownujac teraz do tych zwyklych w outku - widocznosc lamp z halogenami wydaje mi sie nawet lepsza niz z tymi xenonami w lagunie. Wg mnie xenony przynajmniej te w tej wersji bezsoczewkowej jak w outlanderach sa porownywalne ze swyklym oswietleniem z lamp halogenowych. wsadzaja stara technologie w nowe auta i pchaja do ludzi za ciezka kase a roznica nie jest powalajaca.
Ja po swoich dosiadczeniach specjalnie zeby oszczedzic sobie kosztow/klopotow w przyszlosci, szukalem wersji bez xenonow.
dodatkowo na plus halogenow to brak spryskiwaczy - ktore z wiekiem beda mialy tendencje do zacinania sie przy podnoszeniu/opadaniu. Pomijam fakt ich zerowej przydatnosci - pryskaly na klosze ladnie je zabryzgujac piana ale nie byly w stanie ich umyc a kazde nawet leciutkie spryskanie przedniej szyby wiazalo sie od razu ze spryskaniem lamp....bardzo irytujace i niepotrzebnie marnujace plyn do szyb.
To takie moje refleksje.
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
Leszek_Kamil
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2009, 16:03   

Dzięki za pomoc :)
A jak ci kolego dab pali twój pojazd ?
Powiem tak przesiadając się z 202 KM na 140 to tak troszku dziwnie dlatego odrazu przy zakupie leciał by do auta chip oryginalny ralli art czy ktoś z forum robił już taki zabieg ? jak się auto spisuje?

Co do xenonów hmmm dużo jeżdżę i xenon a zwykła zarówka wydaje mi się mocniejsza mam już 2 auto z xenonem i zabardzo nie chce następnego bez:) i ta ładna barwa :)

Głównie chodzi mi tu o spalanie i zasięg na pełnym baku w mieście oczywiście zaznaczam że mam ciężką nogę :)

Kwestia skóry to raczej nie problem już na allegro pare razy spotkałem się z kompletnym wnętrzem od outka II pełna skóra więc na tym mi tak nie zależy

Czekam na dalsze wypowiedzi
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-05-2009, 18:02   

Moje wyniki spalanie nie beda zbytnio miarodajne bo mam przejechane 750km...ale srednio komp wskazuje 8,9-9,2l/100km
Poprzenie lampy xenonowe miales na soczewkach (zarniki D2S)?
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-05-2009, 23:37   

dab napisał/a:
xenony przynajmniej te w tej wersji bezsoczewkowej jak w outlanderach sa porownywalne ze swyklym oswietleniem z lamp halogenowych
nie są porównywalne. czasami jeszcze wsiadam do Octavii ze zwykłymi halogenami i pomimo dobrych żarówek jest bardzo wyraźna różnica.
Leszek_Kamil napisał/a:
mam już 2 auto z xenonem i zabardzo nie chce następnego bez:)
ja też preferuję kolejne z xenonami. Nawet kosztem dodatkowej stówy rocznie na płyn do spryskiwaczy, bo jak słusznie zauważyłdab, nawet lekkie spryskanie szyby uruchamia spryski reflektorów. Ale Outku dość dobrze myją, czasami jesienią/zimą zdarzało mi się włączać sam sprysk reflektorów, aby rozjaśnić sytuację - skuteczne.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
eler1 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 48
Skąd: elerowo
Wysłany: 14-05-2009, 23:42   

rezon napisał/a:
dab napisał/a:
xenony przynajmniej te w tej wersji bezsoczewkowej jak w outlanderach sa porownywalne ze swyklym oswietleniem z lamp halogenowych
nie są porównywalne. czasami jeszcze wsiadam do Octavii ze zwykłymi halogenami i pomimo dobrych żarówek jest bardzo wyraźna różnica.
Leszek_Kamil napisał/a:
mam już 2 auto z xenonem i zabardzo nie chce następnego bez:)
ja też preferuję kolejne z xenonami. Nawet kosztem dodatkowej stówy rocznie na płyn do spryskiwaczy, bo jak słusznie zauważyłdab, nawet lekkie spryskanie szyby uruchamia spryski reflektorów. Ale Outku dość dobrze myją, czasami jesienią/zimą zdarzało mi się włączać sam sprysk reflektorów, aby rozjaśnić sytuację - skuteczne.
To zależy od xenonów i zwykłych reflektorów ich konstrukcji w toyocie miałem xenony bardzo słabo dawały a na zwykłych soczewkowych halogenach w hondzie o niebo lepiej
 
 
Leszek_Kamil
[Usunięty]

Wysłany: 15-05-2009, 20:09   

Bardzo dziękuje osobie niestety nie wiem czy z forum dziś w Warszawie jadącej z rodzinnką outkiem 2.0 did za rozmowę na CB :) pomogło mi to bardzo , może to forumowicz nie wiem ma l200 i teraz outlandera więc nigdy nie wiadomo a warto podziękować
koledzy mam jeszcze jedno pytanie
kolor hmmm
czarny czy popielaty ?
Słyszałem że outlander II ma słabą powłokę lakierniczą i szybko się rysuje czy to prawda?
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15-05-2009, 22:51   

co do koloru to wiesz...musisz sam wybrac to co ci sie po prostu najbardziej podoba.
Ja wybralem czarnego ktos iny srebrnego, kazdy ma to co lubi 8)
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 15-05-2009, 23:04   

Leszek_Kamil napisał/a:
outlander II ma słabą powłokę lakierniczą i szybko się rysuje czy to prawda
prawda, ale dotyczy to praktycznie każdego nowego samochodu. Octavię II reklamowałem na zarysowania lakieru przez uszczelki drzwi. To są koszty ekologii - lakiery wodne.
Leszek_Kamil napisał/a:
czarny czy popielaty
po doświadczeniach z ciemnymi samochodami - walką z zasychającymi kroplami po myciu, widocznym każdym pyłku obecnie jestem na etapie beży metalicznych - czyli przede wszystkim jasne. chociaż czarne, świeżo umyte wyglądają super - po kilku dniach niestety nieco mniej super. Przy kolejnym zakupie rozważam tez biały - perła świetnie wygląda.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Leszek_Kamil
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2009, 19:35   

A ten system Rockforda coś przyjemnego? w salonie wszystko po odłączane a jak to w salonie mówią że wszystko super ale jakoś warto zapytać innych :)

Panowie jak z tym chipem ! czy ktoś już coś takiego robił ?

Jaka jest kwota ubezpieczenia AC OC itd pełny pakiet ? przy max zniżkach ?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 17-05-2009, 08:31   

Leszek_Kamil napisał/a:
A ten system Rockforda coś przyjemnego? w salonie wszystko po odłączane
różnica jest wyraźna w porównaniu do zwykłego. Nie rozumiem tylko co to jest poodłączane w salonach - nie mają demo z rockfordem?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Leszek_Kamil
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2009, 12:32   

Własnie z autem testowym jest ciężko :(

kolego a jak płacisz za ubezpieczenie outka? KOSZT
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-05-2009, 22:33   

Leszek_Kamil napisał/a:
A ten system Rockforda coś przyjemnego? w salonie wszystko po odłączane a jak to w salonie mówią że wszystko super ale jakoś warto zapytać innych :)

Panowie jak z tym chipem ! czy ktoś już coś takiego robił ?

Jaka jest kwota ubezpieczenia AC OC itd pełny pakiet ? przy max zniżkach ?


szczerze mowiac to Rockford mnie lekko rozczarowal :( Spodzielawem sie lepszej jakosci dzieku - porownuje do ostatniego mojego auta LAGUNY II dzie mialem tez fabryczne naglosnienie a gralo jakos ciekawiej :roll: Tu sa niby te basy ale jakies takie "plaskie" :roll:
Wg mnie ladniej to wyglada niz gra :oops:
Moze kiedyss trzeba by zmienic glosniki na lepsze...moze tu nieco zaoszczedzili? :roll:

Pelny pakiet z max znizkami to koszt miedzy 3000 a 3500zl (usredniajac)
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.