Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wyjetykluczyk a silnik chodzi
Autor Wiadomość
karolCARI1.9-97 
Forumowicz
karolCARI1.9-97

Auto: Mitsu CARISMA 1.9TD 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 39
Skąd: Włodawa
Wysłany: 17-05-2009, 19:59   wyjetykluczyk a silnik chodzi

Dzis jak to w niedziele kazdy spokojnie wstaje i jedzie sobie na niedzielną małą wycieczke
... podjechałem po cos do picia do sklepu jeszcze zaspany zarzucam reczny ... wyłączam swiatła wyjmuje kluczyk wysiadam .... a moja cari dalej chodzi ..... moja mina chyba bezcenne

Ale moze mi ktos wyjasnic co sie dzieje i jak to naprawic ... ogolnie jakies wskazówki ????
 
 
 
marecki338 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 278
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 17-05-2009, 20:19   

witam. w silnikach diesla na pompie wtryskowej zazwyczaj jest takzwany gasiciel(elektrozawór pompy) prawdopodobnie sie zawiesił lub przestał po prostu działać. pracuje w serwisie ciągników, a technika jest taka sama tylko większe pojemności. powinny do niego dochodzić 2 przewody zalilajacy i masa.
 
 
 
karolCARI1.9-97 
Forumowicz
karolCARI1.9-97

Auto: Mitsu CARISMA 1.9TD 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 39
Skąd: Włodawa
Wysłany: 17-05-2009, 21:05   

a jak on wygląda lub gdzie moze byc zlokalizowany wiesz moze
 
 
 
kiernos 
Mitsumaniak
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.9TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 69
Skąd: Radom
Wysłany: 17-05-2009, 21:20   

pompa mój kumpel w volvo v40 miał to samo
_________________

 
 
 
karolCARI1.9-97 
Forumowicz
karolCARI1.9-97

Auto: Mitsu CARISMA 1.9TD 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 39
Skąd: Włodawa
Wysłany: 17-05-2009, 21:36   

nawet mnie nie strasz ... niedawno wymieniałem filtr paliwa wiec nie mogło (tzn jest mało prawdopodobne) ze zapchało pompe ... Chyba dzis nie zasne
 
 
 
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2009, 21:38   

Witam. Elektrozawór znajduje się na pompie po prawej stronie pod stalową osłoną. Aby się do niego dobrać są dwa wyjścia. Pierwsze- demontaż pompy . Drugie- wycięcie osłony kątówką. Mój kumpel tak miał. Mechanik wyciął osłonę, wymienił elektrozaworek i po kłopocie. Ta osłonka jest zapewne zabezpieczeniem przed kradzieżą. Pozdrawiam
 
 
karolCARI1.9-97 
Forumowicz
karolCARI1.9-97

Auto: Mitsu CARISMA 1.9TD 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 39
Skąd: Włodawa
Wysłany: 17-05-2009, 21:51   

moze pomoze wam fakt taki ze podczas jazdy w miescie na swiatłach miałem takie sytuacje ze wrzucona cari na obroty po nacisnieciu sprzegła przez jakies kilka sekund lekko podnosiła sie na obrotach chwile sie utrzymała na wyzszych i spadała bez użycia gazu ( wszystko nie trwało wiecej niz 1 sec )
 
 
 
Danlight
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2009, 11:39   

hehe witam wlasnie mialem zakladac temat o tym tez mi od wczoraj cari wyciagam kluczyk a cari chodzi :/

PS: z tego co tu wyczytalem to chodzi o ten elektrozawór przestawiania kąta wtrysku ??
on sie mogl zaciac czy jak ?? tu pisze kolega ze cos wycinali gumowka porazka ://
prosze o bardziej wyjasnienie tego problemu :(
 
 
wojtec
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2009, 16:31   

Nie chodzi o zawór przestawiania kąta wtrysku- on jest z przodu pompy. Elwktrozawork który (jak jest ciepły to się zacina) jest po prawej. Tak jak wyżej pisałem. Dla wyjaśnienie - diesle nie mają iskry tylko pracują przez zapłon samoczynny i żeby go zgasić to trzeba odciąć paliwo i do tego jest ten elektrozaworek.
 
 
Danlight
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2009, 18:05   

wojtec napisał/a:
Nie chodzi o zawór przestawiania kąta wtrysku- on jest z przodu pompy. Elwktrozawork który (jak jest ciepły to się zacina) jest po prawej. Tak jak wyżej pisałem. Dla wyjaśnienie - diesle nie mają iskry tylko pracują przez zapłon samoczynny i żeby go zgasić to trzeba odciąć paliwo i do tego jest ten elektrozaworek.


jakbys mogl to zrob zdjecie i pokaz mniej wiecej gdzie ten zawor bo naprawde niewiem gdzie po prawej stronie... :///
aha ile taki zawór kosztuje ??
 
 
misibiczi 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 255
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-05-2009, 18:48   

Mój brat w 1.9 TD miał ten sam przypadek. Nie wiem jaka jest tego przyczyna, ale jeśli kogokolwiek to pocieszy to dodam, że w ciągu 8 lat eksploatacji samochodu zdarzyło się to tylko 1 raz około 4 - 5 lat temu i do dzisiaj sie nie powtórzyło.
 
 
marecki338 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 278
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 18-05-2009, 19:34   

witam. elektrozawór pompy wyglada mniejwięcej tak, tylko nie mam katalogu i należało by to skonsultować z mechanikiem od diesli. oto link do aukcji
http://www.allegro.pl/ite...40_carisma.html nie traktuje tego jako ferty tylko przykład . pozdrawiam
 
 
 
karolCARI1.9-97 
Forumowicz
karolCARI1.9-97

Auto: Mitsu CARISMA 1.9TD 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 39
Skąd: Włodawa
Wysłany: 19-05-2009, 01:17   

dzis o 9 rano jade do osoby która podjeła sie naprawy ... jak cos podam koszt
pozdrawiam
 
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2009, 09:11   

gumka na trzpieniu się zlasowała, częsta przypadłość, zwróć uwagę fachowcowi aby sprawdził wielkość ubytku tej gumki, bo często kawałki gumki przenikają dalej...do pompy.
 
 
Danlight
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2009, 09:28   

aha juz wiem o ktory chodzi zaworek :) fajnie ze pokazales przykladowo zdjecie tego zaworka :) wielkie dzieki
czekam na dalsze relacje co i jak do tego wymiany wedlug mnie sam bym sie tego podjał chodz nie moge skumac dalej gdzie dokladnie on jest na pompie wtryskowej :/ krde musze dokladnie poszukac
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.